Mies ei siivonnut jälkiään huvimajasta
Mies vietti eilen naapurin kanssa vappua ja sanoin, että siivoaa sitten jälkensä. Tänään aamulla menin huvimajaan katsomaan ja siellä odotti SEKASORTO! Olut tölkkejä, pizzalaatikko, sipsejä lattialla, aukinainen salmaripullo, muurahaisia lattialle pudonneiden sipsien ympärillä ja sitä rataa.
Kävin herättämässä miehen ja sanomassa että nyt siivoamaan, koska lupasi siivota, mutta murjaisi vain, että ehtiihän ne kohta siivota kun on ensin nukuttu, älä motkota. Kyllä niin ottaa kaaliin taas.
Kommentit (27)
kuka sitä nyt nukkuessaan siivoaisi?
Miesten ei kuulu siivota. Se kuuluu naisten tehtäviin.
Minkä ikäiseltä putoaa ruuat maahan syödessä? 4v? 😃 Ei ole ihan täysjärkistä olla niin kännissä, että eväät on rinnuksilla! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiseltä putoaa ruuat maahan syödessä? 4v? 😃 Ei ole ihan täysjärkistä olla niin kännissä, että eväät on rinnuksilla! 🤣
Ap aloitti sitten vastailemaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi noin paljon alapeukkuja... Haluatteko oikeasti olla tuollaisen p*skan keskellä? Siis hyvä että mies suostui siivoamaan mutta että jotkut jättävät kaiken sotkun eivätkä tee mitään asialle.
Kun nainen oli juonut itsensä siihen kuntoon että sammui lattialle niin tein asialle jotain. Otin valokuvia kameralla kun silloin ysärin alkupuolella ei kaikilla ollut niin käteviä puhelimia kuin nykyään. Aivan helmiä kuvia. Kuola valuu tyylikkäästi ja meikit on "himpun verran" levinneet. Harmi ettei kuorsaus ja piereskely tallentuneet kuviin.
Niistä kuvista oli hupia kauan aikaa. Sitten jostain ihme syystä ex muija poltti ne kuvat?? Nukuin silloin yön sohvalla kun nainen oli laatannut sängyn. Siivosi jälkensä pyytämättä ja oksensi uudestaan. Ei silti mä olen sekoillut ihan selvinpäin. Kuulin hämärästi kysymyksen mitä sä teet? Vastasin älä häiritse mä olen vessassa. Sitten huusi et v ..tu ole! Pissin makkarin lattialle. Siivosin sen. Ärkele.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi noin paljon alapeukkuja... Haluatteko oikeasti olla tuollaisen p*skan keskellä? Siis hyvä että mies suostui siivoamaan mutta että jotkut jättävät kaiken sotkun eivätkä tee mitään asialle.
Aikuinen ihminen siivoaa silloin kun hän siivoaa. Siivoaminen ei ole mikään elämän tarkoitus, kuten jotkut on sen ymmärtänyt. Aikuinen ihminen antaa myös kumppanin nauttia elämästä, eikä vahdi toista. Jos kumppani voi huonosti, niin aikuinen osaa myös itse siivota. Jos asuu huvimajassa, missä on ulostetta, niin siihen en oikein osaa kommentoida, koska eikö sillä ulosteella jossain päin maailmaa juuti tilkitä koloja, jotta olisi lämpimämpi.
Maailma ei lopu, vaikka sen siivouksen antaisi odottaa päivän tai pari.