Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paha ihminen?

Vierailija
01.05.2021 |

Toivon työpaikkakiusaajilleni mahdollisimman kurjaa elämää ja kivuliasta kuolemaa. En sanoisi tätä ikinä ääneen, mutta ajattelen näin. Voiko joku antaa anteeksi tuollaista, oikeasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan anteeksiantamisella kiusaamisen anteeksiantamiseen.

Vierailija
2/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen ja pitää toivoa, että karma kostaa. Kuolemaa ei kuitenkaan kenellekään toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saivat minut täysin pohjalle. Sieltä olen noussut, mutta nyt mietinkin vain kostoa.

Ap

Vierailija
4/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he eivät tiedä, ei heitä vahingoita. Aja vaikka jyrällä jos huvittaa. Ei liikaa...

Vierailija
5/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen, he keräävät itselleen negatiivista karmaa ja saavat oppituntinsa viimeistään seuraavissa elämissä. Ole huoleti ja päästä vihastasi irti.

Vierailija
6/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi yläasteella eräs vanhempi poika niin fyysisesti kuin henkisestikin. Hän sitten yhdessä vaiheessa pääsi hengestään ja olin tottapuhuen aika positiivisesti yllättynyt. Kuvittelin jopa, että minulla olisi jotain yliluonnollisia voimia ja voisin halutessani pistää kenet tahansa kylmäksi ajatuksen voimalla. Lienen itse perkele.

Vierailija
7/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kiusaajien paratiisi, aina pääsevät kuin koira veräjästä vaikka tekisit mitä ja jos puolustat itseäsi niin olet itse se kiusaaja.

Vierailija
8/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ei tarvitse antaa, mutta kannattaa keskittyä itseensä ja omaan tulevaisuuteen, johon nämä kiusaajat eivät koskaan kuulu.

Niin pitkään, kun ajattelet heitä, he jatkavat elämäsi pilaamista.

Unohtaminen ja eteenpäin siirtyminen eivät ole helppoja asioita. Askel kerrallaan kauemmas menneistä tapahtumista. Joskus ehkä huomaat, että olet ajatellut kiusaajia viimeksi viikko sitten. Kuukausi sitten. Vuosi sitten.

Et ole paha, olet vain ihminen, jolla on tunteet.

Vierailija
9/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mustaa magiaa ajatuksillasi, mitä jos se toteutuu. Voiko vihaisuutta käsitellä toisin. Onko mahdollista että pääset eri työpaikkaan, eroon kokonaan kiusaajista. Onko mahdollista ettei toisille toivo liian pahaa, koska kipu on väärin maapallolla ja kurjuus, miksi sitä haluaisi lisätä. Kiusaajilla on karma, että teko tulee joskus vastaan tai huomaa tekonsa, sinun ei tarvitse tehdä mitään sen vuoksi. Se on nähty toimivan niin.

Vierailija
10/10 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis suuttumus ja aggressio on ymmärrettävää. Mutta usein jos se menee mustaan magiaan saakka, se alkaa vaan pyöriä lisää omassa energiakentässäsi, peilautuu itseenkin. Jolloin asiaa voisi itse käsitellä eri näkökulmista, jolloin tuskaa poistuu vähitellen joskus, kun aikaa kuluu tarpeeksi. Tai juttelee siitä kaverin ym kanssa. On kyllä epäreilua kun joutuu kiusaamisen kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän