Me Naisten kyselyssä jopa 54 prosenttia paljasti lorottelevansa suihkussa
200 000 vastaajaa ja 54% naisista kertoi pissaavansa suihkussa.
😳😳😳
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007950986.html
Kommentit (161)
Minusta se on ällöttävää, vaikka samaan viemäriin meneekin.
Kuvottavaa🤑 Meillä ei edes lapset ole koskaan tehneet sitä
Sitä kun ei itse ole tuota suihkussa pissaamista koskaan harrastanut, niin haistaa kyllä aina sellaiset kylpyhuoneet missä on suihkupissailtu. Se haju pinttyy sinne.
No hyi en pissais. Sen yhen kerran kun viikossa suihkussa käyn voin kyllä pidätellä.
Virtsa on steriiliä, siinä ei ole mitään haitallista ainetta, joten en keksi, miksi sitä pidetään kuvottavana.
Itse pissaan suihkussa ja tuntuu hyvälle kun lämmin virtsa valuu reittä pitkin lattiakaivoon.
Hui kauheeta! Virossa jopa valtio kannustaa pissimään suihkussa.
Naiset kusoo lattioolle! Kuvottavaa , yök!
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa🤑 Meillä ei edes lapset ole koskaan tehneet sitä
Nyt taisi tädillä lipsahtaa väärä emoji, vaikka kultaisista suihkuista puhutaankin.
En ole koskaan haistanut pissanhajua kenenkään kylppärissä. Ystäväpiirissäni ei siis ole suihkupissaajia? Vai huuhtooko vesi kuitenkin pissan mukanaan niin ettei sitä jää haisemaan?
Virtsa on puhdasta. Ei ongelmaa pissata samalla, kun on suihkussa. Lopuksi tietenkin alapään pesu.
Omapa on suihkuni. Jos siltä tuntuu, niin annan lorottaen. Kylässä en lorota.
Mun ei tarvitse, kun on se kaikkien kammoava vessapytty suihkuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Virtsa on steriiliä, siinä ei ole mitään haitallista ainetta, joten en keksi, miksi sitä pidetään kuvottavana.
No ei ole steriiliä kuin korkeintaan suoraan rakosta punktuoituna. Virtsateiden läpi tullessaan siinä on bakteeria jos jonkinlaista. Lisäksi haisee pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, mutta haisee se, kun osa siitä jää aina lattiakaivoon muhimaan. Ällöä...
Ja 46% valehtelee.