Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pidätte kokolaittiamaton (portaissa) puhtaana?????

Vierailija
10.08.2006 |

Muutettiin juuri ja uudessa asunnossa on portaissa kokolattiamatto kauhistuksekseni, pois ei saa kuulemma ottaa. Eli onko jokin puhdistusaine, tai millä sen voisi päällystää?? Kiitän!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin nimenomaan portaiden jämäkkyyteen ja samanaikaisesti kokolattiamaton pitävyyteen verrattuna puupinnoitteeseen. On paljon turvallisempi lastenkin kannalta. Netistä löytyy muuten hyviä linkkejä porraspäällysteitä myyviin firmoihin.

Vierailija
2/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy monta mielenkiintoista sivua kuten juttu Avotakassa, pari firmaa (Pavimento) ja muita artikkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin vaahto mattoon, anna kuivua ja imuroi! Näin minä puhdistan kokolattia maton=)

Vierailija
4/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä (aika harvoin) kävi joku firma pesemässä sellaisella koneella kokolattiamatot.

Vierailija
5/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten imuroin sita, ja tahroja oon puhdistellut mattojen pesuaineilla. Taytyis kylla joku jareempi konsti keksia.

Vierailija
6/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

portaissa. Olin ajatellut vaihtaa sen johonkin toiseen materiaaliin (omistusasunto). Pitääkö kuitenkin kysyä taloyhtiöltä/isännöitsijältä lupa???

Vierailija
7/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Mitä materiaalia olet ajatellut?

Vierailija
8/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko ajateltiin parketilla päällystää tai sitten (jos on tosi kallista) ängetään siihen vaan uusi (mutta musta tai ihan tummanruskea/harmaa) matto.

Alla tosiaan betoni. Voisiko betoniin vain laittaa jonkun pinnoitteen...? Siten, että portaat olis betonia ja askelmat olis pnnoitettu jollain, esim. puulla. Mene ja tiedä. Aloitamme varsinaisen suunnittelun maanantaina.