Laatikkoleuka avaruuskirurgit. Kuinka moni oikeasti tuntee tällaisen miehen?
Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?
Kommentit (855)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ron Moss ei ole kirurgi eikä lentäjä, mutta edelleen onnellisessa parisuhteessa.
Joillain se laatikkoleuka menee jo överiksi, kuten tällä. On vähän turhankin järeät leukaperät.
Miten luomuleuka voi mennä överiksi?
Se on liian leukava ja ne poimut sinne poskiin on ihan poskettomat.
Miksi naiset suosii vain jotain avaruuspirukirurgia kun elämme kumminkin vaan täällä Maa -planeetalla?
Vierailija kirjoitti:
Ron Moss ei ole kirurgi eikä lentäjä, mutta edelleen onnellisessa parisuhteessa.
Laatikkoleuka ja kuutiopää.
Tuo on joku miesten ihan oma urbaanilegenda😂 Aikanaan kun oman mieheni tapasin, viimeinen asia mihin kiinnitin huomiota, oli leuka. Kirurgikaan ei ole, ja lopetti koulut kesken.
Naiset haluavat rinnalleen ihmisen, elämänkumppanin ja kanssakulkijan. En tunne yhtään ainoaa avaruuslaatikkoleukaa.
Monta kivaa ja fiksua miestä tunnen kylläkin.
Miksi naisille kelpaa vain jotkut kirurgit tai lentäjät? Eikö tällainen tavallinen timpuri ole mitään?
"Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?"
Onhan meitä, mutta pyörimme omissa tasokkaissa piireissä.
Minulla oli teinityttönä samanlainen obsessio, että kaikki miehet haluavat isotissi-Pamelan.
Teini-ikä meni ohi ja samalla obsessio. Miestenkin kannattaa irrottaa tuosta laatikkoleukaobsessiosta kun puberteetti hellittää. 💕
Taitaa olla se B. Virtanen -sarjakuvan pikkubossi Nilkén tällainen laatikkoleuka. Varmastikin uli-miesten eli "virtasten" salainen päiväuni.
Tunnen yhden laatikkoleukaisen joka voisi olla bokserimalli. Luonnontieteen tohtorikin on ja osaa olla karismaattinen. Mutta kuulemma tunnetaidoton ja lievästi kirjolla.
Pitkässä parisuhteessa, vaimo kaunis ja huippuammatissa. Ovat molemmat sellaisia keille olisi paljon ottajia mutta molemmat aika vaikeita luonteita kun tutustuu
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille kelpaa vain jotkut kirurgit tai lentäjät? Eikö tällainen tavallinen timpuri ole mitään?
Lentäjistä fantasioiville täällä onkin jo oma ketju
Se on muuten hieno nukkeanimaatio! Pitää etsiä, mistä sais striimata!
Urbaani legenda joku laatikkoleuka tai että kirurgi nyt olisi se mitä kaikki haluavat.
Luonne tärkein ja miten käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan. Leuhkat yäk.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon tunnollisia, koulutettuja, kauniita ja aktiivisia naisia, jotka huolehtivat läheisistään ja ovat kiinnostuneita kasvamaan ihmisinä. Miehistä harvoin tapaa läheisilleen edes synnytyksen tekstaria lähettävää tyyppia.
Minkä takia mistään synnytyksistä pitäisi lähetellä yhtään kenellekkään mitään tekstareita tai mitään muitakaan tiedotuksia?!
En tiedä, miten lähellä osun, mutta ammatiltani olen tilastotietelijä ja teen konsultointia oman yrityksen kautta. Harrastan purjekoneella lentämistä ja laitesukellusta. Ulkonältäni olen keskimääräinen, mutta silmälasit löytyy. Seksissä tykkään erilaisista sitomisleikeistä.
Tunnen, hän on eksäni. Pitkä ja saippuaoopperatyyppisesti komea, sattui olemaan hirveän hyvä koodaamaan, joten palkattiin ulkomaiseen isoon peliyhtiöön suoraan koulunpenkiltä. (Siis todella ihan hirveän hyvä). Äärimmäisen aurinkoinen ja ystävällinen luonteeltaan, moraaliltaan ja asenteiltaan hyvä ihminen. Omisti ison asunnon hyvällä alueella 21-vuotiaana -omin rahoin, köyhän yksinhuoltajaäidin lapsi -mutta selosti maksavansa veronsa mielellään, joku toinen yksinhuoltajaäidin lapsi tarvitsee verorahoin kustannettavia palveluita. (Seksitaidoista en muista, pyrin unohtamaan eksistäni sellaiset varsinkin jos olen sosiaalisesti tekemisissä edes vähän, ja tästä on vuosikymmeniä jo).
Niin, miksi eksä?
Kaikki kaverinsakin, samasta pelifirmasta, olivat samaan tapaan menestyneitä. Useimpien tyttöystävät olivat mallityyppiä, siinä seurassa olin sekä huomattavan ruma että erittäin outo, vaikka muuten olin ihan hauska tyttö. Ei heistä ollut seuraksikaan -menivät kahdeksalta nukkumaan suojellakseen ihoaan ja joivat vain vettä, jäin "poikien" seuraksi kittaamaan kaljaa ja syömään pitsaa (huomatkaa, olimme nuoria silloin, olin kunnianhimoinen opiskelija enkä kaljasieppo, vaan en 24/7. Kuten kuka tahansa. Mutta tämä ei ollutkaan mitään "kuka tahansa" porukkaa).
Niin, miksi kaikki kaverit samasta firmasta? Koska työtä varten elettiin -ja miksei, kun saa suosikkipuuhansa työksi ja siitä maksetaan kovaa palkkaa. Vähän ikävää tyttöystävän kannalta -tuttavani luulivat, että ihmeellinen poikaystäväni on kuvitteellinen, kun ei häntä koskaan näy. Asuinkin jonkin aikaa siinä ihmeen hienossa kodissa -olisin melkein yhtä hyvin voinut asua yksinäni. Kun en ole kullankaivaja, haluan kumppanilta, niin, kumppanuutta, enkä rahaa, joten tämä ei ollut ollenkaan hyvä.
Eksä yritti ymmärtää sitä, että minulla on ongelmia -ei mitään maata kaatavia, ihan normaaleja opiskelijan asioita. Yksinäinen ulkomailla (katso kohta porukan naisista ei ollut seuraksi ja poikaystävää ei koskaan näy), stressiä tenteistä, oma elämä vasta rakenteilla. Eihän koodaamaan lapsena oppineena, tyrmistyttävän valoisalla, poikaystävälläni tällaisia ongelmia ollut, tai muitakaan. Hänen oli, kiltistä tarkoituksesta huolimatta, mahdoton tajuta.
Ja tietysti tässä tilanteessa sekin, että vaikka en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä, tilalleni olisi ollut tulijoita jonoksi asti. (Eksän kunniaksi on sanottava, ettei hän tietääkseni pettänyt, tai maininnut "unelmien poikamies" -statustaan, jos edes tajusi sen. Pelilafkassa ei ollut juuri naisia töissä, joten ei hän heitä nähnytkään, muuten paitsi kaverien tyttiksiä).
Aloin kokea alemmuutta ja huonommuutta, ja normaali valoisa asenteeni alkoi kärsiä. Suhde päättyi, ja piristyin heti. Myöhemmin kuulin, että tällaista oli sattunut aikaisemminkin, eivätkä eksäni suhteet koskaan kestäneet. Normaalin naisen ei ole hyvä olla tuollaisessa seurassa.
Mies jonka kanssa olen onnellisesti naimisissa, ollut jo vuosikymmenen, on erinomaisesta päästä tavallista. Menestynyt muttei helposti, hyvännäköinen muttei silmäänpistävä, jne. Tavallisen ihmisen onnistumisineen ja haasteineen. Eli siis kumppani. Eksälle toivon kaikkea hyvää, olemme kavereita somessa, mutta ei minua varten, ei todella. (Eikä ilmeisesti ketään muutakaan, eksäni on nyt eronnut, oma liittoni kukoistaa). Toivottavasti hän löytää maailmaa kiertävän huippuviulistin tai jonkun vastaavan, ja suhde onnistuu, joku, joka tarvitsee läsnäolevaa kumppania, ei ole hänelle oikea.
Eli on, on heitä, yksi ainakin ja sinkku, en suosittele. Paitsi jos olet maailmaa kiertävä huippuviulisti.
Näin miehenä voin sanoa, että meillä on asiat oikeasti aika hyvin. Tässäkin keskustelussa on nähty esimerkkejä että ei tarvitse olla rikas, komea ja hyvä luonteeltaan. Komea riittää yksinään hienosti ja naiset piirittävät. Rikas tietysti vetoaa moniin naisiin ja mahdollistaa paljon paremmin sellaistenkin tavoittelemisen, jotka eivät pelkästä tilin saldosta syty. En osaa sanoa, paljonko luonne antaa etua tai haittaa näissä asioissa. Kovin merkityksellinen asia se ei ole käytännössä, vaikka naiset ymmärrettävästi toivoisivat mieheltään hyvää käytöstä.
Tärkeimpänä asiana, itsekin olen naisten huomiota saanut ja parisuhteeseen kauniin naisen kanssa päätynyt, vaikka ulkonäkö on korkeintaan ok, olen köyhä ja luonnekin aika hankala. En nyt mikään hirviö ole. Mutta muistakaa miehet, että naisetkin sortuvat virheisiin ja juuri sinä voit olla yksi niistä!
Kyllä minä tiedän montakin hyvässä työssä olevaa fiksua ja mukavaa, atleettista miestä. Valtaosa niistä juuri lääkäreitä. Seksitaidoista en tiedä kuin oman mieheni osalta, mutta seksikin on yhteispeliä ja moni unohtaa sen. Meinaatko ettei noille olisi ottajia??
Tuo hokema tulee siitä tutkitusta faktasta, että naiset valitsee ani harvoja noissa deittisovelluksissa. Tämä taas johtuu siitä, että naiset saavat enemmän huomiota ja tykkäyksiä somessa, koska miehet itse toimivat noin.
Mikä on muna, mikä kana ja mikä tuli ensin? Ei voi tietää, mutta tuo vääristää totuutta. Naiset nirsoilee, koska kokee olevansa hyvin haluttuja, mitta eivät todellisuudessa löydä ketään, koska niille samoille halutuille miehille on ottajia ja toisekseen, valtaosa miehistä on swipannut vaan et sais edes jotain joltain. Eivältkä ole välttämättä edes tosissaan. Ja miehet taas ei saa mätsejä millään, jolleivät todella erotu massasta.
Molempien pitäisi muuttaa omaa käytöstään, sillä tuo korjaantuisi.
N40
Miten luomuleuka voi mennä överiksi?