Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isokokoiset naiset hoi

Vierailija
01.05.2021 |

onko tämmönen satakiloinen nainen ihan ulkona miesmarkkinoilta? kertokaas siskot miten teillä menee? itse oon 170cm ja 100kg

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon yksilöstä, itselläni se huomio vastakkaiselta sukupuolelta alkoi kuolemaan siinä vaiheessa kun painoa alkoi tulla yli 85kg (pituutta 173cm). Olen tosin hyvin vyötärölihava (ne kilot eivät kerry nätisti), sekä melko introvertti ja varautunut persoona, enkä ehkä anna helposti lähestyttäviä viboja. Ei sillä että olettaisin kenenkään pitävän minua viehättävänä näissä mitoissa, en itsekään pidä. Suosittelen jokaiselle laihduttamista ihan terveyden takia, mahdollinen parempi mahdollisuus löytää kumppani on vain positiivinen sivuvaikutus tuolle.

Vierailija
42/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm/100kg. Ottajia olis, mutta kun mä en huoli.

Ihan varmasti, jooo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut on/off hoikka ja lihava ja huomannut seuraavaa: hoikkana minulle oli naiset tosi ilkeitä, esim työssä vähän vanhemmat naiset. Vähän lihavampana ei kadehdita niin.

Vierailija
44/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

175 ja painavimmillani painoin 98. Ei tuntunut haittaavan paino niin ketään, törkyehdotuksia tuli jatkuvasti. 

Toinen näkökulma on että tuo osoittaa kuinka paino haittaa. Hoikkia kohdellaan paremmin.

Olen miehenä sitä mieltä, perustuen siihen että kavereissa on monennäköisiä naisia reilusti ylipainoisista misseihin.

No tuota ei. Olen siis tuo sama entinen 175 /98. Mä pidin muutaman vuoden itseäni ihan tarkotuksella reippaasti ylipainoisena, koska mua tympi se kuinka paljon mua lähestytään pienempikokoisena. Mun kropan malli on sellainen, että ylipainoisena näytän androgyynimmältä kun kevyempänä. Halusin siis näyttää vähemmän naiselta ja vähemmän lähestyttävältä. Vielä reilu 20 vuotta sittenhän ylipaino oli sellainen juttu, että kaikki jätti rauhaan. Mutta järkytyksekseni totesin, että näin ei käynytkään. Vähän se flirtin määrä aluksi väheni, mutta kohta oltiin jo samoilla leveleillä. En siis saanut ylipainosta mitään apua ja sitten totesinkin, että okei, takas parempaan oloon ja naisellisempaan kroppaan, ei tästä mitään tule.

Vierailija
45/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata käyttää suuta oikein niin mies pysyy.

Vierailija
46/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

175 ja painavimmillani painoin 98. Ei tuntunut haittaavan paino niin ketään, törkyehdotuksia tuli jatkuvasti. 

Toinen näkökulma on että tuo osoittaa kuinka paino haittaa. Hoikkia kohdellaan paremmin.

Olen miehenä sitä mieltä, perustuen siihen että kavereissa on monennäköisiä naisia reilusti ylipainoisista misseihin.

Lihavat on niin epätoivoisia että niitä voi kohdella miten vain eikä ne lähde. Joo tiedän. Hoikkana kohdellaan kuin ihmistä jolla on arvo. Lihavana olet pelkkä spermaränni. Ja nimenomaan suhteetkin on pelkälle seksille perustuvia. Miestä ei kiinnosta tippaakaan kuka olet ihmisenä.

Vierailija
47/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 240 kg. Komean pitkän miehen kanssa olen:)

Vierailija
48/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkin jälkeen kelpaa isotkin tytöt jos ei muita saatavilla.

"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku"

Vierailija
49/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tohon on vaikeeta antaa yks-selitteinen näkemys, vähän riippuu ja roikkuu tästä ja tuosta. Itsestäsi ja miehestä...

Vierailija
50/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat on niin epätoivoisia että niitä voi kohdella miten vain eikä ne lähde. Joo tiedän. Hoikkana kohdellaan kuin ihmistä jolla on arvo. Lihavana olet pelkkä spermaränni. Ja nimenomaan suhteetkin on pelkälle seksille perustuvia. Miestä ei kiinnosta tippaakaan kuka olet ihmisenä.

Väärin. Epätoivoiset on niin epätoivoisia, että niitä voi kohdella miten vaan eikä ne lähde. Epätoivo ja hyvinvointi eivät riipu painosta, eikä laihtuminen ratkaise päänsisäisiä ongelmia. Jos inhoaa itseään lihavana, todennäköisesti se jatkuu vaikka kilot lähtisivätkin.

Todellisessa elämässä ihmiset yleensä kohtelevat toisiaan ihmisinä, ja arvostavat vähän muutakin kuin ulkonäköä, vaikka täällä palstalla sitä on vaikea huomata. Jos vain hoikat ja hyvännäköiset voisivat pariutua, pariutuminen olisi harvojen etuoikeus eikä enemmistön elämäntapa. Ja jos hoikkuus ja hyvännäköisyys tarkoittaisi parempia kumppaneita, juorulehdet olisivat jo konkurssissa.

Vierailija
51/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, miten miehet vonkaavat epätoivoisesti irtoseksiä, mutta sitten jos sitä joltain saavat, alkaa h_rittelu ja spermarännittely.

Logiikka ei ole näiden vahvin laji.

Vierailija
52/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ottajia, mutta ei ollut silloinkaan, kun olin laiha, joten sen perusteella en osaa sanoa mitään siitä, olisiko sinulla vientiä.

Vierailija
53/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ottajia, mutta ei ollut silloinkaan, kun olin laiha, joten sen perusteella en osaa sanoa mitään siitä, olisiko sinulla vientiä.

Jos pelkät seksisuhteet eivät kiinnosta, aika harvalla tavallisella ihmisellä on "ottajia" kovin pitkäksi jonoksi asti. Useimmilla on max pari-kolme kunnollista mahdollisuutta pariutua vakavaan suhteeseen, joillain toki enemmän, ja joillain ei sitäkään. Tässä asiassa ero yhden onnenkantamoisen ja yksin jäämisen välillä on ihan mielettömän iso.

Vierailija
54/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100kg rakastaa enemmän ruokaa kuin kumppania. (sivusta)

Useimmilla -etenkin miehinä- on ihan jäätävän harhainen käsitys siitä, miltä nainen näyttää eri painoisena. 100kg ajatellaan olevan jäätävä lyllerö joka hädin tuskin mahtuu normaalileveästä ovesta sisään.

Oikeasti n.100kg/170cm on kyllä selkeästi ylipainoinen, mutta ei mikään muodoton laardikasa. Vaatekoko n.46-50, muodoista riippuen, ja jos osaa pukeutua ja viitsii laittautua, näyttää vielä ihan kivalta. Yleensä jos tuon kokoinen ihminen näyttää rumalta, se johtuu siitä että itsetunto on maassa eikä ulkonäköön jaksa yhtään panostaa vaan ajattelee että on ihan sama hiihtää virttyneissä t-paidoissa ilman meikkiä.

Ne tosilihavat joita tulee harvakseltaan vastaan katukuvassa, ovat yleensä lähempänä 200kg kuin 100kg, ja yleensä heidän painonsa taustalla on jotain sellaista minkä tietäessään normaaliälyinen arvostelija olisi hiljaa ja häpeäisi syvästi.

J

Totta kyllä että moni kuvittelee 100-kiloisen lihavammaksi kuin todellisuudessa. Mutta tässä mentiin toiseen ääripäähän.

Ne tosi isot ovat enemmänkuin luokkaa 120kg kuin 200kg, joka alkaa olemaan harvinaista.

Ja pitää muistaa sekin että usein ne 100-kiloisina sopusuhtaiset ovat 175-80cm ja tiimalasi- tai päärynävartaloisia, tai vähintäänkin luontaisesti rotevia ja sellaisia amatsonimaisia. Ja yleensä nuoria, koska vanhempana ne lisäkilot alkavat roikkumaan ja parikymppisenä "juicy" vartalo muuttuu säkkimäiseksi melkeinpä kaikilla. Ja useimmat näistäkin näyttävät suurin piirtein sopusuhtaisilta ainoastaan hyvin valitut vaatteet päällä.

Keskiverto suominainen, eli melko tasapaksu ja +-165cm, ei satakiloisena sopusuhtaiselta näytä, tai edes 80-kiloisena.

Vierailija
55/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valomerkin jälkeen kelpaa isotkin tytöt jos ei muita saatavilla.

"miten nuin kaunis voi olla vielä sinkku"

Selvää se on. Kuumempi nainen ei lämmennyt, ja on liian myöhäistä alkaa valloittamaan uutta.

Siksi valkataan kohde jonka uskotaan olevan helposti saatavilla, ja kehutaan ulkonäköä koska oletetaan ettei nainen saa siitä useinkaan kehuja. Kuumisnaistahan on hölmöä yrittää valloittaa ulkonäköä kehumalla, koska niitä kuolaajia roikkuu hameenhelmassa riesaksi asti.

Vierailija
56/57 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100kg rakastaa enemmän ruokaa kuin kumppania. (sivusta)

Useimmilla -etenkin miehinä- on ihan jäätävän harhainen käsitys siitä, miltä nainen näyttää eri painoisena. 100kg ajatellaan olevan jäätävä lyllerö joka hädin tuskin mahtuu normaalileveästä ovesta sisään.

Oikeasti n.100kg/170cm on kyllä selkeästi ylipainoinen, mutta ei mikään muodoton laardikasa. Vaatekoko n.46-50, muodoista riippuen, ja jos osaa pukeutua ja viitsii laittautua, näyttää vielä ihan kivalta. Yleensä jos tuon kokoinen ihminen näyttää rumalta, se johtuu siitä että itsetunto on maassa eikä ulkonäköön jaksa yhtään panostaa vaan ajattelee että on ihan sama hiihtää virttyneissä t-paidoissa ilman meikkiä.

Ne tosilihavat joita tulee harvakseltaan vastaan katukuvassa, ovat yleensä lähempänä 200kg kuin 100kg, ja yleensä heidän painonsa taustalla on jotain sellaista minkä tietäessään normaaliälyinen arvostelija olisi hiljaa ja häpeäisi syvästi.

J

Tämä. Lisäisin vielä, että useimmilla tuntuu olevan myös harhainen käsitys siitä, miten ihminen voi päätyä 20-40kg ylipainoiseksi. Ajatellaan, että sitä varten pitää työkseen maata sohvalla vetämässä kaksin käsin mässyä ja perhepizzojas ja lipittämässä siideriä. Mutta oikeasti, jos aikaa on 10-20 vuotta, ei tarvitse vuotta kohti lihoa kuin 2-4kg. Tekeeköhän se päivää kohden yhden ylimääräisen voileivän/banaanin, vai vieläkin vähemmän? Tai pari joulukiloa, joita ei saakaan pudotettua? Tai pidemmän sairastumisen jonka aikana syö normaalisti mutta ei voi liikkua? Niin voi käydä kenelle tahansa, ja useimmille käykin, kun aineenvaihdunta alkaa hidastua ja ruuhkavuodet tekevät sen, että elämässä on vähän muutakin tehtävää kuin salilla ramppaaminen ja itsensä peilailu.

Heh.

Hassusti huomioit kuinka vähän se vaatii että lihoo.

Mutta sitten annatkin ymmärtää että laihtuminen tai normaalipainoisena pysyminen vaatisi yli-ihmimilistä rääkkiä ja salilla ramppaamista 24/7.

Sama kun toimii toiseen suuntaan myös. Jätetään ne ylimääräiset suklaapatukat ja munkit pois ja vähän liikutaan. Pikku hiljaa paino lähtee putoamaan.

Vierailija
57/57 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 190cm ja 80kg. Miehiä piisaa

Sä olet todella hoikka!

No en nyt tiedä. Voisin painaa mieluummin 75 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi