Miten saada ystävä perumaan lähtönsä sotaan?
Kommentit (27)
Kyllähän ton jokainen tietää, että sana sota on väärä.
-9.
Ihmettelen että takerruit tohon sota-sanaan jos olet ammattilainen..
ja sinähän tässä aloit inttään oikeen raivopäänä että kun sua nyt ei uskota heti. Tiedäthän sinä, tai toimittajana sinun tulisi tietää että kaikkee ei pidä heti uskoa ja totuus kestää monta kysymystä.
Ei ole toimittajien tapaista alkaa vänkää pikkujuttua joka on asian kannalta epäolleelista, sota vai ei.. Jokiainenhan tietää mitä sota sana tarkoittaa, tai sitten olet huono toimittaja joka ei osaa ilmaista itseään ammattimaisesti.
Minä tunnen kyllä oikeitakin toimittajia ...
-9.
tutkijan uraa harkitsevana (tutkimukseni käsittelee nimenomaan sotaa); ihan tosi-ei minulla ole sinulle mitään ratkaisua. Lähinnä kyseeseen tulisi se, että joku palestiinalainen kenellä on todellisia kokemuksia sodasta saisi hänet muuttamaan mieltään. Toisaalta myös juutalaisjärjestöjen joukossa on monia rauhanaktivisteja. Eli kyllä siihen joku taistelija tai rauhanaktivisti tarvitaan.
Vierailija:
Kyllähän ton jokainen tietää, että sana sota on väärä.-9.
Arafat oli aika konna, siis niin hyvässä kuin pahassa. Loistava johtaja, erittäin karismaattinen - ja samalla mies, joka kavalsi tileilleen miljoonaomaisuuden.
Ja mitä tulee toimittajuuteeni, niin joo, olen ollut ulkomaantoimittaja 15 vuotta. Mitä siitä haluat inttää?
pöh.
Minä olen ammatiltani ulkomaantoimittaja, joten olen tavannutkin siellä ihmisiä hyvin laajalta alalta sheikki Jassinista edesmenneeseen Jasser Arafatiin.
Mutta itse asiaa et voi kiistää, että palestiinalaisalueet eivät ole a) monoliittinen alue, b) eivät ole sodassa, vaikka KRIISISSÄ ovatkin, c) alueiden historiassa on ollut parempia ja huonompia ajanjaksoja (minkäpä alueen historiassa ei olisi).