Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kirjoitteli minusta someen

Ap
02.05.2021 |

Anoppi haukkui ja valitti minusta nettiin. Sain kuulla toiselta miniältä kun en itse käytä samoja somefoorumeita. Anoppi ei tiedä että olen asiasta kuullut. Puran vastineeksi tänne jos hän vaikka sattuu tätä lukemaan, terkut!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppini juoruaa minusta ja perheestäni kaikille ja kaikkialle. Sellaisille joita en edes tunne myös kiitos somen.. Yksikin ikävä juoruilu koski sitä että pulloruokimme vauvaa joten juorusi tästä ikävästi niin että miehen suku lähetteli minulle imetystukisivustolinkkejä ja sukujuhlassa vauvan ollessa sylissäni miehen sukulainen jolle anoppi asiasta jauhanut nosti paitaani kysymättä lupaa ja tarttui paljaaseen rintaan koska halusi näyttää miten tissi tulisi vauvan suuhun asetella

Apua, tämä on jo tosi paha...Miten reagoit tuohon tissikeissiin?

Valettahan tuo on

Vierailija
22/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini valittaa minusta someen ja sen myötä minä tänne jos tekee jotain loukkaavaa kuten julkaisee kuvia perheestäni luvatta nettiin tai haukkuu perhettämme puolison sisarille

========

kuten yllä. Tutkintapyyntö, yksityisyyden loukkaus ja kunnianloukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valittanut tänne anopista :)

Et ole ainoa!

Kirjoitin kanssa jotain siitä miten elämäntyylimme eroavat ja appiukko bongasi mitä olin kirjoittanut, ja tuli kipakka vastaus. 

Vierailija
24/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen avautunut tänne appivanhemmista. Aivan sama jos tunnistavat itsensä, ehkä huomaavat siitä sitten miksi en enää tapaa heitä ollenkaan.

Vierailija
25/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ns. ongelma että anoppi valittaa minusta Facebookissa kun tietää etten itse ole siellä. Ja kaiken lisäksi julkaissut sinne lasteni kuvia kielloista huolimatta

Tee poliisille tutkintapyyntö kunnianloukkauksen ja lapsen yksityisyyden suojaa koskien. Myös nimetön ilmoitus lasten sosiaalityöntekijälle jossa kerrot lasten kuvien käytöstä tekee terää anopille, joka taitaa olla ns seonnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä