Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku juo shamppanjaa korkokengästä?

Vierailija
03.05.2021 |

Minä otan kyllä lasista. Ällöttävää juoda jostain kengästä joka on vielä ollut vaikka jalassa tai vaikka ei olisikaan ollut niin yäk!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka/kenkäfetissi on yllättävän yleinen.

Vierailija
2/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa hyvin millaisia kouluja käynyt, kun ei ymmärrä kulttuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia? Minä olen käynyt ihan hyvät koulut ja pari yliopistotutkintoakin on suoritettuna, mutta koskaan ei ole tullut puheeksi kengästä juodun samppanjan tarkoitus.

Vierailija
4/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia? Minä olen käynyt ihan hyvät koulut ja pari yliopistotutkintoakin on suoritettuna, mutta koskaan ei ole tullut puheeksi kengästä juodun samppanjan tarkoitus.

Vastaanpa sitten itselleni, kun kävin lukaisemassa Wikipediasta, miksi kengästä juodaan: sen uskotaan tuovan onnea, sitä käytetään simputuksena ja pirskeissä ohjelmanumerona. Ja jonkinlainen rappiokulttuurin tai kulttuurin rappeutuneisuuden symbolikin se on. Yök joka tapauksessa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Drinking_from_shoes

Vierailija
5/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran taisin tämän jostakin sarjakuvasta nähdä. Tosielämässä en kertaakaan. Onkos tämä yleinenkin tapa? Liikun ehkä väärissä piireissä...?

Vierailija
6/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalka/kenkäfetissi on yllättävän yleinen.

Muistan kun joskus nuorena järkytyin kun tuntematon mies toripöydässä kesällä yhtäkkiä tuli metrin päähän seisomaan ja alkoi napsia kuvia JALOISTANI.  Minun jalat on olleet pölkyt jo nuorena niin en kyllä ymmärrä yhtään miksi niitä kuvasi.  Yhtä vähän ymmärrän hienon juoman pilaamista jalkahiellä

Vierailija
7/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juodaan vain kauniista naisen juhlakengästä, ja juojanan on aina mies.

Vierailija
8/8 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hassuttelua vappubileissä laitettiin korkokengät jääkaappiin. Otettiin oluet. Hassuttelua. Viinistä ei tule känniin vaan hiprakkaan ja se on hauskaa. Korkokengät on ihania niillä on niin hyvä kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi