Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä haluaisi muuttaa yhteen, mutta hän ei ymmärrä että virallinen yhteenmuutto ei kannata, koska saamieni tukien määrä romahtaisi

Vierailija
02.05.2021 |

Hän ei tyydy siihen että olisimme kirjoilla omissa asunnoissamme, mutta voisimme olla toistemme luona niin paljon kuin vain haluamme.

Jos muutamme virallisesti yhteen, työttömänä saamani tuet Kelasta romahtaisivat, koska heidän mukaansa naisen pitäisi sitten elättää minua.

Kannattaako suostua yhteenmuuttoon?

M32

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinmie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä löytö. Mitä jos menisit töihin?

Koti-isä materiaalia. 

Ajattelit, että yöllä kymmenen kertaa vauvan herättämä ap nousee reippaana sängystä uuteen päivään taaperon kanssa klo 5.30 joka ikinen aamu? Paskaduuneja vieroksuva ap pesee innolla vauvan päivän toiset yllätysniskakakat lastenvaunuista kannettuaan sitä ennen potkivan ja huutavan taaperon toisessa kainalossa väkisin sisälle pihaleikeistä?

Kyllä työssäkäyvä, koulutuksen hankkinut ja ahkera mies on paljon järkevämpi ja parempi koti-isävalinta uranaiselle kuin ap.

Minä oon korkeasti koulutettuna ollut pitkiäkin jaksoja hyötyä ja koti-isänä. Ei korkea koulutus tai edes hyvä työhistoria takaa töitä. Asuin vaan seudulla, jossa töitä ei ollut enää,vei omalla alalla, eikä edes mäkkärissä.

Pointtini on, että työttömistä on ihan samalla tavalla hyviä, fiksuja ja ahkeria ihmisiä kuin työllisissäkin. Työttömyyden ei ikinä pitäisi on olla ihmisyyttä ja ihmisarvoa määrittävä tekijä.

On ihan eri asia joutua työttömäksi kuin kieltäytyä edes hakemasta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla