Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu aina jos joku kone/laite menee käytössäni rikki

Vierailija
01.05.2021 |

Enkä ikinä muista edes rikkoneeni mitään huolimattomuuttani. Vaan jos esim autosta puhkeaa rengas kun minä ajan sillä tai 10 vuotta vanha kodinkone lakkaa toimimasta juuri kun olisin käyttämässä sitä jne. Aina alkaa syyllistää minua :( autostahan nyt voi millä hetkellä hyvänsä posahtaa rikki joku isompi osa, aina saa pelätä kun pitää kertoa miehelle.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa moisesta hullusta.

Vierailija
2/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma autosi, oma laitteesi. Mitä se miehellesi kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehesi syyttää sinua, vaan harmistuksissaan ilmaisee asian huonosti.

Vierailija
4/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei käytä kodinkoneita, on aika lailla selvää, että jos ne hajoavat, ne hajoavat sinun käytössäsi.

Vierailija
5/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sinä joudut pelkäämään omaa miestäsi? Miksi ihmeessä jäät pelkäämään ja odottamaan, mitä taas tapahtuu ja milloin?

Vierailija
6/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta. Jos joudut pelkäämään häntä, niin kannattaisi harkita eroa.

Vierailija
7/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli vähän samantapainen. Ylipäänsä, jos menin tekemään virheen, sain kuulla ivailua. Olisi pitänyt tietää ja osata, mutta jos kysyin jotain, sain siitäkin ivailua. En muista, että hän olisi ollut koskaan pahoillaan puolestani. Onneksi on ex. 

Vierailija
8/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei käytä kodinkoneita, on aika lailla selvää, että jos ne hajoavat, ne hajoavat sinun käytössäsi.

Tottakai hän käyttää niitä myös. Kyse on nyt vaikka sellaisesta, että alan tehdä ruokaa ja väännän uunin päälle -> ylävastus on tullut tiensä päähän eikä uuni enää lämpene. En mielestäni mitenkään ole tehnyt väärin jos noin käy, mutta mies syyttää minua kun hajotin sen. Kyllä minäkin haluaisin että kun kerran jonkun vehkeen ostaa niin se kestää ikuisesti ilman korjauksia tai vaihtoa, mutta ei se niin mene. Ap

Vierailija
9/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioita särkyy käytössäsi useinkin, niin onhan se aika merkillistä. Olen ainakin sen huomannut, että miehet kohtelee laitteita yleensä hellemmin ja käyttävät niitä laitteen käyttöiän maksimoidakseen. Naiset taas vain pitävät niitä pelkkinä laitteina ja mennään "ostetaan sitten uusi kun hajoaa"-tyylillä. Esimerkkinä nyt vaikkapa että jos kovalla pakkasella mies laittaa auton käyntiin niin antaa sen käydä hetki että öljyt alkaa kiertämään ja käsittelee jähmeää vaihteistoa hellästi kunnes paikat notkistuu. Nainen taas ei tällaisista usein välitä vaan lähtee heti ajamaan ja runnoo väkisin vaihteet silmään.

Vierailija
10/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä harmittaa tapahtunut asia, ja mitä siitä seuraa (käytännön hankaluudet, vaiva korjaamisesta tai uuden hankkimisesta, rahanmeno). On ilmeistä, että syyttävä sormi osoittaa siihen henkilöön, joka laitetta/tavaraa käytti sen hajotessa.

Tunnustan, että olen syyllistynyt vastaavaan lasteni kanssa. Tietämättömyyttään ja varomattomuuttaan hajottivat sitä sun tätä, ja saivat kyllä kuulla kunniansa.

Olen nyt seurannut miniän lastenkasvatusta: hän ei moiti mistään, mitä lapsi tekee.

Tämä on toinen ääripää. Voitte uskoa, että kun lapsi on luonani hoidossa, hän saa raivarit jo siitä, että pyydän syömään pöydän ääressä. (Kun kotona saa vapaasti kaataa mehut ja maidot, sotkea sohvan ketsupilla jne.)

Vierailija
11/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa olla onnettomuusaltis henkilö. Tämmöisiä on: toisille vaan kasaantuu tämmöisiä enemmän kuin toisille, ilman järjellistä syytä.

Vierailija
12/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hajota niitä vehkeitä.

Vierailija
13/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kertoa miehelle?

Vierailija
14/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asioita särkyy käytössäsi ⁹useinkin, niin onhan se aika merkillistä. Olen ainakin sen huomannut, että miehet kohtelee laitteita yleensä hellemmin ja käyttävät niitä laitteen käyttöiän maksimoidakseen. Naiset taas vain pitävät niitä pelkkinä laitteina ja mennään "ostetaan sitten uusi kun hajoaa"-tyylillä. Esimerkkinä nyt vaikkapa että jos kovalla pakkasella mies laittaa auton käyntiin niin antaa sen käydä hetki että öljyt alkaa kiertämään ja käsittelee jähmeää vaihteistoa hellästi kunnes paikat notkistuu. Nainen taas ei tällaisista usein välitä vaan lähtee heti ajamaan ja runnoo väkisin vaihteet silmään.

No ei meillä ainakaan mies ole mitenkään hellä koneiden kanssa. Ihan yhtä lailla hänenkin kohdalleen on näitä rikkoutumisia sattunut, mutta ei mulle tule siinä mieleenkään alkaa syyttämään. Kysyn voiko korjata tai alan katsella netistä mitä uusi osa maksaa. Ap

Vierailija
15/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle moro ja näkemiin.

Vierailija
16/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatun ääliö. 

Vierailija
17/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea vaan sinulle. Itse viihdyn toisenlaisessa suhteessa, mutta kiva että sinä olet löytänyt etsimäsi.

Vierailija
18/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta nyt kovin hyvältä. Tavaroita nyt vaan menee rikki ja se on elämää. Mikään ei kestä ikuisesti.

Esim. juuri viime viikolla mies lainasi mun kallista headsettiä. No hän otti sen pois päästä ja se meni poikki. Se siis vain napsahti poikki toisen kuulokkeen yläpuolelta. Katsoin kauhuissani ja mies näytti pelästyvän. No, aloin sitten vain nauramaan ja se laukaisi tilanteen. Ei hän niitä tahalleen rikkonut eikä ollut talouden ainoa headset niin ok. Se on vaan tavara.

Vierailija
19/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/36 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen käsissä hajoaa yhtä sun toista. Osa varmaan ihan sattumaa, mutta osa on kyllä ihan huolimattomuudesta johtuvaa ja huomaan, että suutun joka kerta hieman enemmän kun miehellä jokin hajoaa/muuten menee pilalle. Ja tämä siis siksi, että näitä sattuu usein ja ainakin puolet olisi vältettävissä olemalla huolellisempi. Jos teillä on vähän sama tilanne? Mun mieskään ei ollenkaan huomaa omaa huolimattomuuttaan ja hänellä on "huono tuuri"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi