Puoliso ollut täysi ku... pää monta viikkoa
Haastaa riitaa aamusta iltaan. Olen yrittänyt olla vastaamatta riitelyyn ja ollut vain korvana. Äitienpäivä tulossa ja normaalisti on perheen kanssa tehty jotain mukavaa yhdessä. Nyt minua ei todellakaan kiinnosta järjestää mitään mukavaa, ei ostaa lahjaa eikä mitään muutakaan. Tiedän että siitä seuraa saman paskan jatkuminen ja syyllistäminen seuraavat monta viikkoa mutta minkäs teet. Miten itse toimisit? Syytä hänen kiukuttelulleen en todellakaan tiedä. Hän kun ei osaa keskustella kuten aikuiset kun tuolle päälle alkaa. Hän ei osaa myöskään pyytää anteeksi, vaan vaikka hän itse on ääliö, hän odottaa vaikka kuukauden että minä menen nöyristelemään ja sopimaan. En mene! Äitienpäivä on peruttu!
Kommentit (27)
Lähtisin kesäksi kiertävään sirkukseen töihin.
Todennäköisesti alkaisin tuomaan maahan ja jakelemaan kovia huumeita
Lähtisin opiskelemaan puutarhuriksi ja muuttaisin mummonmökkiin mahdollisemman kauas muista.
Ottaisin ensimmäisen bussin Porvooseen enkä katsoisi taakseni.
Alkaisin tehtailemaan provoja kokopäivätoimisesti.
Aika kiinnostavia vaihtoehtoja tässä annetaan sen perinteisen "jätä se sika"-kommenttien sijaan.
mitäs sitten käyt potkimassa muiden asukkaiden ovia kun ongelmia selvästi kasautuu itselle siellä?
Tuttu juttu. Vituttaa kun on saanut lapsia sellaisen henkilön kanssa.
Todennäköisesti ujuttaisin chilipaprikan puolison peräaukkoon. Voi myös olla, että harkitsisin itsemurhaa.
Meillä miehestä on kuoriutunut myös täysi m****u. Arvostan häntä mutta purkaa kaiken minuun, syyllistää, on supermarttyri vaikkei esim. koskaan siivoa kotona ja kaikki mitä tekee liittyy häneen itseensä. Eli voi pestä OMAT housut jos nyt pari kertaa vuodessa pesee edes pyykkiä jne. Mies on turhautunut työhönsä eikä hänellä ole enää oikein motivaatiota siihen, ymmärrän häntä kyllä hyvin.
Mies meni eilen raiteiltaan kun pudotin paperinpalan tumppipurkkiin ja kaivoin sen pois jotta paperi ei ala käryämään purkissa. Käteni tuhkaantuivat hieman niin mies meni aivan tolaltaan. MInun käteni tuhkaantuivat, eivät hänen. Myöhemmin selitteli työstressillä asiaa ettei kiinnosta mennä töihin jne. Mutta asia nousi uudelleen esiin myöhemmin illalla ja alkoi jauhamaan niistä tuhkista käsissäni jyrkästi ja inttäen. Silloin napsahti ja raivostuin niin etten taida elämässä olla kuin pari kertaa suuttunut niin.
Siis mitä wi***ua??!!
Lähtisin vaihto-oppilaaksi Koreaan.
Nämä tarinat huininevat päivä päivältä. Jollakin täytyy olla elämässään hyvin tyhjää.
Minkä ikäinen? Mm. esivaihdevuodet muuttaa naisen hormonitoiminnan. Älä syytä, ennen kuin tiedät mikä syy.
Kysy rauhallisesti mikä vaimoasi ärsyttää, että hän riitelee jatkuvasti. Sano myötätuntoisesti, että olet oikeasti huolissasi ja että et kestä ja halua tällaista elämää.
Sama riitelyherkkyys näkyy myös miehillä kun andropaussi eli vaihdevuosioireet jäytävät miehisyyttä.
Ei todellakaan ansaitse huomiota äitienpäivänä sinulta. Sitä saa mitä tilaa on elämässä paras motto! Ymmärrän että sinäkin saat siitä vastalahjaksi negatiivista mutta sitähän se on jokatapauksessa.
Ostaisin asuntoauton ja lähtisin kiertämään suomea.