Tuntematon mies selvitti numeroni ja yritti soittaa (vaikka olin antanut pakit jo)
Tein vasta tänne aloituksen siitä, kun deitti ei suostunut kertomaan ikäänsä.
Sanoin hänelle suoraan, että en aio nähdä häntä ja että fiilikset meni jo salailun vuoksi. Epäilin hänen olevan noin 20 vuotta vanhempi kuin minä, joten ei kiinnostanut tavata. Sitten estin hänet.
Tämä mies tiesi nimeni profiilini perusteella ja hän selvitti numeroni. Hän yritti soittaa ja laittoi viestin "oletko muuttanut mielesi treffien suhteen? :-)"
Mitä helvettiä? Pitäisikö uhata lähestymiskiellon hankkimisella? Miten tähän pitäisi reagoida vai tarviiko edes?
En voi ymmärtää tuollaista ihmistä.
Kommentit (25)
Estä se. Älä vastaa. Miks jotkut miehet on noin hiton pelottavia mulkkuja?
Pidä salainen numero ja vaihda numero, ellei ole työpuhelin jolloin esto.
Seksuaalirikollinen todennäköisesti. Ei tuo ole normaalia.
Se nyt vaan on tyhmää pitää julkista numeroa. Fiksuimpien numerot ovat alusta alkaen olleet salaisia.
Onneksi olkoon kestoriesan hankkimisesta
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän, että myös naiset osaavat olla samanlaisia mulkkuja, eivät pelkästään miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän, että myös naiset osaavat olla samanlaisia mulkkuja, eivät pelkästään miehet.
Tiedän. Aloittajalla riesana on mies eikä nainen niin siihen sanoin. Ei kaikesta tarvitse mennä puolustuskannalle (varsinkaan jos ei koske sinua), hyvää vappua silti sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa pelottaa? Kuvaile?
Jos sulla on isokokosia veljiä/isä, laita ne vähän puhuttelemaan siitä hyypiöitä.
Jos joku teki noin mun siskolle nii sille hiipparille ei hyvä heiluis.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on isokokosia veljiä/isä, laita ne vähän puhuttelemaan siitä hyypiöitä.
Jos joku teki noin mun siskolle nii sille hiipparille ei hyvä heiluis.
Miksi pitää olla iso kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itseäni pelottaisi, että tuntematon ei usko kiellosta ja on varta vasten etsinyt puh.numeroni (yhdistettynä siihen, ettei itse kerro niin olennaista asiaa kuin ikä, eli häikkää jo siinä).
Laitat sille viestin, että et ole kiinnostunut& jättää sinut rauhaan. Talleta viesti ja sen jälkeen estät.
Epäilin hänen olevan noin 20 vuotta vanhempi kuin minä, joten ei kiinnostanut tavata.
Aha, eli tää olikin ikisen satu tälle päivälle.
Siis estit kertomatta, että sua ei enää kiinnosta. itun ghostaaja... Jos päättää säädöt asiallisesti, niin ei ne jää stalkkailemaan.
Joka yhteydenottoon vastataan uudella dikpikillä ;) Jos jatkaa, niin selvästi tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas...
Ap on antanut pakit ja ukko kaivelee hänen tietonsa esille, että saa uudelleen yhteyden koska eihän sana "ei" tarkoita sitä oikeasti. Että parempi vaan sinnikkäästi tuoda itseään esille ja alkaa vaikka stalkkaamaan kun "ei" on hänen mielestä "ehkä tai joo".
Mua oikeesti huolettaa, että sun pitää edes kysyä tuota. Ajatusmaailmasi ei ole normaali. Jos sulle sanotaan ettei nyt nappaa niin usko se ja lähde kohti uutta.
Tässä jo vanha täti, mutta kerrotaan: Siihen aikaan kun oli vain lankapuhelimet ja puhelinluettelot, tapasin vappuna (!) H.gin katuvilskeessä nuoren miehen. Juteltiin vähän, kerroin koko nimeni (silloin tavallista) ja sovittiin treffit seuraavaksi päiväksi.
Tavattiin siis seuraavana päivänä ja juteltiin, ja hän ohimennen sanoi äitini nimen ja ammatin. Oli siis katsonut sen puh.luettelosta.
Tuli epämiellyttävä olo, lähdin tilanteesta niin pian kuin suinkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis estit kertomatta, että sua ei enää kiinnosta. itun ghostaaja... Jos päättää säädöt asiallisesti, niin ei ne jää stalkkailemaan.
Missä luetun ymmärtäminen? Ap oli antanut selvät pakit. Sanotaan jo ihan otsikossakin, mutta kaipa sitten muutama sana on jo liikaa joillekin että menee aivan yli.
Teit selkeästi oikean päätöksen. Numeron voi estää.