Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvä nainen?

Vierailija
02.05.2021 |

Voiko nainen olla liian hyvä? Siis tarkoitan kaunis,älykäs, hyväkroppainen, mukava, ystävällinen ja hyvä sängyssä, sosiaalinen ja paljon ystäviä, menvä.

Voiko miehellä mennä ns. pupu pöksyyn ja täytyy jättää nainen , jos omat tuntee alkavat olemaan liian vakavat tai kuumat, pelkää siis tulevansa jätetyksi, ei kestä toisen menevää elämää.

Jos pelkää kerta kaikkiaan omia suuria tunteita, että ne vois jotenkin vahingoittaa ja että itseään täytyy suojella...Vaikka toisaalta kehuu koko ajan naista maasta taivaisiin miten ihana tämä on...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies vaan yksinkertaisesti ei ole rakastunut ko naiseen. 

Vierailija
2/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Vähintään 40 seksikumppania löytyy historiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on miestä tasokkaampi, niin pettämisen riski on huomattavasti korkeampi. Ymmärrän kyllä, että ei halua "liian hyvän" naisen kanssa polttaa näppejään.

Vierailija
4/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Voiko mies pelästyä omia tunteitaan, kun tajuaa että nainen hänelle ehkä liian hyvä. Pelkää niin paljon, että hänet jätetään, että tahallisesti/tahattomasti itse sabotoimaan suhdetta ja kun ero tulee, niin voi tavallaan todeta "tiesin, että jätät mut" yms.

Varsinkin, jos miehellä ollut vaikea lapsuus, isä hylännyt, otettu huostaan äidiltä, asunut lastenkodissa, käyttänyt huumeita, ei osaa puhua tunteistaan tai kykene niitä tunnistamaan.

Vierailija
5/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on miestä tasokkaampi, niin pettämisen riski on huomattavasti korkeampi. Ymmärrän kyllä, että ei halua "liian hyvän" naisen kanssa polttaa näppejään.

Ja tästä oli tehty ihan siis tutkimus. Ihan järkeenkäypää.

Vierailija
6/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos upea nainen ottaa tavismiehen, niin lyhyen liehittelyajan jälkeen mies alkaa lyttäämään naisen itsetuntoa päästäkseen naisen kanssa "samalle tasolle". Mies voi käydä mm. vaikka panemassa vierasta naista ja syyttää siitä ap:tä.

Vierailija
7/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla miesten mielipiteitä/kokemuksia asiasta. Oletko koskaan tuntenut, ettet ole tarpeeksi hyvä naiselle, vaikka nainen sanoo rakastavansa, ja pelkäät antautua suhteelle, koska pelkäät, että sinut kuitenkin jätetään, kun joku parempi tulee naiselle vastaan?

Vierailija
8/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemusta tasokkaamman naisen kanssa seurustelusta. Joo, päättyi aikanaan pettämiseen. Vaikka suhde olikin hyvä (henkilökemiat menivät yhteen), niin nuo tietyt tasoerot olivat jatkuvasti aistittavissa. Siihen se sitten lopulta kaatuikin.

Vierailija
9/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten yleistä tuo on ylipäätään tai miesten kohdalla, mutta näin naisena olen tarkoittanut sitä kun olen sanonut "it's not you, it's me." Huono itsetunto, vaikeus luottaa, kyynisyys...

Vierailija
10/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en usko, että mies kovin herkästi pelästyisi omia tunteitaan. Hän voi pelästyä naisen tunteita kylläkin, ja usein pelästyykin.

Vierailija
11/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos upea nainen ottaa tavismiehen, niin lyhyen liehittelyajan jälkeen mies alkaa lyttäämään naisen itsetuntoa päästäkseen naisen kanssa "samalle tasolle". Mies voi käydä mm. vaikka panemassa vierasta naista ja syyttää siitä ap:tä.

Voisiko sama päteä myös ns. Hyvää naiseen? Ei siis tarvitse olla upean näköinen, mutta hyvä, kiltti, empaattinen ja vaan kaikin puolin hyvä ja aito ihminen ja mies ehkä vähän sellainen elämänkoululainen huonolla itsetunnolla. Voiko huonon itsetuntonsa takia alkaa lyttäämään naista, jos sillä tavalla yrittäisi tuoda naista enemmän omalle tasolleen.

Ja en tarkoita ilkeyttään tai tahallaan vaan ihan vaan ,koska huono itsetunto ja ei caan tajua niin tekevänsä.

Vierailija
12/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla mahdollista. Mies voi tulla liian mustasukkaiseksi naisestaan tai pelkää kaveriden vokottelevan naisen tai sitten mies joutuu liian nöyränä naiselle, jotta nainen ei lähde lätkimään.

Vierailija
13/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä harhaisia kuvitelmia. :D 

Vierailija
14/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokemusta tasokkaamman naisen kanssa seurustelusta. Joo, päättyi aikanaan pettämiseen. Vaikka suhde olikin hyvä (henkilökemiat menivät yhteen), niin nuo tietyt tasoerot olivat jatkuvasti aistittavissa. Siihen se sitten lopulta kaatuikin.

Sinäkö siis petit? Jos niin, niin osaatko sanoa miksi?

Vierailija
15/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten yleistä tuo on ylipäätään tai miesten kohdalla, mutta näin naisena olen tarkoittanut sitä kun olen sanonut "it's not you, it's me." Huono itsetunto, vaikeus luottaa, kyynisyys...

Siis, nimenomaan sellaisten miesten kohdalla joita olen pitänyt itselleni "liian hyvinä". Vähän sellainen ihmissuhteisiin siirretty huijarisyndrooma.

Vierailija
16/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Voiko mies pelästyä omia tunteitaan, kun tajuaa että nainen hänelle ehkä liian hyvä. Pelkää niin paljon, että hänet jätetään, että tahallisesti/tahattomasti itse sabotoimaan suhdetta ja kun ero tulee, niin voi tavallaan todeta "tiesin, että jätät mut" yms.

Varsinkin, jos miehellä ollut vaikea lapsuus, isä hylännyt, otettu huostaan äidiltä, asunut lastenkodissa, käyttänyt huumeita, ei osaa puhua tunteistaan tai kykene niitä tunnistamaan.

Kukaan oikeasti tasokas nainen ei kyllä tuollaisen miehen kanssa ala vakavaan suhteeseen. 

Vierailija
17/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole liian hyvät naiset liiemmin minun saatavilla. Sitä paitsi kuvauksen kaltainen nainen kuulostaa todella pelottavalta.

Vierailija
18/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö siis petit? Jos niin, niin osaatko sanoa miksi?

Nainen petti.

Vierailija
19/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai paljon ystäviä ole kaikkien mielestä hyvä ominaisuus?

Vierailija
20/52 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, jos toisen taidot, tiedot, ulkonäkö yms on ihan ero tasoa, niin kyllä se vaikuttaa. Ihminen on ohjelmoitu kehittymään ja valitsemaan hyvin menestyviä henkilöitä, koska siitä on hyötyä. Vain empatia toista kohtaan voi estää tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi