Olen seksuaalisesti sadistinen mies. Mietin mistä tämä johtuu. Penikseni ei ole suurimmasta päästä ja mietin aiheuttaako tänä sen että rankaisen naisia seksissä.
Kommentit (14)
Minä taas olen seksuaalisesti sisäänpäin kasvanut trolli, ja rankaisen palstalaisia pöhköillä avauksilla. Olenko outo?
Itse en välitä naisen nautinnosta vaan siitä että saan hänet suostumaan eri asioihin. Alussa saattaa kieltäytyä mutta lopulta taipuu vaatimuksiini. Välitän vain omasta mielihyvästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en välitä naisen nautinnosta vaan siitä että saan hänet suostumaan eri asioihin. Alussa saattaa kieltäytyä mutta lopulta taipuu vaatimuksiini. Välitän vain omasta mielihyvästä. Ap
Tää trollaus on nyt vähän sellaista alokasmaista haparointia.
Tunnistan itseni. En siis ole ollenkaan väkivaltainen ihminen mutta tunnen viehtymystä pienimuotoiseen kivun tuottamiseen. Toki vain jos vastapuoli siitä nauttii. Olen joksus tuntenut tyttöjä jotka ovat tykänneet esimerkiksi tukistamisesta tai pakottamisesta tai pienestä kurituksesta. Osa ei siedä väkivaltaa eikä sitä silloin ole tarjottu.
MIetin usein tuota samaa: onko voimakas ja menestynyt ihminen mielellään subi ja onko minun mielstymykseni dommeiluun tai sadismiin heijastuma siitä että en pysty arjessa "dominoimaan"? Kuitenkin, kun ajattelen tuntemiani BDSM-porukoita niin sosiaalinen asema tai ulkonäköseikat tai kullin koko ei ennusta pervouden suuntaa eikä määrää. Se nyt lienee selvää että julkkiksia tai hyvässä asemassa oolevi tuollaisessa porukassa ei ole. Ne puuhaavat keskenäään tai käyttävät ammatti-ihmisiä.
Itse olen hyvässä asemassa oleva mies. En ole peruskomea tai varmaankaan miellytä monenkaan silmää. Ap
Pieni vehje ei aiheuta sadismia, korvien välin vika sen tekee.
Ei minullakaan iso ole. En halua aiheuttaa kipua. Mieluummin tyydytyksen.
Ei se siis koosta tai sen puutteesta johdu.
M40+
Mikä vika korvien välissä aiheuttaa sadismia?
Tollaset elukat pitäis viedä saunan taa. Et oo pelkästään hyödytön vaan haitaksi.
Elä sano, anna kun arvaan. Kikulisi koko on n. 15 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kikuli on 12cm. Ap
Ai se on sentillä kasvanut sitten viime kuuleman! Piditkö sen kunniaksi pihajuhlat naapureille?
Minä olen dominoiva sadisti (seksuaalisesti) ja minä en rankaise ketään. Minä nautin toisen reaktioista, nautinnosta, kivusta, pelosta, mielihyvästä ja siitä vallasta, että minä voin ohjailla täysin näitä hänen tuntemuksiaan. Ja kun saan hänet uppoamaan jonnekin omaan maailmaansa, jossa kipu ja nautinto yhdistyvät ja estot katoavat pään tyhjentyessä arkisista asioista ja häpeästä ja jäljelle jää vain puhtaat tunteet ja syvä nautinto.