Maajussi Roy muuttaa Suomeen!
Oi, siinä olisi mies minun makuuni
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/13735db0-e06e-4b70-8b09-944b60a…
Kommentit (90)
Pitikö tämäkin ketju pilata jankkauksella...
Tervetuloa Suomeen Roy!
Ja Suomessa on muitakin paikkoja kuin Helsinki.
Onpa hyvä uutinen, Roy oli mun suosikki! Charmikas, kohtelias, huumorintajuinen ja puoleensavetävä! Tervetuloa Suomeen!
Roy on varattu mulle! Pitäkää näppinne erossa!
Vierailija kirjoitti:
SINÄ et sitä päätä kenet hän halua. Lapsellista tuollainen miehen esineellistäminen.
Te, jotka hingutte ja kuolaatte Royn perään, niin pullanleivontaa harjoittelemaan, hopihopi!!!
Nyt tajusin ketä Roy muistuttaa, Kevin Costneria ;). Samantyylinen hymynvirne ja katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ et sitä päätä kenet hän halua. Lapsellista tuollainen miehen esineellistäminen.
Tämä. Naisten miesten seksuaaliseen ahdisteluun ja raiskausfantasioihin ei taas kukaan puutu, onneksi edes sinä sen teit
Vierailija kirjoitti:
Sillä on paljon viestittelykavereita. Tämmöinen pikkuvinkki sulle!
Roy tajus että Suomessa on kunnon pildemarkkinat hänelle:D Saa julkisuutta ja pääsee juhliin " tv-julkkiksen" ominaisuudessa niin miks ei kun Kanadassa on vaan ihan tavis. Mutta ihan yhtälailla tää Roy pallotteli naisia tuossa ohjelmassa tietäen että ykskään niistä ei voinut vähempää kiinnostaa. Roy löytää ittelleen sitten sellaisen nuoren blondin tuolta yöelämämästä poseeraamaan kanssaan Seiskan kuviin.
Oisko tää Suomeen muutto kuitenkin ollu mielessä jo ennen maajusseja? Ohjelman kautta sai itseään mahdollisesti sekä niin suomalaisten työnantajien kuin naistenkin tietoon. Ohjelma toimi samalla niin ennakollisena deitti- kuin työnhakuilmoituksenakin. Ja kun hän sitten saapuu tänne, niin hänet jo "tunnetaan" jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ex-sotilas, kiinteistönvälittäjä. Mielenkiintoista mitä hommia noilla meriiteillä löytyy.
TV-tähti, julkkis, koko kansan vävypoika,....varmasti löytyy kiinnostusta noin kohteliaalle ja hyvinkäyttäytyvälle miesoletetulle.
Ammatillista osaamista on pohjoisamerikkalainen käsitys maanpuolustuksesta (NATO), sit tietty kiinteistötietämys ja mikä se hänen maajussi-osaaminen onkaan. Kyllä av-porukka ostaa Roylta melkein mitä tahaansa.
Tällaisia miehiä tänne kaivataan! Tervetuloa, Roy! Tuo vaikka pari mukavaa kaveriasikin mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan tieteellisesti tutkittu, että noin 25% ihmisistä eivät ymmärrä sarkasmia, vaan ottavat aina kaiken kirjaimellisesti.
Ei millään pahalla, vaan ymmärryksellä.
Kanadaan ei todellakaan niin vain muuteta pysyvästi.
https://muumaamandariini.com/muutto-ja-viisumi-kanadaan/
Vierailija kirjoitti:
Kanadaan ei todellakaan niin vain muuteta pysyvästi.
https://muumaamandariini.com/muutto-ja-viisumi-kanadaan/
Vanhaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajusin ketä Roy muistuttaa, Kevin Costneria ;). Samantyylinen hymynvirne ja katse.
Eikö Kevinkin ole juuriltaan suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä uutinen, Roy oli mun suosikki! Charmikas, kohtelias, huumorintajuinen ja puoleensavetävä! Tervetuloa Suomeen!
Antoi ohjelmassa itsestään ensin fiksun kuvan. Ihmettelen kylläkin, että millä tavoin armeijan mies ja kiinteistövälittäjä luokitellaan "maajussiksi".
Mutta ohjelman loppupuolella alkoi jo vähän mietityttämään, että onko sittenkään niin hyvä tyyppi.
Nuo youtube-videot antoivat vastauksen, täysi pelle ja julkisuudenhakuinen tyrkky. Ihan iljettää.
Roy on joku varkautelainen savolainen sukujuuriltaan.
Millaista elämää sitten viettänyt, kun 47-vuotiaana on eläkeläispaapan rytyt naamassa!?
En ole maajusseja seurannut, mutta Royn kanavaa youtubessa jonkin hetken olen. Kylläpä mies tykkää leipoa. Tehnyt pullia, piirakoita, lettuja... Muumeihin on pärähtänyt täysin. Ehkä hän jatkaa tubettamista ja pärjäilee niillä rahoilla. :)
Lisätään vielä: Eikä edes tarvitse hakea mitään lupia, koska Suomen kansalainen saa aina muuttaa Suomeen, vaikka olisi koko ikänsä asunut muualla.