Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kuvaa sinusta on somessa?

Vierailija
02.05.2021 |

.

Monta kuvaa sinusta on somessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tia.A, 68v. kirjoitti:

Tietoinen valintani en ole liitynyt F.B.En siis ole mikään foorumi ja se syy ne jotka siellä ovat,harvakseen pitää kontakti.Joten kuvianikaan ei ole!Kun kaikkihan on siellä tykäämässä toisten elämäskuvia eikö?Joten olen ulkoistettu 100% elämästä ihmisten.Joskus joku voi vaivautua vastaa s-postiini,huom joskus.Sekin on meneen ajan lumia ,kun kaikki tapahtuu F.B.ilmaset netti videot,puhelut sieltä.

Miten sekaisin jotkut on, kun kirjoituskin on tällaista soopaa? Saako joku jotain tolkkua?

Olen ihmetellyt samaa aina lukiessani tämän kirjoittajan viestejä. Kovasti hän yrittää osallistua keskusteluun, mutta kukaan ei ole tainnut vielä saada yhdestäkään viestistä selvää.

Esim. aivoinfarkti voi aiheuttaa vaikeuksia kirjoittamisessa, vaikka ajatus muuten olisi täysin selkeää ja johdonmukaista. Kyllähän tuosta kuitenkin selvän saa kun ajatuksella lukee. Tai sitten kirjoittaja on ulkomaalaistaustainen, joten suomi ei ole hänen äidinkielensä.

Vierailija
22/26 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee vastaus ei yhtään. Niinkuin tohon kasvisruokakyselyynkin ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko myös lehtikuvat tai muiden (työnantajat, kaverit jne) tililleen laittamat kuvat vai vain ne itse sosiaalisessa mediassa julkaisemat?

Jos tuo jälkimmäinen, niin olisiko vajaa parisenkymmentä, joista ihan käsivaraselfieitä taitaa olla yks tai kaks.

Vierailija
24/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei yhtään. Ainakaan itse en ole laittanut.

Sama. Eikä muuallakaan netissä toivottavasti.

Vierailija
26/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisilla sometileilläni ei ole yhtään kuvaa itsestäni. Työpaikan henkilöstön esittelysivulla on yksi kuva, muita en ole netistä löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän