Naisystävä haluaisi muuttaa yhteen, mutta hän ei ymmärrä että virallinen yhteenmuutto ei kannata, koska saamieni tukien määrä romahtaisi
Hän ei tyydy siihen että olisimme kirjoilla omissa asunnoissamme, mutta voisimme olla toistemme luona niin paljon kuin vain haluamme.
Jos muutamme virallisesti yhteen, työttömänä saamani tuet Kelasta romahtaisivat, koska heidän mukaansa naisen pitäisi sitten elättää minua.
Kannattaako suostua yhteenmuuttoon?
M32
Kommentit (81)
Oot sä löytö. Mitä jos menisit töihin?
Kerro vaan asiat suoraan. Hyvä se on naisenkin tajuta ajoissa, minkälaisen timantin on löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole löytynyt mitään järkevää duunia pitkään aikaan.
Mihinkään mäkkäriin en ole menossa : )
ap
Et suostu. Kirijota paperille laskelmat ja työnnä daamin nenän alle.
Pystyykö nainen elättämään sinut ja onko siihen halukas? Kyllä mulle kävisi et mies on kotona jos hoitaa kodin ja tekee ruuat ym.
Joo minäkään en tajunnut tuota asiaa. Olin vain rakkaudesta sokaistunut. Mies makasi sohvalla kuin Turhapuro aina kun tulin väsyneenä töistä. Kalja haisi ovelle asti ja esitti ettei ole mitään juonut. Kyllä minäkin hölmö olin. Jatkossa ei enää työtöntä miestä tai jos sellaiseen haksahdan, asutaan erillään.
Laita se tajuamaan, tuosta tulee riitaa ja ero kuitenkin jos tajuaa asian vasta kun olette muuttaneet :/
No miten ei muka tajua? Oletko vaivautunut edes selittämään asiaa hänelle? Vai häiritseekö asia ainoastaan sinua itseäsi, vaikka naisystäväsi on asian kanssa ok?
Ei "ymmärrä" koska olettaa että menet töihin vaikka sitten sinne mäkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jännä ettei niitä järkeä vaativia duuneja ole sinulle tarjottu...
Niin siis miksi tämä on naisystävällesi niin tärkeää? Miten hän sen selittää? Vaikea samaistua. En ole koskaan hinkunut elättämään työtöntä äijää ja vielä kaupan päälle katselemaan sellaista nurkissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö nainen elättämään sinut ja onko siihen halukas? Kyllä mulle kävisi et mies on kotona jos hoitaa kodin ja tekee ruuat ym.
Ei sellaista miestä ole olemassakaan joka haluaa vain häärätä kotona esiliina yllään ja pölyhuiska kädessä naisen palvelijana.
Pari muksua jalkoihin pyörimään, niin johan löytyy. Sellaista naista ei tosin löydy, joka suostuisi elättämään perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ootko koskaan kunnolla töissä ollutkaan....
Jospa ainakin aloittaisit siitä, että menet Mäkkäriin, jos pääset sinne. Aina on paremmat mahdollisuudet löytää muitakin töitä, kun osoittaa yritteliäisyyttä. Kotona tukien varassa lokoilu ei ainakaan auta töiden saantia.
Samahan se sulle on, elätkö kelan vai naisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tuollainen mies, mutta eipä se sen jälkeen kelvannut, kun siististä kodista ja valmiista ruoasta tuli itsestäänselvyys. Kyseltiin että mitä sinä vain makaat kotona, vaikka nimenomaan naisen halusta jäin vapaaehtoisena lomautukselle. Otin sitten eron.
Et tietenkään suostu yhteenmuuttoon, jos et aio mennä itse töihin. Sen voin sanoa, ettei nainen taida ymmärtää tilannetta. Toisaalta, jos olet terve mies, niin en oikein tajua minäkään. Jos jonkin sairauden takia et voi työskennellä ja saat tukia, niin sillehän ei mahda mitään, mutta muuten luulisi, että 32 vuotias haluaa työskennellä. Toisaalta taas, jos saat hyvin korvauksia, niin eipä se paljoa motivoi ottamaan vastaan mitä tahansa hommaakaan...
Voin sanoa, että yhteenmuutosta seuraisi vain tappeluita. Hän ei todennäköisesti olisi tyytyväinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään suostu yhteenmuuttoon, jos et aio mennä itse töihin. Sen voin sanoa, ettei nainen taida ymmärtää tilannetta. Toisaalta, jos olet terve mies, niin en oikein tajua minäkään. Jos jonkin sairauden takia et voi työskennellä ja saat tukia, niin sillehän ei mahda mitään, mutta muuten luulisi, että 32 vuotias haluaa työskennellä. Toisaalta taas, jos saat hyvin korvauksia, niin eipä se paljoa motivoi ottamaan vastaan mitä tahansa hommaakaan...
Voin sanoa, että yhteenmuutosta seuraisi vain tappeluita. Hän ei todennäköisesti olisi tyytyväinen tilanteeseen.
Mikä siinä töiden tekemisessä on niin kivaa? Etenkin jos työ ei ole mieluista, esim mäkkäri. Jos Suomi on maa jossa rahaa tulee ilman että töitä tehdään, ja johon jokaisella suomalaisella on oikeus, niin miksi menisi tekemään moneksi tunniksi jotain mitä inhoaa kun ilmankin voi olla?
Ihanaa, osoitit juuri, ettei iänikuinen väite siitä, ettei köyhä mies saisi naista, pidä paikkaansa. Kiitos <3