Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia! paras paikka myydä 1v vanhoja yhdistelmävaunuja?!

16.08.2006 |

Jos kenelläkään olisi tietoa missä vaunut menee hyvin kaupaksi niin tieto tulisi tarpeeseen. Tällä hetkellä huuto.netissä ei ainakaan tapahdu mitään meidän vaunujen kohdalla. Katselin myös muiden yhdistelmiä ja hiljaista on suurimmalla osalla kaupanteko.

tiedosta kiitollinen marenki

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ainakin kaikki huudot tuli n. 1-2h ennen sulkeutumista ja hinta nousi 45e siinä ajassa... yleensäkin siel mun mielestä huutoja tulee vasta just ennen sulkeutumista.

Toiset rattaat myin kerran Kaksplussan kirpparilla, meni kaupaksi parissa tunnissa.

Vierailija
2/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva-lehden palstalla on mielestäni paras niitä myydä (ja ostaa myös). Huutonetissä eivät ainakaan meidän menneet kaupaksi, täältä tuli samantien viisi kyselyä sähköpostiin. Ja menivät samana iltapäivänä. Kaksplussan kirpparissa on se ärsyttävä puoli, että siellä ei ole erikseen osastoja, vaan kaikki on samassa köntässä.

Riippuu tietenkin paljon hinnasta, mitä niistä pyydät. Ainakin 30 % pitää tiputtaa ostohinnasta pois. Esim. uusina 600 euroa maksaneet vaunut ostetaan vuoden vanhoina 350 eurolla tms.

Laatuvaunut liikkuvat paremmin ja hyvä myynti-ilmoitus (kehu kaikki ominaisuudet. lisävarusteet jne) auttaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kummasta näistä lopullinen ostaja oli ilmoituksen bongannut, mutta vastauksia tuli tosi paljo ja vaunut meni vaivattomasti kaupaksi. Kannattaa tehdä mahd. kattava ilmoitus, kaikki mahdolliset tiedot jo siihen, kuva/kuvia lähetysvalmiiksi, nettisivulle jos mahdollista ja linkki ilmotukseen. Sulla on varmaan takuu vielä voimassa, muista mainostaa sitäki!

Vierailija
4/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka takuuta olisi voimassa, se EI SIIRRY uudelle omistajalle, vaan on voimassa vain sillä henkilöllä, joka vaunut alunperin osti. Myin itse vaunumme alle vuoden vanhoina ja kysyin asiaa ostopaikasta. Älkää siis mainostako takuuta tai ostako siinä luulossa, että sitä voisi olla jäljellä.

Vierailija
5/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän takuukuitissa mitään nimeä lue. Tai sitten on joku lappu mitä ei kaupassa täytetty, vaan myyjä antoi kotona täytettäväksi.

Vierailija
6/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on menneet kaupaksi alle viikossa.

hintaa kannattaa miettiä aika tarkkaan, itse olen myynyt rattaat aina kohtuuhinnalla ja silloin kauppa käy takuuvarmasti. nyt viimeksi myin vuoden käytetyt brion yhdistelmät n. 50%:lla uusien hinnasta vaikka enemmänkin olisin voinut niistä pyytää. kun katselin muiden vastaavien yhdistelmien hintapyyntöjä niin hintahaitari oli iso ja monissa hintapyyntö aika kohtuuton. mutta niinpä olivat ilmoituksetkin olleet netissä jo kauan, eihän kukaan halua maksaa vuoden käytössä olleista 80% uusien hinnasta...