Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä tuoreita plussanneita?
16.08.2006 |
Eli joitten la menee huhtikuun lopulle? Mitä oireita teillä on? Milloin testasitte? Ite en oo vielä testannu, en uskalla... Vkloppuna tai ens viikolla viimeistään testaan, ku menkat on sit jo viikon myöhässä. Hui ku jänskättää!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minä pari päivää sitte plussasin, vaikkei menkat vielä ole myöhässä. tuli vaan semmonen olo :) mahaa vihloo välillä tosi kovaa ja tuntuu menkkakipuja tosi inhottavaa, toivotaan et tää helpottaa ja kaikki menee hyvin! sulle piän peukkuja. tuu sit kertoon miten kävi!