Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette naureskelleet sille amerikkalaiselle naiselle,

Vierailija
16.08.2006 |

joka pakkasi Suomeen tulevan jääkiekkoilijamiehensä mukaan hirvittävän lastin vaippoja? Luuli, ettei täällä moisia myydä, joten pakkasi niitä jo miehensä mukaan lastin. Aikoi sitten itse lasten kanssa tullessaan tuoda vielä lisää. :) Oli siinä miestä vastaanottavilla tyypeillä ollut naurussa pitelemistä. (Muuttavat siis vuodeksi Suomeen.)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mm. lastasin jättikasan ruisleipää matkalaukkuun ja uuden kotimme lähikaupassa samaa leipää myydään ja vielä jopa Suomen hintoja halvemmalla.

Samoten toin välikausihaalarit, mutta eihän tässä ilmastossa mitään " välikautta" ole edes olemassa. Kuivan kesän jälkeen pärähtävät pakkaset, joten kurikset ja välikausihaalarit olivat ihan turhaa. Sellaista se joskus on, onneksi teitä naureskelijoita ei sentään ole kovin paljoa...

Vierailija
2/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän eukko kuvitteli meidän täällä toisessa länsimaassa pitävän lapsemme kuivana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin Savon Sanomista. Mies tuli KalPaan pelaamaan ja muu perhe seuraa kohta perästä. Kuopion lentoasemalla vastaanottokomitea oli nähnyt aika omituiset pakaasit, kun mies rehasi jääkiekkotavaroittensa lisäksi hirvittävää määrää vauvanvaippoja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi