Miksi käytte gynekologilla?
Otsikossa kysymys.
Ihmettelen. En ole itse koskaan käynyt, kun ei ole ollut tarvetta. Jotkut sanovat, että siellä pitäisi käydä kerran vuodessa. Miksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn kun on oikein kova panetus päällä ja kyllähän se helpottaa. Varaankin taas seuraavalle viikolle aikaa. Toivottavasti on taas se kiva mamugyne paikalla... :)
Tiedän monta tuttavanaista jotka ovat saaneet mamugyneille ihania vauvoja. Sehän oikeastaan onkin gynisten tarkoituskin? Nämä naiset ovat voimaantuneita eivätkä he katso huonoryhtisiä suomimiesreppanoita enää lainkaan.
ps.Muista valita mamugyne!
Turnerin syndrooman takia. Pitää käydä kerran vuodessa tsekkaamassa gynellä että kaikki kunnossa, ja uusimassa reseptit.
Vierailija kirjoitti:
Turnerin syndrooman takia. Pitää käydä kerran vuodessa tsekkaamassa gynellä että kaikki kunnossa, ja uusimassa reseptit.
No parempi tutkia ennen kuin on liian myöhäistä. Esim. munasasrjasyöpä voi olla pitkälle oireeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn kun on oikein kova panetus päällä ja kyllähän se helpottaa. Varaankin taas seuraavalle viikolle aikaa. Toivottavasti on taas se kiva mamugyne paikalla... :)
Tiedän monta tuttavanaista jotka ovat saaneet mamugyneille ihania vauvoja. Sehän oikeastaan onkin gynisten tarkoituskin? Nämä naiset ovat voimaantuneita eivätkä he katso huonoryhtisiä suomimiesreppanoita enää lainkaan.
ps.Muista valita mamugyne!
Minun mamugyneni oli keski-ikäinen virolainen nainen, jolla oli orastavat hennot viikset ja lievä karsastus. En tullut raskaaksi sisätutkimuksesta, mutta selvispähän lopullisesti ettei ole endometrioosia.
Mistä te pervoukot löydätte tänne louskuttamaan puutaheinää? Aina on joku pervo palikka, joka luulee että sisätutkimus on jotenkin seksuaalista.