Meri, metsä vai vuoret. Missä sielusi lepää
Kommentit (62)
Vaihtelu virkistää ja matkustelu.. ei voi valita vaan yhtä!
Metsä on paikka rentoutua ja hengähtää, turvallinen paikka.
Eniten sielu lepää avaran peltomaiseman keskellä, ajattelen sen olevan sukuperintöä Savosta vaikka itse olenkin ihan syntyperäinen helsinkiläinen. Myös merenranta rauhoittaa, huom siis ranta, ei itse meri joka on pelottava, onnekseni näen meren ikkunastani. Metsä myös valitettavasti pelottaa mua vaikka tykkäänkin toki siitä myös.
Metsä on tutuin, kun siellä on paljon ollut ja siksi kotoisin, sen jälkeen vuoret ja meri on vierain. Kaikissa on kiva käydä, jos on hyvä sää.
En ymmärrä kun merestä sanotaan että se on myrskyllä vihainen. No ei ole! Vaan kuohduksissa, intohimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eniten sielu lepää avaran peltomaiseman keskellä, ajattelen sen olevan sukuperintöä Savosta vaikka itse olenkin ihan syntyperäinen helsinkiläinen. Myös merenranta rauhoittaa, huom siis ranta, ei itse meri joka on pelottava, onnekseni näen meren ikkunastani. Metsä myös valitettavasti pelottaa mua vaikka tykkäänkin toki siitä myös.
Aha. EI lepää peltomaisemassakaan. Pelottava on peltokin. Avaran paikan kammo.
Noi kaikki koska ne kuuluu ihmisen elämään. Raikas tuuli virvoittaa. Merellä on kivaa ja vuorilla asutaan on näköalaa. Metsä on maapallon keuhkot siellä on hyvä hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. EI lepää peltomaisemassakaan. Pelottava on peltokin. Avaran paikan kammo.
No höh, mulla ei tuota kammoa ole vaikka muita kyllä piisaa.
Metsä. Erityisesti aurinkoisen syyspäivän aamu metsässä. Se, kun ilma on taittunut jo vähän viileämpään ja tulee syksyn ensituoksut. Aah...
Meri ykkösenä. Sitten metsä ja kaunis järvimaisema. Vuoret on mulle ihan vieraita. Tykkään siitä, että on avaraa ja näkee kauas.
Tuolla Teneriffan Teiden vuorella kannattaa käydä se on toimiva tulivuori mutta on hienot näköalat pilvien yläpuolella ja hyvä nähdä tuoretta kivimassaa mitä maan sisältä on tullut. Oikein upeeta koko päivän retki. Vesipullo mukaan.
Varmaankin jossakin tropiikissa, jossa palmupuut liehuu ja on siellä mertakin ja ihana kuuma hiekkaranta.
Vuoret on kova juttu!
Metsä tylsin.
Trooppisia kaupunkeja
Mumbai, Intia (19,1° N)
Hongkong (22,3° N)
Kuala Lumpur (3,8° N)
Indore, Intia (22,4° N)
Nairobi, Kenia (1,3° S)
Rio de Janeiro, Brasilia (22,9° S)
Singapore, Singapore (1,4° N)
Manila, Filippiinit
Cairns, Australia
Bangkok, Thaimaa
Phnom Penh, Kambodža
Miami, Yhdysvallat
Top 10: Suomen kauneimmat paikat
Ahvenanmaa. Oletko jo käynyt Ahvenanmaalla? ...
Koli. Koli on yksi Suomen tunnetuimmista kansallismaisemista. ...
Kilpisjärvi. Kipilsjärvi on kylä Enontekiöllä, Suomen käsivarren peukalossa. ...
Utö ...
Punkaharju. ...
Kemiönsaari. ...
Söderskärin majakka. ...
Pallas-Yllästunturi.
Suomessa on paljon hienoja paikkoja.. en osaa sanoa vaan yhtä.
Metsä ja järvi, mieluiten molemmat yhdessä. Vuorilla en ole koskaan käynyt, mutta en luule että ne voittaisivat metsät ja järvet.
Työttömillä metsä on ainoa vaihtoehto, jossa saa luvan levätä. Ei varaa matkustella.
Meri.se on sielunmaisemani.ja siellä vietän paljon aikaa kesäisin.saaristossa.
Kauniita ovat kaikki! Kaunis maailma.