Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoushullu mies, yhteenmuutto on aökanut kaduttaa

Vierailija
02.05.2021 |

Minä imuroin kerran päivässä leivänmurut keittiöstä ja hiekat eteisestä, mies koko asunnon ja jopa kahdesti päivässä. Minä pesen vessan pari kertaa kuussa, mies joka viikonloppu eikä pelkästään pyttyä vaan myös seinät. Mies myös käy joka ilta suihkussa vaihtaen samalla vaatteensa ja ihmettelee miksen minä käy ja miten saatan pitää samoja farkkuja kolmekin päivää. Jos mies juo kahvit olohuoneessa, sohvapöydälle ei saa laskea kuppia ellei alla ole lautasta! Ja sohvallahan ei missään nimessä saa syödä.

Mies saa minut tuntemaan itseni epäsiistiksi possuksi.
Mies saa minut tuntemaan itseni epäsiistiksi possuksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet epäsiisti possu. Sun mies on ihana.

Vierailija
2/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miltään siivoushullulta vaikuta.

Kuka pesee vessan vain kaksi kertaa kuussa??? Sinnehän kertyy pölyä ja ties mitä hammastahnaroiskeita joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti niin kaduttaa miestäkin.

Vierailija
4/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on saastainen vaimo, joka on omasta mielestään siisti. huoneissa ei mahdu edes kävelemään, kun kaikki lattiat ovat täynnä likaista kirpputorikrääsää

Vierailija
5/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole asiat hyvin naisen mielestä. Taas se nähtiin.

Vierailija
6/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siisti ja tarkka ihminen on hyvä juttu, kunhan siihen ei liity pakonomaista kontrollointia ja jatkuvaa huutamista ja valittamista, kuinka taas hänen kalsarit on laitettu väärin pyykkitelineeseen ja tullaan oikein kädestä pitäen näyttämään, kuinka ne kuuluu siihen asetella.

Vierailija
7/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtenmuutto kaduttaa sano se on moro ja näkemiin.

Vierailija
8/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan päämääränä ei ole vain päästä huomauttelemaan (ja välttyä itse siltä), eli se on niskan päällä, joka siivoaa vieläkin enemmän. Imuroidaanko teillä siis pitkin päivää, eikä lapsia ja eläimiä?

Vierailija
9/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän sentään siivoaa edes alasti?

Vierailija
10/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä wc pitää kerran viikossa putsata. En kyllä ymmärrä miksi 2 x päivässä pitäisi imuroida?

Vierailija
11/11 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on saastainen vaimo, joka on omasta mielestään siisti. huoneissa ei mahdu edes kävelemään, kun kaikki lattiat ovat täynnä likaista kirpputorikrääsää

Ja sinä ITSE et siivoa ollenkaan...Etkä ole valmis tekemään mitään siisteyden ylläpitämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi