Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahti on järkyttävä kaupunki

Vierailija
03.05.2021 |

Ei minulla muuta.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Chicago rikollisuuden suhteen.

Nii oli joskus vuosikymmeniä sitten.. Maailma muuttuu, sinä et?

Vierailija
22/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen ja lähellä Helsinkiä.

Olisihan sitä varmaan parempiakin paikkoja, mutta ihan hyvä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se keskusta on tosi oudon näköinen. Yksi katu missä on yksi kauppakeskus ja sitten jotain pieniä putiikkeja.

Yks katu, juupajoo. Et oo ees käyny.. 🤭

Eihän siellä keskustassa juuri muuta enää ole kuin Aleksi ja sen varrella joku R-kioski ja Trio.

Vierailija
24/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se keskusta on tosi oudon näköinen. Yksi katu missä on yksi kauppakeskus ja sitten jotain pieniä putiikkeja.

Yks katu, juupajoo. Et oo ees käyny.. 🤭

No kyllä se näyttää vähän siltä kuin olisi vain yksi katu ja tori, jos ei tunne Lahtea ja niitä hieman piilossa olevia ostoskatuja. Siellä täällä on tosi kivoja pikkupuoteja ja kahviloita. Ja Vesijärven satama on hieno.

Vierailija
25/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muissa Suomen pikkukaupungeissa on?

Lahti on Suomen mittakaavassa yksi suurimpia kaupunkeja.

Vierailija
26/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullinen ja lähellä Helsinkiä.

Olisihan sitä varmaan parempiakin paikkoja, mutta ihan hyvä kuitenkin.

Helsingistä kannattaa tehdä päivämatka junalla! Samoin Hämeenlinna on hyvä päiväretkikohde.

Vierailija
27/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta jostain syystä Lahti aina mainitaan lähes kylänä. Se on kuitenkin tosi suuri, yli sata tuhatta asukasta.

Vierailija
28/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää vaan valittajat ja haukkujat poissa, niin meillä lahtelaisilla on täällä entistä mukavampaa.

Vierailija
29/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareiden kaupunki.

Vierailija
30/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta maailman mittakaavassa Suomessa kaikki on pikkukaupunkeja.

Vierailija
31/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkareiden kaupunki.

Joo, niitä kyllä riittää ..tunnenkin muutaman, aika lyhytikäistä sakkia kylläkin🤭

Vierailija
32/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahteen on hyvä rakentaa elämää. Sopivan kokoinen, ei liian kallis, lähellä Helsinkiä, kaunista luontoa, hyvät urheilupaikat. Sibelius-talon ansiosta hyvä kulttuuritarjonta. Helsinkiin pääsee tosiaan junalla alle tunnissa, mikä on hyvä jos vaikka joskus joutuisi käymään siellä joskus töissä. Tarpeeksi iso paikka kuitenkin, ettei tunne kaikkia naamoja. Negatiivista on ettei ole yliopistokaupungin henkeä. Keskustassa on varmaan narkkareita, mutta on kai niitä muuallakin, en pyöri niissä piireissä, niin ei elämääni haittaa.

Vierailija
33/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtihan on kiva pieni kaupunki.

Sataman alue on tosi viehättävä.

Hyviä kauppoja ja upeat mahdollisuudet urheilla ja liikkua.

Vierailija
34/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta maailman mittakaavassa Suomessa kaikki on pikkukaupunkeja.

Juu kyllä se niin on että kun on käynyt Tokiossa, niin Helsinki todellakin vaikuttaa pieneltä paikalta. Kuvitelkaa että Helsinki monistettaisiin ydinkeskustasta noin 60 kertaa isommaksi, niin alkaa tulla pientä perspektiiviä.

http://mapfrappe.com/appoutline.html?show=46142

Vierailija
35/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun tuli puheeksi. Minä en ole koskaan tykännyt Lahdesta. Se on sellainen valtion suosiota nauttiva paikka. Ihme kyllä, miksi.

Vierailija
36/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkareiden kaupunki.

Missään muuallahan ei narkkareita olekaan? 🤔

Vierailija
37/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Lahtelainen, mutta olen asunut Rovaniemellä ja Kotkassa vähän aikaa. Kuitenkin aina palannut Lahteen lopulta takaisin.

Vierailija
38/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin eka Lahesta Turkuun, sit Vantaalle ja nyt oon asunut 7 vuotta Helsingissä ja oon alkanut kaipaamaan takaisin Lahteen. Lyhyt matka tänne pk-seudulle ja sopivan kokonen, kaikki tarvittava löytyy ja vähän enemmän. Luulen, et Lahti aukee niille joilla on historiaa siellä, voi olla vaikea sopeutua kun on tosiaan aika omanlaisensa paikka :D

Mut tässä kun on alkanut asunnon ostamista harkita, niin ei oo vaikea päätös ostanko 250k pikkusen kaksion Helsingistä vai omakotitalon Lahesta.

Vierailija
39/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin eka 9Lahesta Turkuun, sit Vantaalle ja nyt oon asunut 7 vuotta Helsingissä ja oon alkanut kaipaamaan takaisin Lahteen. Lyhyt matka tänne pk-seudulle ja sopivan kokonen, kaikki tarvittava löytyy ja vähän enemmän. Luulen, et Lahti aukee niille joilla on historiaa siellä, voi olla vaikea sopeutua kun on tosiaan aika omanlaisensa paikka :D

Mut tässä kun on alkanut asunnon ostamista harkita, niin ei oo vaikea päätös ostanko 250k pikkusen kaksion Helsingistä vai omakotitalon Lahesta.

Täällä toinen joka kaipaa takas Lahteen. 19 vuotta tuli Lahdessa asuttua, nyt 12 vuotta ollut Mikkelissä ja talon rakennus renksussa alkaa kuukauden päästä. Jouluna takas kotikonnuille 😍

Vierailija
40/135 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllähän sinne kohta se yliopistokin perustetaan. Lahdessahan se täytyy olla, suosiollisella avustamisella.