Anoppi kirjoitteli minusta someen
Anoppi haukkui ja valitti minusta nettiin. Sain kuulla toiselta miniältä kun en itse käytä samoja somefoorumeita. Anoppi ei tiedä että olen asiasta kuullut. Puran vastineeksi tänne jos hän vaikka sattuu tätä lukemaan, terkut!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Anoppini valittaa minusta someen ja sen myötä minä tänne jos tekee jotain loukkaavaa kuten julkaisee kuvia perheestäni luvatta nettiin tai haukkuu perhettämme puolison sisarille
========
kuten yllä. Tutkintapyyntö, yksityisyyden loukkaus ja kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valittanut tänne anopista :)
Et ole ainoa!
Kirjoitin kanssa jotain siitä miten elämäntyylimme eroavat ja appiukko bongasi mitä olin kirjoittanut, ja tuli kipakka vastaus.
Minäkin olen avautunut tänne appivanhemmista. Aivan sama jos tunnistavat itsensä, ehkä huomaavat siitä sitten miksi en enää tapaa heitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama ns. ongelma että anoppi valittaa minusta Facebookissa kun tietää etten itse ole siellä. Ja kaiken lisäksi julkaissut sinne lasteni kuvia kielloista huolimatta
Tee poliisille tutkintapyyntö kunnianloukkauksen ja lapsen yksityisyyden suojaa koskien. Myös nimetön ilmoitus lasten sosiaalityöntekijälle jossa kerrot lasten kuvien käytöstä tekee terää anopille, joka taitaa olla ns seonnut
Valettahan tuo on