Lahti on järkyttävä kaupunki
Kommentit (135)
Mitä :D MInä olen suunnitellut jo vuosia lomareissua Lahteen, koska aivan ihana! En ole ikinä haaveillut mistään aurinkomatkoista tai Euroopan kaupunkilomista, vaan nuoresta asti on ollut haaveena päästä vielä joskus Lahteen kesälomailee. Nyt saattaa toteutua! :) Harmi vaan kun kotimaanmatkailu niin kallista :(
Lahti on kuin yksi valtavan laaja amiskan autopuolen röökipaikka. Hyhhyh.
Lahti, Forssa ja Iisalmi on Suomen reikäisimmät junttilat. Ei voi mitään. Jenki on niin sisäsiittoista. Kummelit ja Klamydiat soi, karvanopat heiluu ja Karjalaa juodaan.
Lahti on nähnyt parhaat päivänsä. Sinne muuttaakin lähinnä työttömiä.
Olen täysin eri mieltä. Lahti on maastoltaan huikean kaunis ja juuri sopivan kokoinen kaupunki. Olen viihtynyt todella hienosti.
Suomen Chicago rikollisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Chicago rikollisuuden suhteen.
Minä olen nuoresta asti luullut että tuo nimitys johtuu jostain muusta :( sellasesta 20-30-luvun jatzzahtavassta rennosta meiningistä, upeista naisista ja itsevarmoista miehistä :)
Vierailija kirjoitti:
Lahti, Forssa ja Iisalmi on Suomen reikäisimmät junttilat. Ei voi mitään. Jenki on niin sisäsiittoista. Kummelit ja Klamydiat soi, karvanopat heiluu ja Karjalaa juodaan.
Ja väitetään ettei Suomessa ole omaa kulttuuria... Se on just tätä! Mä rakastan suomalaisia <3
Jos oot massasta poikkeava niin Lahdessa kyllä syrjitään. Kuppikuntainen paikka!!!
No, Helsinki on hirvee, ja Tampere. Suomen baskoimmat kaupungit.
Se keskusta on tosi oudon näköinen. Yksi katu missä on yksi kauppakeskus ja sitten jotain pieniä putiikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Se keskusta on tosi oudon näköinen. Yksi katu missä on yksi kauppakeskus ja sitten jotain pieniä putiikkeja.
Mitäs muissa Suomen pikkukaupungeissa on?
Chigago- nimitys johtuu useista teurastamoista viime vuosisadalta, molemmissa kun niitä paljon oli..
T: Lahtelainen - 67
Samaa mieltä. Asuin siellä vuoden eikä ole yhtään ikävä takaisin
Vierailija kirjoitti:
Yks katu, juupajoo. Et oo ees käyny.. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Lahden keskusta on kaupungin kokoon nähden yllättävän pieni. Käyn siellä mökiltä "kaupungilla". Olen alkanut käydä Karismassa koska keskustassa on jatkuva katuremppa. Tuntuu että se keskustan katuremppa on ollut käynnissä jo viisi vuotta.
Ehkäpä sinä olet vain herkkä järkyttymään.