Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka on ns. kahden koon välissä eikä mikään istu nätisti?

Vierailija
01.05.2021 |

Itsellä on käynyt nyt useammankin kerran, että se oikeasti sopiva koko olisi just siinä välissä eli isompi on liian väljä (ja siis todella selvästi eli mittasuhteetkin on ihan hassut) ja sitten se numeroa pienempi on taas liki vastaavalla tavalla liian pieni eli kinnaa inhottavasti. Itsellä se on erityisesti maha/rinnat mikä tekee tuota eli vaate olisi muuten sopivan väljä ja istuisi nätisti mutta sitten maha/rinnat ei mahdukaan.. Aaarghh!!!
Sitten kun mahtuu maha/rinnat niin vaate on selkeästi liian iso.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet on nykyään ihme suorakaidepötköjä. Ostin just bleiserin joka edestä näyttää hyvältä mutta selkäkappale suora. Koko on oikea joten huomenna ompeluhommiin. Pienet sisennykset niin se alkaa istua ja näytän omalta vyötäröiseltä itseltäni. Onneksi osaan jotakin.

Vierailija
22/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmea eri kokoa, kohdasta riippuen. Rinnan/harteiden kohdalta 38, vyötäröltä 36, lantiosta 34. Ostapa siinä istuvia vaatteita. Ihan todella harva merkki mitoittaa vaatteitaan muille kuin päärynöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pitkäselkäinen ja jalkainen, leveäharteinen ja olemattomat lanteet. Yritä siinä sitten löytää sopivaa paitaa tai mekkoa. 

Osaan harteikkaana omppuna kuvitella tuonkin tuskan. Minustakin olisi ihanaa pukeutua hameisiin/mekkoihin mutta tämä oudon maskuliininen kroppa aikaansaa sen että näytän mekoissa todella hassulta enkä tippaakaan normaalilta vaan vähän kuin olisin johonkin naamiaisiin menossa..

Erikoisinta on, että jopa ne "kaikille sopivat" ja vyötärön taikovat kietaisumekotkin on ihan mahdottomia vaatteita mulle ja näyttää oikeasti vaan irstailta kun rinnat on tursuilemassa tyrkyllä ja ne kyllä tuntuu päällä muutenkin ihan superhankalilta.

Sitten taas joku oikeasti väljä maksimekko on kuin jokin sirkusteltta päällä eli tekee vaan todellistakin muhkeammaksi vaikka hoikemman samanlainen vaate saakin näyttämään vaan entistäkin hoikemmalta.. mystistä.

Vierailija
24/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kolmea eri kokoa, kohdasta riippuen. Rinnan/harteiden kohdalta 38, vyötäröltä 36, lantiosta 34. Ostapa siinä istuvia vaatteita. Ihan todella harva merkki mitoittaa vaatteitaan muille kuin päärynöille.

Ja tuo muuten pätee näihin plus size-merkkeihinkin. Olen epätoivoissani jo kokeillut niitäkin mutta niin vaan niissäkin tuntuu yläosat olevan ihan eriparia alaosan kanssa eli mekko kinnaa hartioista/rinnoista/käsivarsista/vyötäröltä mutta lantiolla on tilaa jo aivan järjettömästi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi