Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ollut täysi ku... pää monta viikkoa

Vierailija
03.05.2021 |

Haastaa riitaa aamusta iltaan. Olen yrittänyt olla vastaamatta riitelyyn ja ollut vain korvana. Äitienpäivä tulossa ja normaalisti on perheen kanssa tehty jotain mukavaa yhdessä. Nyt minua ei todellakaan kiinnosta järjestää mitään mukavaa, ei ostaa lahjaa eikä mitään muutakaan. Tiedän että siitä seuraa saman paskan jatkuminen ja syyllistäminen seuraavat monta viikkoa mutta minkäs teet. Miten itse toimisit? Syytä hänen kiukuttelulleen en todellakaan tiedä. Hän kun ei osaa keskustella kuten aikuiset kun tuolle päälle alkaa. Hän ei osaa myöskään pyytää anteeksi, vaan vaikka hän itse on ääliö, hän odottaa vaikka kuukauden että minä menen nöyristelemään ja sopimaan. En mene! Äitienpäivä on peruttu!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asuntoauton ja lähtisin kiertämään suomea.

Vierailija
2/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kesäksi kiertävään sirkukseen töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin ryyppämään

Vierailija
4/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyisin muslimiksi

Vierailija
5/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti alkaisin tuomaan maahan ja jakelemaan kovia huumeita

Vierailija
6/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin opiskelemaan puutarhuriksi ja muuttaisin mummonmökkiin mahdollisemman kauas muista.

Vierailija
7/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ensimmäisen bussin Porvooseen enkä katsoisi taakseni.

Vierailija
8/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin tehtailemaan provoja kokopäivätoimisesti.

Vierailija
9/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiinnostavia vaihtoehtoja tässä annetaan sen perinteisen "jätä se sika"-kommenttien sijaan.

Vierailija
10/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitten käyt potkimassa muiden asukkaiden ovia kun ongelmia selvästi kasautuu itselle siellä?

Vierailija
11/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mau.

Vierailija
12/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Vituttaa kun on saanut lapsia sellaisen henkilön kanssa.

Vierailija
13/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ujuttaisin chilipaprikan puolison peräaukkoon. Voi myös olla, että harkitsisin itsemurhaa.

Vierailija
14/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehestä on kuoriutunut myös täysi m****u. Arvostan häntä mutta purkaa kaiken minuun, syyllistää, on supermarttyri vaikkei esim. koskaan siivoa kotona ja kaikki mitä tekee liittyy häneen itseensä. Eli voi pestä OMAT housut jos nyt pari kertaa vuodessa pesee edes pyykkiä jne. Mies on turhautunut työhönsä eikä hänellä ole enää oikein motivaatiota siihen, ymmärrän häntä kyllä hyvin.

Mies meni eilen raiteiltaan kun pudotin paperinpalan tumppipurkkiin ja kaivoin sen pois jotta paperi ei ala käryämään purkissa. Käteni tuhkaantuivat hieman niin mies meni aivan tolaltaan. MInun käteni tuhkaantuivat, eivät hänen. Myöhemmin selitteli työstressillä asiaa ettei kiinnosta mennä töihin jne. Mutta asia nousi uudelleen esiin myöhemmin illalla ja alkoi jauhamaan niistä tuhkista käsissäni jyrkästi ja inttäen. Silloin napsahti ja raivostuin niin etten taida elämässä olla kuin pari kertaa suuttunut niin. 

Siis mitä wi***ua??!!

Vierailija
15/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää.

Vierailija
16/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vaihto-oppilaaksi Koreaan.

Vierailija
17/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu pois.

Vierailija
18/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinat huininevat päivä päivältä. Jollakin täytyy olla elämässään hyvin tyhjää.

Vierailija
19/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Mm. esivaihdevuodet muuttaa naisen hormonitoiminnan. Älä syytä, ennen kuin tiedät mikä syy.

Kysy rauhallisesti mikä vaimoasi ärsyttää, että hän riitelee jatkuvasti. Sano myötätuntoisesti, että olet oikeasti huolissasi ja että et kestä ja halua tällaista elämää.

Sama riitelyherkkyys näkyy myös miehillä kun andropaussi eli vaihdevuosioireet jäytävät miehisyyttä.

Vierailija
20/27 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ansaitse huomiota äitienpäivänä sinulta. Sitä saa mitä tilaa on elämässä paras motto! Ymmärrän että sinäkin saat siitä vastalahjaksi negatiivista mutta sitähän se on jokatapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan