Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten heteronaiset käyttäytyvät 2N+M -seksiä harrastettaessa?

Vierailija
02.05.2021 |

Hyväilettekö te naiset kuitenkin toisianne? Ja suutelette? Vai keskittyykö toinen omaan kivaan sillä aikaa kun mies keskittyy toiseen? Itse olen jotenkin aina ajatellut niin, että se heterous heitetään tuollaisen seksin ajaksi hetkeksi roskikseen ja ollaan kaikki kolme täysillä toistemme kimpussa kaikin eri tavoin. Mieskin varmaan tykkää, kun naiset tykkäävät toisistaan..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat myös keskittyä sen miehen hoitamiseen. Jotenkin epäilen, että 2M+1N tilanteessakin miesten oletetaan olevan naisen eikä toistensa kimpussa.

Saa toki tehdä toisinkin, mutta itse ihmettelen vain tuota miksi se ajatus muuttuu sen mukaan kuka on yksin.

Vierailija
22/32 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempi pariskunta ehdotti kimppakivaa hotellihuoneessaan, ja tarjosi siitä ihan kivan summan rahaa (mulla on opiskelijana krooninen rahavaje). Minä ainakin heittäydyin ihan innolla panemaan, kun mies oli hyvän näköinen, hyvässä kunnossa ja sopivan kokoinen joka paikasta. Se nainen oli suurimman osan ajasta vain meidän vieressä ja hyväili mun rintoja ja peppua käsillään ja suullaan kun me naitiin. Aamulla myös nuoli mua ihan antaumuksella miehen katsellessa, mutta ei halunnut mun tekevän mitään takaisin. Luulen, että naiselle jäi ihan hyvä maku suuhun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhempi pariskunta ehdotti kimppakivaa hotellihuoneessaan, ja tarjosi siitä ihan kivan summan rahaa (mulla on opiskelijana krooninen rahavaje). Minä ainakin heittäydyin ihan innolla panemaan, kun mies oli hyvän näköinen, hyvässä kunnossa ja sopivan kokoinen joka paikasta. Se nainen oli suurimman osan ajasta vain meidän vieressä ja hyväili mun rintoja ja peppua käsillään ja suullaan kun me naitiin. Aamulla myös nuoli mua ihan antaumuksella miehen katsellessa, mutta ei halunnut mun tekevän mitään takaisin. Luulen, että naiselle jäi ihan hyvä maku suuhun :)

Sitten heräsin

Vierailija
24/32 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta jos kokeilisin, niin sitten jonkun pariskunnan kanssa johon ei tarvitse pelätä törmäävänsä kadulla/baarissa myöhemmin. Haluaisn panna miehen kanssa, mutta en usko, että pystyisin tekemään naiselle muuta kuin rintojen hyväilyä ja ehkä sormipeliä.

Mutta jos nainen olisi valmis enempään, haluaisin kokea miltä tuntuu jos mies panee takaapäin, ja nainen nuolee alta samaan aikaan. Toistaiseksi vielä märkää unta.

Vierailija
25/32 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset voi olla koskemstta roisiin 2n m touhus jos vastaavas miehetki voi

Vierailija
26/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppaseksissä keskityn kyllä mieheen (tai miehiin jos niitä on useampi). Ja jos joku nainen on halunnut tehdä mulle jotain, niin olen kyllä antanut. Musta kimppaseksissä ajatus on, että jokainen saa tehdä sitä mitä haluaa jos se on toiselle/toisille ok, ja jokainen saa vastaanottaa nautintoa jos toinen/toiset haluaa sitä antaa. Mitään ei pidä, eikä tarvitse tehdä, jos se tuntuu millään tavoin pahalta.  

Vierailija
27/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla (toinen nainen) myös nuoli mua ihan antaumuksella.. ..Luulen, että naiselle jäi ihan hyvä maku suuhun :)

5/5

Vierailija
28/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun kaksi kokemusta tästä. Ekalla kerralla se oli vaan sitä että tehtiin miehelle kahdestaan asioita. Ensin hierottiin sitä ja sen jälkeen suuseksiä, esim. toinen suuteli ja hyväili sitä samalla kun toinen otti suihin, tai sitten otettiin yhtä aikaa, nuoltiin sen nännejä, suudeltiin kaulaa/huulia mitä lie. Mies oli täysin passiivinen ja vaan makasi sängyllä. Koko tilanne meni sellasessa ihmeellisessä humussa, mutta se oli tavallaan aika intiimi ja miellyttävä. Tämä tapahtui kaverini ja sen säädön kanssa kaverini aloiteesta (tosin tietty miehen fantasiaa tossa toteutettiin), ja kokeilin ihan vaan mielenkiinnosta sinkkuna kun olin. Seksi loppui siihen mies laukesi ja se oli mulle ihan ok. Sen jälkeen pussailtiin vielä miehen kanssa sängyllä hetki ja nukuttiin kaikki kolme lusikassa. Aamulla kotiin ilman morkkiksia.

