Millainen maski sulla on käytössä ja minkä värinen?
Kommentit (31)
Semmonen näkymätön ihonvärinen. Eli, juu, en käytä.
Prisman Ffp2.
En ymmärtä miksei niitä enempää näy. On mun mielestä miellyttävin käyttää, kun on "istuvampi"
,lisäksi ei haise, ei kutita tai raavi.
Tavallaan ymmärrän niiden kannan jotka ei haluaa maskia käyttää, jos kokemusta on vaan kangas- ja tavisversioista koska on ne vaan epämukavia mun mielestä, kun oon noihin itteni totuttanut.
Musta Adidas kasvomaski on mulla. Mukava pitää naamalla ja näyttää ihan hyvälle.
En ole koko tämän "pandemian" aikana käyttänyt maskia. Kukaan ei ole koskaan valittanut asiasta, vaikka olen usein kaupassa se ainoa, jolla maskia ei ole. En pidä mitään tenaa namallani vain siksi, että "isoveli" käskee. En tunnusta heidän auktoriteettiaan, enkä välitä flunssasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koko tämän "pandemian" aikana käyttänyt maskia. Kukaan ei ole koskaan valittanut asiasta, vaikka olen usein kaupassa se ainoa, jolla maskia ei ole. En pidä mitään tenaa namallani vain siksi, että "isoveli" käskee. En tunnusta heidän auktoriteettiaan, enkä välitä flunssasta.
Aika edgyä, siis tosi raju meno. Rispektii rebelille, pidä pintas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika edgyä, siis tosi raju meno. Rispektii rebelille, pidä pintas!
Thänks män XD. Im keeping it real.
FFP2 on täällä pakollinen kaupoissa, julkisissa, lääkärin vastaanotolla jne. eli lähes kaikissa sisätiloissa asuntojen ulkopuolella. Mustaa käytän.
Kuukauden päivät takintaskun pohjalla muhinut sininen kertismaski, nyt kesällä kun ei oo takkia päällä ni ei oo tullut pidettyä sit sitäkään...
Ratian eli Risto-Matin suunnittelmia kertakäyttömaskeja, kukkakuvio, sinisiä kansanmaskeja. Autossa ja kotona.
Musta kertakäyttö, ja JUST SE kuivattaa kurkkua vaikka vain vähän aikaa pitäisi naamalla.