Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyttäneet turvavyön alenninta?

16.08.2006 |

Mulla painaa vatsaan autossa istuminen. Ajattelin, että alennin voisi auttaa asiassa. Onhan se tietysti myös vauvan turvaksi! Tietääkö kukaan mitä suunnillen maksaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa olevan vajaa 40 e... Mietin itsekin hankkimista, mutta musta toi hinta oli liikaa! Parikymppiä olisin itse ollut valmis maksamaan.

Ope, rv 30+

Vierailija
2/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella käytin ja alan käyttää nyt myös kakkosella, olen ollut oikein tyytyväinen ja juuri ystävän kanssa keskustelin että se alentimen hinta on pieni hinta siitä jos äkkijarrutuksessa (asutaan vielä aika hirviseudulla) vauvalle kävisi jotain. Ja muutenkin on kivempi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkäsin kovasti. Se on kovin mitättömän näköinen läpyskä, minkä päälle istut ja jonka kautta lannevyön ohjaat. Hinnoista en tiedä mut jos jostain saat eikä paljon maksa, hanki ihmeessä! Ja kannattaa hankkia vaik maksaiskin, sitä ei rahassa mitata jos vauvalle käy jotain!! Saahan sen aina myytyä eteenpäin tai laita hyvä kiertämään muille isomahaisille tutuille äippätulokkaille!

Vierailija
4/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on pitkä työmatkakin niin ei yhtään ahdista alavyö mahaa menee tosi hienosti tonne niin alas reisien kohtaan vyö että on ihan mukava siinä mielessä istuskella autossa, vaikka muuten se ei ole mitään hääppöstä hommaa.

Maksoin 25e postikuluineen ja oli meinaan kun uusi. Kannattaa mennä katsomaan tuolta osta/myy palstalta ja äityisvaat. ja tarv. jos sielä olisi myynnissä, silloin kun pari viikkoa sitten itse etsin kyseistä tuotetta niitä oli myynnissä aika montakin, tiedä sitten mikä nyt on tilanne.

Vierailija
5/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin omani huuto.net sivuilta. maksoin jotain 20e. On ollut todella hyvä!

Vierailija
6/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvinnee käydä ostamassa tai alkaa katselemaan käytettyjä.