Kyllä suutelin siinä kaverinkin kanssa ja väkisinhän siinä huulet osuu toisiinsa jos yhdessä suihinottoa antaa. En kokenut sitä mitenkään häiritseväksi vaikka en naisten kanssa kaksin seksiä ikinä harrastaisikaan.

Toinen kerta oli taas ihan erilainen ja siinä käytännössä mies teki kaiken työn. Tämä tapahtui taas toisen kaverin ja sen säädön kanssa. Tässä mitään varsinaista miehen miellyttämistä ei ollut kun ihan muutama minuutti suihinottoa, sen jälkeen mies vaan nussi meitä kumpaakin. Aina kun pani toista niin oli sormet tai kieli toisessa. Sai jopa kummankin tulemaan ennen kun laukesi itse, joka oli aika kunnioitettava saavutus.

Kolmatta kertaa tuskin kiinnostaa enää kokeilla. Parhaat ja intiimeimmät seksikokemukset on kuitenkin olleet kahden ihmisen välillä.

Vierailija
29/32 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllytyksen jälkeen poikaystäväni nuoli minun lapsuuden tyttökaverilleni orgasmin sohvalla kun katsoin vierestä. Se oli kyllä todella kiihottavaa, mutta ei siksi, että se oli poikakaverini joka nuoli, vaan siksi, että se oli vain todella kiihottavan näköistä katsella kun jotakuta nuollaan orgasmiin asti. Tämän jälkeen poikaystäväni nuoli minuakin kaverini puolestaan katsellessa vieressä. Sen verran "mieslutka" fiilis tuosta kuitenkin jäi että tuon illan jälkeen jätin hänet. Tyttökaverini on edelleen paras ystäväni, mutta tuosta illasta ei olla puhuttu.

Ei ehkä ryhmäseksiä perinteisessä mielessä, mutta heterona tuo voisi olla sellainen tapa miten voisin harrastaa 2N+1M seksiä. Mutta ei niin, että mies olisi olisi kummankaan, tai ei ainakaan minun, kumppani. Minuakin kiihottaisi katsella läheltä kun joku mies antaa hyvää suuseksiä toiselle naiselle orgasmiin asti tietäen, että seuraavaksi se hellä väsymätön kieli ja huulet onkin omien jalkojeni välissä tekemässä saman.

Vierailija
30/32 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..haluaisin kokea miltä tuntuu jos mies panee takaapäin, ja nainen nuolee alta samaan aikaan...

Tuo olisi sellainen 2nm seksi mihin voisin oikeissa olosuhteissa suostua - tai siis itse asiassa mitä haluaisin kokeilla. Mutta haluaisin, että myös toinen nainen saisi tästä jotain, ja itse en pystyisi koskemaan toiseen naiseen, ja mustasukkaisuuteni estäisi miestäni myöskään antamasta seksiä toiselle naiselle. Ja vaikea uskoa, että kenenkään naisen toive olisi pelkästään nuolla toista naista jonkun miehen pannessa samaan aikaan.

Vierailija
31/32 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..haluaisin kokea miltä tuntuu jos mies panee takaapäin, ja nainen nuolee alta samaan aikaan...

Tuo olisi sellainen 2nm seksi mihin voisin oikeissa olosuhteissa suostua - tai siis itse asiassa mitä haluaisin kokeilla. Mutta haluaisin, että myös toinen nainen saisi tästä jotain, ja itse en pystyisi koskemaan toiseen naiseen, ja mustasukkaisuuteni estäisi miestäni myöskään antamasta seksiä toiselle naiselle. Ja vaikea uskoa, että kenenkään naisen toive olisi pelkästään nuolla toista naista jonkun miehen pannessa samaan aikaan.

Älä ole niin varma. Minua kiihottaisi olla pariskunnan seksileluna vaikka juuri tuossa tilanteessa. Todennäköisesti runkkaisin ja saisin samalla kun nuolisin sinua.

Vierailija
32/32 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt koskaan kokeilemaan, mutta jos pääsisin niin tekisin kyllä kaikkea ja myös minulle saisi toinen nainen tehdä kaikkea. Silti en voisi kuvitella harrastavani seksiä kahdestaan naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän