Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitorata

Ins
02.05.2021 |

Aina välillä sana näissä keskusteluissa nousee esiin
Minkä mittainen ?
Mistä mihin
Pöheikköinen
Kiiltävä
Kostea
Tasainen
Rösöinen

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on KIITOTIE. Lentokoneet eivät kulje kiskoilla..

Vierailija
2/16 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussääntö on: mitä pidempi kiitorata on, sitä isommalla koneella sinne voi laskeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on pieni kolmio mikä ohjaa hunaja lähteelle.

Mieheni mieleen, tekee yleensä joka lauantai.

Vierailija
4/16 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on häpykummulta ylöspäin noin 5-6 cm pitkä kiitorata, leveyttä senti verran. Lyhyeksi siistitty, ei siis mikään pöheikkö. Muuten paikat sokeroitu paljaaks ;)

Vierailija
5/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän aihe innosti keskusteluun vaikka moni näkee paljon vaivaa kiitoradan kunnossa pysymiseen

Miksi ?

Pari viimesintä kommenttia oli tosi hienoja kuvauksia !

Lisää

Vierailija
6/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo40 kirjoitti:

Minulla on häpykummulta ylöspäin noin 5-6 cm pitkä kiitorata, leveyttä senti verran. Lyhyeksi siistitty, ei siis mikään pöheikkö. Muuten paikat sokeroitu paljaaks ;)

Tuollainen on just hyvä. Voin vain kuvitella.. 

Muistuttaa aika paljon erään eksäni tyyliä, hänellä taiteellisesti alaspäin levenevää malli. Tai en tiedä hakiko jotain perspektiivivaikutelmaa, läheltähän sellainen toimii. 

Ja onhan tuo niukka tyyli aina yllätys, kun puoliso on trimmaillut normaalia enemmän. Kiitoratoja harvemmin kyllä kuuluu valikoimiin. Mut en valita varsinaisesti. 

Vierailija
7/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo40 kirjoitti:

Ei hassumpaa vaikka olisit vaimo50

Vierailija
8/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitorata oli nuoli joka näytti missä se herkku on

Päättyi alkavaan kosteaan kiiltävään pitkään viivaan

Joka oli liukas puristava kun sis... työnn

Vierailija
9/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällähetkellä lyhyeksi leikattu kiitorata, leveys ehkä alle sentti. Huulet vielä ajelematta, karvoitus siellä ehkä hieman pidempi kuin kummulla. Kesäisin yleensä posliini, koska tykkään ja mies tykkää. Ja saan suuseksiä enemmän posliinina kuin karvoituksella.

M49

Vierailija
10/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällähetkellä lyhyeksi leikattu kiitorata, leveys ehkä alle sentti. Huulet vielä ajelematta, karvoitus siellä ehkä hieman pidempi kuin kummulla. Kesäisin yleensä posliini, koska tykkään ja mies tykkää. Ja saan suuseksiä enemmän posliinina kuin karvoituksella.

M49

Tuo on nätti ja ymmärrän miksi saat suuseksiä itsekin antaisin ja katselisivat

Posliini parasta !

Näkyy häppäreitä !

Vierailija
11/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49

Nikistäsi päätellen puhutko viiksistäsi?

Vierailija
12/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Viikset ja viikset... 

No jos hän ei puhu viiksistä, niin tuo malli on varmaan tosi kiva käytössä. Miksi muuten huulilla pidemmälti, ihan mielenkiinnosta? 

Vierailija
13/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa jäin miettiin kun en ole kokenut

Huulilla pidemmät

Tasaisen lyhyet kaikkial on kyl tutut

Tykkään !

Vierailija
14/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Viikset ja viikset... 

No jos hän ei puhu viiksistä, niin tuo malli on varmaan tosi kiva käytössä. Miksi muuten huulilla pidemmälti, ihan mielenkiinnosta? 

Nikin mukaan kyse on viiksistä. Ylähuulen. Alahuulessa en ole viiksiä nähnyt edes Tom of Finlandin kuvissa

Vierailija
15/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Viikset ja viikset... 

Nikin mukaan kyse on viiksistä. Ylähuulen. Alahuulessa en ole viiksiä nähnyt edes Tom of Finlandin kuvissa

Niinpä, kun kaikki palstalaisethan ovat niin virheettömiä etteivät mitenkään pysty nakkisormillaaan vahingossa osumaan N:n sijaan M:aan vaikka pienellä puhelimen ruudulla näpytellessään? Kävikö mielessä, vai oliko viidesluokkalaisen viisastelutyyli houkuttelevampaa?

Vierailija
16/16 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sellaista viisastelua. Luin vain mitä on kirjoitettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi