Millainen maski sulla on käytössä ja minkä värinen?
Kommentit (31)
Monella varmaan pari viikkoo putkeen käytetty paskanen kangasmaski, joka kaivetaan taskun pohjalta käyttöön.
Te jotka käytette kangasmaskeja, pesettekö kortsutkin käytön jälkeen?
Olen sen verrannpihi etten ole ostanut saatika käyttänyt mitään maskeja.
Eipä ole ollut kyllä flunssaakaan tätä vuonna joten ilmeisesti riittää että muut käyttävät joten en näe tarvetta edes harkita maskin ostamista.
Niitä perussinisiä kertakäyttöjä. Olen tosi kypsä noihin, varsinkin työpäivän aikana... Joku kaupassa käväisy menee ihan hyvin. Sitt on pari kangasmaskia, koirakuvioista, jotka ostin nettitorilta. En vain jaksa olla koko ajan pesemässä, joten käytän harvoin.
Ukko38 kirjoitti:
Te jotka käytette kangasmaskeja, pesettekö kortsutkin käytön jälkeen?
En käytä kortsuja.
Maybelline Fit Me matte + poreless. Väri 100 Warm Ivory.
Vaaleanpunaisia kertakäyttöisiä, ne on ainoat hyvät mulle. Jos olisi varaa niin toki olisin käyttänyt tehokkaampia malleja, mutta onneksi näillä on pärjätty ja rokotus saatu muutama päivä sitten.
Miul on Suomes tehtyi mustii kertakäyttömaskeja. Tunnen itteni iha ninjaks noitte kaa. >:D
Vaihtelee. Minulla on kertakäyttömaskeja (sinisiä, valkoisia, mustia ja mustavalkokuvioisia), kangasmaskeja (lähinnä mustia, pari poikkeustakin löytyy) ja kuparimaskeja.
Mulla on aivan ihana pinkki erään naisen kalsareista tehty kangasmaski. Suosittelen muillekin. Terveisin Göran.
10 kpl.Erinvärisiä kangasmaskeja.Pesu 60 asteessa. Sitten on kertakäyttö maskeja, mustaa, vaalean-sinistä,Ratian eri värisiä kertakäyttö maskeja, mielin määrin.(Halvalla Ratia kertakäyttö maskit prismasta ja sieltä tiestysti yksi muumi maski -pestävä)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan ihana pinkki erään naisen kalsareista tehty kangasmaski. Suosittelen muillekin. Terveisin Göran.
Ihanaa kun pidät mua oikeena naisena.
Tuu ens viikolla taas hakee uudet maskit, iso G.
T. SissyCDBoy21
Mustia kertiksiä olen itselle ostanut mutta pääosin käytän työnantajan sponsoroimia mitä milloinkin kertiksiä. On ollut valkoista ja sinistä erilaisista paketeista, joku mini tai lörppä, joku vähän paremman oloinenkin.
Ihan niitä vaaleansinisiä kertakäyttömaskeja. Tekisi mieli ostaa mustia, mutta uskon, että nää riittää siihen asti kunnes maskeja ei enää tartte käyttää. Elelen sen verran eristyksissä, että en tarvitse maskia kuin kerran tai pari viikossa, joten ei noita paljon kulu. En viitsi pelkästään vaihtelunhalun vuoksi lisää maskeja hankkia.
Valitsen aina vaatteisiin sopivimman näistä: https://sellingexpress.oss-cn-shenzhen.aliyuncs.com/1412/O22832/O22832…
Minulla on vaaleanpunaisia ja liiloja kertakäyttömaskeja. Lisäksi jotakin umpisurkeita, joissa se nenän päälle tuleva osa ei taivu yhtään. En raaski roskiinkaan heittää, joten näitä huonoja käytän silloin kun pitää hakea pikaisesti jotain pakettiautomaatista tms. ja heitän sitten pois.
Mustia kertakäyttömaskeja ja sitten tilasin mustia tribaalikuvioisia muutaman . Ne on vaan rasittavia kun pitää koko ajan olla pesemässä