Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies, seinäruusu. Tunnen syvää kateutta komeita miehiä kohtaan

Vierailija
03.05.2021 |

Elämä ei ole reilua.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pistikö ap oman kuvansa?

i d i o o t t i

Vierailija
22/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin ruma?

Itse tykkään rosoisimmista miehistä, kiiltokuvat ei ole ikinä vetäneet.

No tämä nyt on vain täyttä heikkoitsetuntoisen häränpaskaa taas. Eli sä pidät heitä kuitenkin hyvännäköisinä, koska kutsut heitä kiiltokuviksi, mikä tarkoittaa, että sun aivot tunnistavat ja rekisteröivät heidän komeat kasvonpiirteet ja pitävät niitä fyysisesti viähättävinä, kiiltokuvamaisina. Eli sun aivosi pitävät noita kasvoja viähättävinä. Eli johtuu ihan muista asioista, kuin ettet tuntisi fyysistä vetovoimaa heidän kasvonpiirteitä kohtaan. Omasta epävarmuudesta ja riittämättömyyden pelosta jollain tasolla alkaa suhteeseen todella hyvännäköisen miehen kanssa luultavimmin.

Joku (mies minun tapauksessa, koska haluan miehiä) voi olla fyysisesti hyvin kaunis ja silmää miellyttävä, mutta on täysin seksitön. Sellaista henkilöä voin katsella ja ihastella, kuten katsoisin upeaa maalausta tai veistosta. Joku toinen taas ei ole fyysisesti täydellinen vaan muista täysin tavallinen, mutta hänellä on upea luonne ja ulkonäössä jotain joka kiinnittää huomioni ja herättää himoni. Tätä henkilöä katson ja haluan kaataa hänet välittömästi sänkyyni enkä päästää pois koko viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin ruma?

No tämä nyt on vain täyttä heikkoitsetuntoisen häränpaskaa taas. Eli sä pidät heitä kuitenkin hyvännäköisinä, koska kutsut heitä kiiltokuviksi, mikä tarkoittaa, että sun aivot tunnistavat ja rekisteröivät heidän komeat kasvonpiirteet ja pitävät niitä fyysisesti viähättävinä, kiiltokuvamaisina. Eli sun aivosi pitävät noita kasvoja viähättävinä. Eli johtuu ihan muista asioista, kuin ettet tuntisi fyysistä vetovoimaa heidän kasvonpiirteitä kohtaan. Omasta epävarmuudesta ja riittämättömyyden pelosta jollain tasolla alkaa suhteeseen todella hyvännäköisen miehen kanssa luultavimmin.

Joku (mies minun tapauksessa, koska haluan miehiä) voi olla fyysisesti hyvin kaunis ja silmää miellyttävä, mutta on täysin seksitön. Sellaista henkilöä voin katsella ja ihastella, kuten katsoisin upeaa maalausta tai veistosta. Joku toinen taas ei ole fyysisesti täydellinen vaan muista täysin tavallinen, mutta hänellä on upea luonne ja ulkonäössä jotain joka kiinnittää huomioni ja herättää himoni. Tätä henkilöä katson ja haluan kaataa hänet välittömästi sänkyyni enkä päästää pois koko viikonloppuna.

Paitsi että kun se hyvännäköinen taideteos omaa ihan yhtä mahtavan luonteen kuin semi-hyvännäköinen niin se taideteos vie aina naisen. Itsekään en ehkä uskaltaisi seurustella Megan Foxin kanssa, tai olisin ainakin koko ajan ahdistunut, koska hyvännäköiset, itseäni huomattavasti paremman näköiset miehet yrittäisivät iskeä häntä jatkuvasti. Mikä minussa muka riittäisi hänelle? Mutta jos mulla olisi kuitenkin kyky lukea ajatuksia ja nähdä tulevaisuuten ja tietäisin Meganin rakastavan sataprosenttisesti vain minua, eikä hän tulisi koskaan pettämään minua tulevaisuudessa, niin valitsisin Meganin satakymmenen kertaa sadasta jonkun semi-hyvännäköisen naisen sijaan, jolla olisi muuten yhtä hyvä luonne, huumorintaju ja äly kuin Meganilla.

Vierailija
24/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha, alkaa haisemaan huono itsetunto taas..

Vierailija
25/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA, ETTÄ KAUNEUS ON KATOAVAISTA. Ketä tahansa saattaa elämä koetella julmasti ja ulkonäkö mennä siinä rytäkässä. 

Tarkistankin heti, että onhan palovaroittimessani toimivat paristot....

Vierailija
26/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus nuorempana kade muille miehille heidän paremmasta ulkonäöstään, eli muut veivät naiset ja minä jäin aina itse yksin. Epäilin sinun laillasi pääasialliseksi syyksi ulkonäköä, joka on kirveellä veistetty, mutta ei se asia kuitenkaan ole niin yksinkertainen.

Ulkonäöllesi et voi hygienian ja pukeutumisen ohella yhtään mitään, mutta itsetunnollesi voit ja se huono itsetunto on vähintään yhtä iso, jos ei vielä isompikin turnoff, kuin itse ulkonäkö.

Oma itsetuntoni on aina ollut huono lapsuuden kiusaamiskokemusten vuoksi. Huono itsetunto näkyi eräänlaisena henkisenä käsijarruna joka jatkuvasti rajoitti sitä miten uskalsin ottaa kontaktia toiseen sukupuoleen, miten hyvin uskalsin olla oma itseni ja myös siinä miten paljon annoin painoarvoa elämässäni muiden mielipiteille ja haistelin "hiljaisia signaaleja" ympäristöstäni jotka soittivat samaa levyä kuin joka soi oman pääni sisällä: "Olet ruma, sinusta ei ole naisten suhteen mihinkään, miksi kukaan täysjärkinen nainen haluaisi sinua ym.". Tällaisia ajatuksia kun syöttää itselleen päivästä päivään, niin ei ole ihme, jos keskusteluissa naisten kanssa ei saa irti parastaan ja kasvoilta puuttuu sellainen rento hymy.

Kaikki naissuhteet joita minulla oli, olivat saaneet alkunsa kännissä. Niitä oli yllättävän paljon siihen nähden, miten vähän itseäni arvostin ja miten paljon sitä viinaa tarvitsin, että sain hiljennettyä tuon sisäisen dissaajaääneni.

Minua auttoi kuntoilu ja minua auttoi myös menestyminen työelämässä. Hankkiuduin eroon myös ihmissuhteesta joka oli pelkkää myrkkyä, mutta johon oli hakeutunut (tätä on vaikeaa myöntää itselleen) lähinnä siksi, että arvelin sen olevan parasta mitä kaltaiseni luuseri ansaitsee. Jossain vaiheessa tulin kuitenkin siihen tulokseen, että se myrkky jota suhde elämääni tuottaa on kuitenkin pahempaa kuin se mahdollisesti edessä oleva loppuelämän kestävä yksinäisyys. Asennoiduin siis niin, että jos kerran tässä joka tapauksessa tullaan olemaan yksin niin ei ole enää mitään hävittävää joten yhtä hyvin voi ottaa rennosti ja mennä eteenpäin niillä pelimerkeillä mitä on. Minun ei tarvinnut olla loppuelämääni yksin, se, että kun vihdoin luovutin, tulin samalla päästäneeksi irti tuosta käsijarrustani ja aloin antamaan täydelliset piutpaut sille mitä muut minusta ajattelivat. Kun menin mihin vain, en etsinyt enää ketään, nautin vain siitä sisäisestä rauhasta joka minulla oli ja sitten tapasin vaimoni, selvinpäin. Keskustelu alkoi pienistä asioista, kun ei odottanut enää mitään, ei tarvinnut myöskään jännittää sitä miten toinen reagoi.

Jos nyt jotain tästä voi oppia niin kannattaa oikeasti tehdä sille omalle huonolle itsetunnolleen jotain mahdollisimman aikaisessa vaiheessa elämäänsä. Jos minä olisin tiennyt alle 20-vuotiaana, että se oma sisäinen levy vaikuttaa näin kokonaisvaltaisesti sekä omaan oloon että siihen miten muut näkevät minut, olisin tehnyt kaikkeni tilanteen korjaamiseksi. 

Oli varsin puhdistava kokemus kirjoittaa kaikki tämä. Ensimmäinen kerta, kun olen näin rehellinen itselleni.

Vierailija
27/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ruma ja tissitön nainen ja olen todella katkera ensinnäkin vanhemmilleni että saivat minut ja toiseksi kauniille ja isotissisille naisille (esim sara sieppi). Miestä en ole saanut koskaan ja ikää kohta 33 v :( Elämä on epäreilua. Mitään en elämässäni niin paljoa halunnut kuin olla haluttu ja rakastettu vaan toisinpa kävi.

No minulle ei ole tissit tärkeitä, vaan kyky nauttia elämästä. Tarkennuksena, tissittömyys eikä rumuus ole elämästä nauttimisen este, eikä sen kumppanin tehtävä ole tehdä sinua onnelliseksi, vaan sinun itsesi. Sama pätee apn kohdalla. Sitten kun osaatte olla onnellisia ILMAN kumppania, sitten on sen kumppanin aika.

Vierailija
28/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin ruma?

Paitsi että kun se hyvännäköinen taideteos omaa ihan yhtä mahtavan luonteen kuin semi-hyvännäköinen niin se taideteos vie aina naisen. Itsekään en ehkä uskaltaisi seurustella Megan Foxin kanssa, tai olisin ainakin koko ajan ahdistunut, koska hyvännäköiset, itseäni huomattavasti paremman näköiset miehet yrittäisivät iskeä häntä jatkuvasti. Mikä minussa muka riittäisi hänelle? Mutta jos mulla olisi kuitenkin kyky lukea ajatuksia ja nähdä tulevaisuuten ja tietäisin Meganin rakastavan sataprosenttisesti vain minua, eikä hän tulisi koskaan pettämään minua tulevaisuudessa, niin valitsisin Meganin satakymmenen kertaa sadasta jonkun semi-hyvännäköisen naisen sijaan, jolla olisi muuten yhtä hyvä luonne, huumorintaju ja äly kuin Meganilla.

Minä en. Olen tapaillut miestä, joka on komea, hauska, kiltti ja hyvin koulutettu. Täydellinen paketti paperilla, mutta täysin seksitön mielestäni. Jo miehen suuteleminen oli vastenmielistä. Seksiä en pystynyt kuvittelemaankaan harrastavani, joten päätin tapailun. Seuraava deittini oli lyhyempi kuin minä, kaljuuntuva, yhtä hyvin koulutettu kuin eka, vähän ujo, älykäs ja hauska. En saanut tarpeekseni hänestä, hän tosin sai minusta joten sinkkuna mennään.

Vierailija
29/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja huumorintaju on seksikästä, millään muulla ei ole väliä.

Lukitaanko vastaus?

Tämä. Paljon saissenjauhantaa ja kaiken maailman liirumlaarumia, mutta kaikki naistenlehtien fraasit häviävät päästä heti kun uskomattoman komea mies hypnotisoivan kauniilla silmillä katsoo silmiin, hymyilee ihanasti ja sanoo moi 😯😱

Notre Damen kellonsoittajan näköinen älykäs huumorimies ei sytytä.

Valheita valheita, turhia toiveita.

Vierailija
30/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Thaimaa. Siellä saa betakoiraskin naarailta huomiota ja seksiä vaikkakin tietty rahaa vastaan. Mut on se parempi kuin se, ettei Suomessa saa yhtään mitään. Tämän kommentin naiset tietenkin downvotettavat koska kokevat luontaista vastentahtoisuutta prostituutiopalveluiden tarjontaa kohtaa. Vähentäähän se heidän oman "tavaransa" kiristysvoimaa.

Vierailija
31/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeilla miehillä on usein luonnehäiriö.

Vierailija
32/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukitaanko vastaus?

Oon katsonut tuon pätkän ja tuolla on tyttöystävä :D.

Vierailija
33/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihmiset on kauniitten kanssa ja rumat rumien kanssa. Kai ap voi löytää itselleen jostain kivan, mutta ruman, naisen?

Vierailija
34/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sataprosenttisesti tekisi juuri samoin, niin on aika vaikea muiden mitään vakuutella. En ala mitään, kun en ole Tarzan, en ala mitään, kun en saa sellaista kuin Jane.

Vierailija
35/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lisää miehiä joista voi ottaa oppia

Vierailija
36/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaveri juuri erosi pitkäaikaisesta tyttöystävästään mutta tuskin on kauan yksin.

Vierailija
37/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aloittajan kanssa samoin. Kateus on rajatonta, vaikken suurin epäonnistuja olekaan. Mutta en mitenkään salaile, että sattuu katsoa, miten komeat miehet saavat valita elämäntyylinsä ihan miten tykkää. Ulkonäkö on ainut asia, millä elämässä oikeasti on merkitystä.

Vierailija
38/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukitaanko vastaus?

Tämä. Paljon saissenjauhantaa ja kaiken maailman liirumlaarumia, mutta kaikki naistenlehtien fraasit häviävät päästä heti kun uskomattoman komea mies hypnotisoivan kauniilla silmillä katsoo silmiin, hymyilee ihanasti ja sanoo moi 😯😱

Notre Damen kellonsoittajan näköinen älykäs huumorimies ei sytytä.

Valheita valheita, turhia toiveita.

No itse olen ainakin ihan rakastunut mieheen, jota en missään nimessä olis ajatellutkaan jos olis kadulla tullut vastaan. Juteltiin vaan ensin netissä ja pikkuhiljaa selvis miten kiva mies oli. Sitten kun tavattiin, säikähdin ensin vähän ulkonäköään, mutta meni pari päivää ja sen jälkeen en oo voinu päästää irti. Himoitsen tätä miestä koko ajan, enemmän varmaan kuin tosi komeaa aiempaa miestäni ikinä.