Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut koulunkäyntiavustajan paikkaa ilman koulutusta?

Vierailija
14.05.2008 |

Kannttaakohan edes hakea? Olen yo-merkonomi, mutta ollut paljon tekemisissä lasten kanssa, omiakin on suurperheen verran. Mitä kannattaisi laittaa hakemukseen... kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan. Edellisestä työhakemuksen kirjoittamisesta (pari kertaa olen mennyt suoraan käymään mahd. työpaikalla ja päässyt...) taitaa olla jo vuosikymmen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin opetettiin opiskellessa, että jos ei ole koulutusta niin on kouluavustaja, koulutuksen saaneena on koulunkäyntiavustaja. Opintoihin kuitenkin kun kuuluu psykologiaa, tietoutta erityislapsista ym. Palkkaankin asia saattaa vaikuttaa, mutta eipä tuo koulunkäyntiavustajan palkka muutenkaan kovin kaksinen ole, ja harvoin on täysiä työtunteja. t.koulutettu KKA

Vierailija
2/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, kannattaako edes hakea vai nauravatko koulutoimistolla hakemukseni lyttyyn =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on yksi, joka on aloittanut koulunkäyntiavustajan opinnot, mutta jättänyt kesken. Kaikki näytöt suorittamatta.Vakituiseen toimeen tuskin valitaa, mutta pätkäksi voidaan valita.Niinhän se menee, että jos on pätevä hakija, niin hän ohittaa sinut automaattisesti, mutta jos ei ole päteviä, niin pääset, jos muuten sinusta tykkäävät.Ja palkka on tosiaan vähän huonompi.

Vierailija
4/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mietin, josko yrittäisin koulunkäyntiavustajaksi. Opettajaksi en kykene.

Vierailija
5/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin, että meillä on nytkin ylsi avustaja ilman alan koulutusta. Hän toimii enemmän ip-kerhon puolella, mutta myös meillä koulutunneillakin. Ihan muun alan ihminen.Eivät ne naura millekään hakemukselle, jättävät vaan valitsematta, jos on pätevämpikin. Mutta laita vaan hakemus.

Vierailija
6/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt vielä niitä vinkkejä, minä lähden lenkille pohtimaan asiaa =)

Vierailija
7/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy myös opettajan pätevyyden omaava henkilö avustajan toimesta!Joten ei sekään ole tavatonta.Ja tyytyväisiähän he varmaan ovat, kun saavat vielä koulutetumman ihmisen. Eli jos itse olet niin "tyhmä", että haet "huonompaan" työhön, niin anna mennä.

Vierailija
8/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet kaikki kouluttamattomia