Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten katseet aina jotenkin kirkastuvat, tai terävöityvät (vaikea selittää) kun ovat katsekontaktissa ja puhuvat erään työpaikan komean miehen kanssa

Vierailija
03.05.2021 |

Jos Megan Foxilla olisi veli (en tiedä onko), niin hän näyttäisi aivan häneltä. Komeat, ehkä jopa omalla tavalla miehisenkauniit kasvot ja kauniit silmät. Olen ihan hetero mies, mutta itseänikin puistuttaa välillä kuinka seksikäs katse hänellä on. Ja kyllä, olen aivan varma heteroudestani. Naisten katseissa on aina jotain outoa eläimellisen alkukantaista mistä en saa kiinni, kun he keskustelevat ja ovat katsekontaktissa tämän miehen kanssa. Saisinpa olla yhden päivän ajan hän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä? Voisin tulla piipahtamaan huomenna.

Vierailija
2/2 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Meitä lyhyitä ja rumempia miehiä ei edes huomata. Omalle työpaikalle esim. tuli sellainen pitkä ja vahvaleukainen nuorehko mies, insinöörejä kaikki meidän työpaikalla. Nuoremmat naisinsinöörit ja kaunis sihteerikkömmekin alkoivat yllättäen käydä lounaalla tämän kanssa. Olin aivan itsemurhan partaalla noiden tilanteiden jälkeen. Meitä lyhyitä kun ei edes nähdä. Onneksi nyt on saanut tehdä yli vuoden etätöitä niin ei ole tarvinnut näitä nähdä. Todennäköisesti saamme valita teemmekö etänä vai toimistolla, jatkan etänä etten masennu.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä