Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan tajuton päänsärky

Vierailija
01.05.2021 |

🤮🤮

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs joit

Vierailija
2/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin, tai sitten vain odotat. Kyllä se muutaman tunnin päästä on jo lakannut tai lieventynyt.

Minunkin päähäni koskia vielä pari tuntia sitten aika kovaakin mutta nyt se on lähes lakannut. "Simaa" tuli juotua oikein kaksin käsin enkä kadu vaikka vähän kohmelo onkin. Fakta on, että pienessä hiprakassa on hauskempaa kuin selvänä.

Vierailija
4/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, heräsin kello 9. Olen käynyt lenkillä, syönyt, lukenut kirjaa ja nyt palstailen hetken. Eilen tein munkit, joten niitä syön myös tänään ja juon tekemääni simaa. Elämä on valintoja! <3

Vierailija
5/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole, heräsin kello 9. Olen käynyt lenkillä, syönyt, lukenut kirjaa ja nyt palstailen hetken. Eilen tein munkit, joten niitä syön myös tänään ja juon tekemääni simaa. Elämä on valintoja! <3

Oletpa valinnut todella tylsän elämän. Noita asioita voi tehdä joka päivä mutta alkoholia ei välttämättä voi juoda kuin silloin tällöin.

Vierailija
6/6 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kaljapullon jälkeen tulisi juoda lasi vettä ja jotain suolaista. Päänsärky johtuu joko nestehukasta tai suolantatrpeesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi