Mistä verkkokaupasta viimeksi tilasit ja mitä?
Minä Indiskalta pari tunikaa (toinen outletistä)
Kommentit (41)
Gigantin verkkokaupasta langattoman verkon USB-sovittimen, kun läppärin oma tilttasi lopullisesti.
N58
Vierailija kirjoitti:
Wish tilasin 150€ vaateita, säästin pitkän pennin.
Puhu tuosta säästämisestä vasta sitten kun olet saanut tilaamasi tuotteet.
Urbanbasics.fi tilasin uikkarit, tilasin samasta jo viime kesänä. Suomalainen verkkokauppa.
Zalandolta parit Puman treenitrikoot, urheiluliivit ja juoksukengät.
Botiga Online Oficial del Girona FC ja, yllätys yllätys, ostin paitoja.
Autoon varaosan. Säästin vähintään 30€ purkuosaan verrattuna ja 100€ marmoritiskiin verrattuna. Eikä ko. osalla ole turvallisuuden kanssa mitään tekemistä.
Sekksisalkun tuolta yhdestä alan putiikista.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista lääkkeitä
Minäkin olen jo vuosia tilannut 99 % netistä kaikki apteekkiostot: lääkkeet + muut.
Suomalaisista apteekeista on hyvä ja ilo tilata.
Woodsmanilta moottorisahan viiloja.
Amazon ja Jeff Bezos tukee Kiinaa, kannattaa miettiä, mitä kannattaa.
Aboutyou, piti tilata vain mustat farkut, mutta saattoi tulla pari heräteostosta mukaan.. koskaan aiemmin tilannut, mutta Zalandolta oli oikeat koot loppu niin piti etsiä muualta :D
Vierailija kirjoitti:
Zalandolta alusvaatteita ja sukkia ison läjän (120 eurolla), heitin kaikki vanhat ja kulahtaneet roskiin.
Oho, wau. Jotenkin ihailen ihmisiä, jotka pystyy toimimaan näin. Mä oon sillä tavalla pihi, että haluan käyttää ne kulahtaneetkin "loppuun". Uudet alusvaatteet menee niin nopeasti kuluneiksi, jos niitä käyttää pidemmissä urheilusuorituksissa jne. Jotenkin kivempi laittaa ne vanhat kulahtaneet semmoisiin "hikihommiin", kuten urheiluun, pihatöihin ja remppahommiin.
Uudet laitetaan sitten toimistotöihin, juhliin ja treffeille :-D
Vierailija kirjoitti:
Sekksisalkun tuolta yhdestä alan putiikista.
Seksisalkkku osamaksulla.
Vpd:stä Mass effect legendary editionin