4-vuotiaalla lapsellani on sairaus ja enintään vuosi elinaikaa lääkärin arvion mukaan, kaverin reaktio asiaan oli hymähtely "nythän teillä jää sitten Karin kanssa kahdenkeskeistä aikaa"
Tämä on kamalinta mitä olen ikinä kokenut. Tieto siitä, että kaikkein rakkaimpani on poissa kenties vuoden sisällä. Lääkärit eivät tietysti ole ennustajia, mutta tässä sairaudessa tuo odote on pitänyt melko tarkasti paikkansa.
Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät osaa asetella sanojaan. Tuo kuitenkin loukkasi ja satutti pahasti. Ihan kuin haluaisin eroon lapsestani, jotta saisin aikaa mieheni kanssa. Ihan sairas oletus.
Kommentit (28)
Lopettakaa jo se väsynyt trollivalitus, tällaiseen aiheeseen sitä ei todellakaan kaivata. Tuttavani lapsi kuoli alle vuoden ikäisenä ja hän on saanut kuulla vielä paljon tökerömpiäkin kommentteja ja usealta ihmiseltä. Moni varmaan toivoisi että nämä olisi keksittyjä, mutta ihmiset osaavat olla todella törppöjä.
Meidän vauva kuoli heti syntymänsä jälkeen täysiaikaisena ja kaveri kommentoi, että vauvoja tulee uusia..
Tämä aloitus voi olla trolli, mutta kyllä vastaavaa tapahtuu ihan oikeasti. Osa ihmisistä on todella tahdittomia. Hiljaisuus on paljon parempi, kuin päästellä suusta mitä sattuu. Tunneäly ei todellakaan kehity kaikilla loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Onko lspsesi sinulle rakkaampi kuin miehesi?Aika outo olet sillä kyllä naiselle oma mies pitää olla se kaikkein rakkain, ei lapset.
On olemassa montaa eri rakkautta. On äidinrakkaus lapsia kohtaan. On naisen rakkaus miestään kohtaan. Ne ovat eri rakkauden muotoja. On myös platonista rakkautta.
Lapseni kuoli syöpään 26-vuotiaana. Minulle kommentoitiin tuoreeltaan että kyllähän hän ehti jo elääkin ja säästyi kokemasta vanhuuden vaivoja.
Kyllä moukkia on aina vähintään 2/10.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kuoli syöpään 26-vuotiaana. Minulle kommentoitiin tuoreeltaan että kyllähän hän ehti jo elääkin ja säästyi kokemasta vanhuuden vaivoja.
Minulla kuoli myös veli aika nuorena. Kun äitini kertoi asiasta ystävälleen, tämä ystävä sanoi, että "minä en sitten ainakaan mistään kuolema-aiheista jaksa keskustella, jutellaan jostain muusta tai ei ollenkaan".
Olin itse paikalla kuulemassa. En ole kyllä koskaan ollut niin häkeltynyt kuin tuolloin.
Jaksamista sinulle ja ap:lle!
Vtu että sä jaksat suoltaa koko vapun näitä täysin 0-arvoisia trolleja