Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
03.05.2021 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa peiliin ja miettiä minkälainen ihminen itse on.

Vierailija
2/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi joutua tutustumaan satoihinkin ihmisiin ennen kuin löytää sellaisen itselleen sopivan. Pakottaminen ei taatusti ole muuta kuin ajan haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä voit ensinnäkin lopettaa palstajankkauksen ja sen jälkeen koittaa kohottaa sitä omaa tasoasi.

Vierailija
4/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hypnoosia.

Vierailija
5/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW tai sitten jos olet nainen niin jotakin vastaavaa.

Vierailija
6/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy parantaa omaa markkina-arvoa.

Vierailija
7/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu spämmäämisen perusteella asiattomaksi.

Vierailija
8/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu jokapäiväinen jankutijankutispammiprovoyritys.

Vierailija
9/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi.

Vierailija
10/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot tasoteoriaan? Sen mukaan saat vain tasoistasi seuraa, et yhtään sen "parempaa".

Mitä valitat?

Vierailija
11/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita. 1. Ulkomaat. 2. Seuraavan elämän odottelu. 3. Sinkkuna. 4. Ajan kanssa tulee sopiva kohdille. 5. Hengailet paikassa jossa on sopivia ja on samat kiinnostukset, arvomaailma. 6. Kysy kiinnostavaa kahville, jos tunnet kuka hän on. Mutta älä pidä itseäsi huonona.

Vierailija
12/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka sen voi tehdä, jos naisena olet 1) fitness-urheilija (kisakunnossa lähestulkoon ympäri vuoden, eli ei ylipainoa), 2) korkeakoulutettu, 3) kiinnostunut monista asioista, 4) ystävällinen ja hymyilevä, mutta 5) ruma? Rumille kasvoilleni kun en oikein voi mitään, ne ovat usein se syy miksi miehet ovat ihan avoimesti jättäneet minut. Leikkaus olisi mahdollisuus, mutta sittenhän valitettaisiin siitä, että olen käynyt leikkauksessa? 

Vierailija
13/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka sen voi tehdä, jos naisena olet 1) fitness-urheilija (kisakunnossa lähestulkoon ympäri vuoden, eli ei ylipainoa), 2) korkeakoulutettu, 3) kiinnostunut monista asioista, 4) ystävällinen ja hymyilevä, mutta 5) ruma? Rumille kasvoilleni kun en oikein voi mitään, ne ovat usein se syy miksi miehet ovat ihan avoimesti jättäneet minut. Leikkaus olisi mahdollisuus, mutta sittenhän valitettaisiin siitä, että olen käynyt leikkauksessa? 

No mikä muka olisi oman tasosi  yläpuolella.  Ei mikään.  

Vierailija
14/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan omaa sinkkuutani. Elän ja olen mieluummin sinkkuna kuin parisuhteessa kumppanin kanssa, jota en koe tai tunne miellyttäväksi.

Voi olla, etä en eläessäni tule elämään parisuhteessa mutta olisiko se oikeasti, niin kamalaa? - Olen liian tyhmä (mies) ymmärtääkseni, mikä siitä tekisi niin kamalan.

Minusta sekä parisuhteessa että sinkkuna olossa on oma niin hyvät kuin huonot puolensa. Jos eläisin ja olisin parisuhteessa, niin totta kai haluaisin kokea ja tuntea että se on parempi vaihtoeho kuin elämäni sinkkuna.

Mutta suhautuminen niin, että sinkkuna elo olisi aina tai lähes aina huonompi ja vähemmän arvostettavampaa kuin elo parisuheesa on yksinkertaisesti, jotain mitä minun on hyvin vaikea käsittää. Kaiken huipuksi uskottelen olevani ihan kelpo kumppani kun pärjään iseksienikin niin hyvin tai huonosti kuin pärjään sen sijaan, että odottaisin, tai uskottelisin itselleni tai jollekin toiselle että vielä joskus elämäni on monikertaisesti parempaa kunhan vain saan ja löydän itselleni kumppanin. - Vähemmästäkin saattaisi tulla kumppanille paineita ja minulle vaara pettyä 

Vierailija
15/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionisti ei ole se suosituin kumppani miehelle. Kuulostat siltä.

Vierailija
16/29 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyseenalaistamaan omia elämäntapoja sekä harjoittelemaan sosiaalisia taitoja lisää.

Mieti, mitä henkilöt, joista olet viehättynyt niin tekevät. Yleisesti ihmiset viehättyvät huumorintajuisiin ja itsevarmoihin ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioita, kuin mitä he itse ovat.

Esim. itse aloin taas nuoruusvuosien uudestaan liikkumaan, joka näkyy toki painonputomiasen kautta myös itse varmuutena, mutta myös arkiaktiivisuutena ja liikunnan hyvänolon kautta iloisuutena. Uskon, että se on viehättävämpää kuin allapäin kasassa oleva 25kg enemmän painava ihminen, joka vetäytyy sosiaalisista tilanteista ja lähinnä pettyessään ilmoittaa itsestään passiivis-agressiivisesti.

Vaikka olin 10 vuotta nuorempi ja alle 30 vuotias, en ollut viehättävä.

Nykyisin olen tavannut itsestään huoltapitävän miehen, jonka kanssa harrastamme yhdessä sekä erikseen omia harrastuksiamme, mutta molemmille meille on tärkeää tehdä muutakin kuin katsoa sarjamaratooneja työpäivän jälkeen Netflixistä.

Eli mieti, mitä ihmiset, joista olet kiinnostunut niin tekevät. Sinusta viehättyneet henkilöt todennäköisimmin jakavat taas nykyiset elämäntapasi. Elämäntapamme muokkaavat meitä, ja jos edelleen istuisin joka viikonloppu keikoilla ja baareissa sekä söisin roskaruokaa, en olisi tavannut tätä ihanaa miestä kenen kanssa nyt jaan arkeni.

Vierailija
17/29 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kesää. Nyt tarvitsen puudutusläääkkeet vielä niin voin aloittaa. Teeeen kasvokirurgiani ihan jo pelkän huvin ja urheilunkin vuoksi kun ei ole muutakaan tekemistä. Pääsee edes yhden askeleen johonkin suuuntaan.

Vierailija
18/29 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pinnallinen sietääkin jäädä yksin.

Vierailija
19/29 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama viesti on ollut täällä vähintään 500 kertaa. Miksi tätä ei poisteta?

Vierailija
20/29 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet nainen, treenaa ja laihduta.

jos olet mies, hanki paljon rahaa.