Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku ”tuntematon” herkku! Siis sellainen mikä ei ole laajasti tiedossa ja on mahtavaa!

Vierailija
03.05.2021 |

Mun suosikit Lidlin antipastot (paprikoiden sisällä fetaa, sellaisia napostelusnackseja) ja sitten popped cheese ”poltetut” juustonpalaset, Cittarin naksuhyllyltä. Mahtavia!

Kommentit (1381)

Vierailija
601/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on mochijäätelö. En asu Suomessa, joten en tiedä miten suosittuja nämä on siellä...

https://littlemoons.com/

Jeps, nämä ovat todella hyviä! Itsekin olen saanut niitä vain asuessani ulkomailla. Tietääkö joku, löytyykö Suomesta... ?

En tiedä löytyykö Suomesta, mutta noita voi itsekin tehdä https://www.biggerbolderbaking.com/homemade-mochi-ice-cream/

Vierailija
602/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu mustajuuri. Latva-artisokka on myös hyvää, ei taida kovin moni sitä Suomessa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuusto kaneli-kermavaahdolla.

Vierailija
604/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baked Alaska

Vierailija
605/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on mochijäätelö. En asu Suomessa, joten en tiedä miten suosittuja nämä on siellä...

https://littlemoons.com/

Jeps, nämä ovat todella hyviä! Itsekin olen saanut niitä vain asuessani ulkomailla. Tietääkö joku, löytyykö Suomesta... ?

Ainakin meillä Cittarissa on, en tiedä onko kausiluonteisesti vai pysyvästi valikoimissa.

Vierailija
606/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheddarjalopenot, lemon curd paahtoleivän päällä, limepiirakka (key lime pie) kermavaahdolla ooh la laa.

Vierailija
607/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hatsapuri eli georgialainen juustoleipä 😎 Aika monelle vielä tuntematon herkku. Juuston ja taikinan ystävien ehdottomasti maistettava! 😄 Ainakin Rioni-ravintoloista saa todella hyviä.

Näitähän mainostettiin just K-Kauppojen mainoksissa, kun ottivat myyntiin Ville Haapasalon brändäämänä, pakastetuote kyseessä. Onkohan se hyvä?

On hyvää. Maistoin ensimmäisen kerran tätä Haapasalon ravintolassa. Olen myös ostanut pari kertaa Haapasalon kioskilta Herttoniemessä. Varmaan nuo kaupasta saatavat pakasteetkin ovat hyviä.

Vierailija
608/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurahiutaleita, sokeria ja maitoa. Nautitaan Aku Ankkaa lukien. Suvun perinneherkku.

Tämä on ihanaa, teen usein herkkunälkään. Laitan kaakaojauhetta myös sekaan ja sekoitan paksuksi puuroksi.

Vierailija
609/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin cittarista sushi oheen lasitölkin inkivääriä, sitä mitä sushin kanssa yleensäkin on, mutta tämä oli niiiin hyvää! Meni koko purkki.

Vierailija
610/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough Chunks (taikinapaloja pussissa). Jäätelöitä tullut syötyä useinkin mutta näihin en ollut aiemmin törmännyt. Taivaallisen hyvää!

Ben & Jerry's Chip Happens jäätelö on kanssa yllättävän hyvää, vaikka suklaajäätelön ja perunalastujen yhdistelmä kuulostaakin alkuun kyllä vähän epäilyttävältä.

En ole tuota kokeillut, mutta jäätelö ja sipsit sopii loistavasti yhteen. Just söin lauantain kunniaksi salted caramel -jätskiä ja oikein paksuja ja suolaisia sipsejä ❤️.

Vierailija
612/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kombucha!

Kombuchahan on todellinen hittituote ollut jo pari vuotta.

Hitti varmaan joo, mutta en minä ainakaan sitä herkuksi ole tiennyt vaan joksikin "superfood" tyyppiseksi kitkeroksi. Pitäisiköhän sittenkin kokeilla.

Vierailija
613/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin cittarista sushi oheen lasitölkin inkivääriä, sitä mitä sushin kanssa yleensäkin on, mutta tämä oli niiiin hyvää! Meni koko purkki.

Japanilaiset varmaan pyörtyisivät.

Vierailija
614/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kombucha!

Kombuchahan on todellinen hittituote ollut jo pari vuotta.

Hitti varmaan joo, mutta en minä ainakaan sitä herkuksi ole tiennyt vaan joksikin "superfood" tyyppiseksi kitkeroksi. Pitäisiköhän sittenkin kokeilla.

Kyllä se ihan hyvin limpparin korvikkeesta käy. Se tavallinen peruskombucha ei ole mitään kovin hyvää omasta mielestä, mutta esim. joku hedelmä- tai marjakombucha on hyvää.

T. Eri

Vierailija
615/1381 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheddarjalopenot, lemon curd paahtoleivän päällä, limepiirakka (key lime pie) kermavaahdolla ooh la laa.

Heh, nää on kaikki munkin herkkuja. Lemon curd on hyvää myös puuron kanssa.

Vierailija
616/1381 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mochi pallot erilaisilla makeilla täytteillä on herkkua. Itse teen mochipalloja azukipapu, maapähkinä ja vihreä tee täytteellä riisijauhoista. Löytyy myös etnisistä kaupoista jos ei jaksa itse leipoa.

Vierailija
617/1381 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakasuklaa, 70% kaakaota.

Foodin tekee huippu suklaat.

Tuoreet taatelit.

Raakaleivonnalla valmistettu kasvispiirakka

💚

Vierailija
618/1381 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsupin joukkoon runsaasti currya. Grillatun tai paistetun makkaran päälle. En syö makkaraa muuten.

Vierailija
619/1381 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weisswurst,saksan valkomakkara👌

Vierailija
620/1381 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitello tonnato

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme