Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies selvitti numeroni ja yritti soittaa (vaikka olin antanut pakit jo)

Vierailija
01.05.2021 |

Tein vasta tänne aloituksen siitä, kun deitti ei suostunut kertomaan ikäänsä.

Sanoin hänelle suoraan, että en aio nähdä häntä ja että fiilikset meni jo salailun vuoksi. Epäilin hänen olevan noin 20 vuotta vanhempi kuin minä, joten ei kiinnostanut tavata. Sitten estin hänet.
Tämä mies tiesi nimeni profiilini perusteella ja hän selvitti numeroni. Hän yritti soittaa ja laittoi viestin "oletko muuttanut mielesi treffien suhteen? :-)"
Mitä helvettiä? Pitäisikö uhata lähestymiskiellon hankkimisella? Miten tähän pitäisi reagoida vai tarviiko edes?
En voi ymmärtää tuollaista ihmistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä se. Älä vastaa. Miks jotkut miehet on noin hiton pelottavia mulkkuja?

Mikä tuossa pelottaa? Kuvaile?

Et oo tosissas...

Ap on antanut pakit ja ukko kaivelee hänen tietonsa esille, että saa uudelleen yhteyden koska eihän sana "ei" tarkoita sitä oikeasti. Että parempi vaan sinnikkäästi tuoda itseään esille ja alkaa vaikka stalkkaamaan kun "ei" on hänen mielestä "ehkä tai joo".

Mua oikeesti huolettaa, että sun pitää edes kysyä tuota. Ajatusmaailmasi ei ole normaali. Jos sulle sanotaan ettei nyt nappaa niin usko se ja lähde kohti uutta.

Ei mulle tarvitse sanoa mitään kun en lähesty naisia ollenkaan. En ole koskaan lähestynyt. Ne naiset on lähestynyt yöelämässä aikoinaan ketkä on lähestynyt. Olin vain utelias kuulemaan mikä pelottaa. Ei kannata heti vetää hernettä nenään.

Vierailija
22/25 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas...

Ap on antanut pakit ja ukko kaivelee hänen tietonsa esille, että saa uudelleen yhteyden koska eihän sana "ei" tarkoita sitä oikeasti. Että parempi vaan sinnikkäästi tuoda itseään esille ja alkaa vaikka stalkkaamaan kun "ei" on hänen mielestä "ehkä tai joo".

Mua oikeesti huolettaa, että sun pitää edes kysyä tuota. Ajatusmaailmasi ei ole normaali. Jos sulle sanotaan ettei nyt nappaa niin usko se ja lähde kohti uutta.

Ei mulle tarvitse sanoa mitään kun en lähesty naisia ollenkaan. En ole koskaan lähestynyt. Ne naiset on lähestynyt yöelämässä aikoinaan ketkä on lähestynyt. Olin vain utelias kuulemaan mikä pelottaa. Ei kannata heti vetää hernettä nenään.

Selvä homma. Maalaisjärjellä olisit kyllä varmaan ihan itsekin jo tajunnut mikä tässä kuviossa mättää. Nekku on hernevapaa, mulla on hyvä päivä. Kysymyksesi vain nosti niskakarvat pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiikohan noi myös kaverinsa samalla lailla, ja saatuaan semmosen vakoilevat (myös laittomin keinoin), mitä se tekee ja juttelee muiden kanssa somessa? No, ei kannata miettiä vaikeita...

Vierailija
24/25 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit jo tarpeeksi selvästi, eli ei enää tuhnuakaan sinne päin vaan estä numero.

Vierailija
25/25 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas...

Mitä HELVETTIÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme