Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit ulkoilutakit

Lenkillähavaittua
01.05.2021 |

Onkohan tuo joku trendi keski-ikäisten ja vanhempien naisten keskuudessa? Tuntuu, että yli puolella vastaantulevista lenkkeilijänaisista on samanlainen, räikeän fuksia tuulitakki.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis fuksia vai pinkki? Kaksi eri väriä.

Vierailija
2/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään täytyy varoa metsästäjiä. Kai ne sen verran tajuaa, että hirvi ei ole pinkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on joo. Ruman värisiä.

Vierailija
4/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain positiivista, että muutakin kuin mustaa käytetään.

Vierailija
5/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs ne miesten keskisiniset tylsät takit. Aina vain joko sinistä tai mustaa.

Vierailija
6/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja pirteä väri!

Vierailija
7/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten valikoimassa nuo pinkit ja punaiset on ihan yliedustettuja värejä. Luultavasti monet valitsee sopivan mallin ja koon ja tyytyy väriin.

Vierailija
8/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on tasan 2 väriä: musta ja räikeä, mustassa on koot loppu,

Vierailija
9/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ulkoilutakkini on pinkki, mutta pian joudun ostamaan uuden. Ap voisikin nyt kertoa, mikä on soveltuva väri, niin jänikset ja linnut eivät enää vastedes naura minulle tuolla metsässä.

10/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihreä talvitakki, jossa on pinkki helma. Oonko keski-ikäinen? 😄

Vierailija
11/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Oletteko käyneet tänä keväänä kaupoilla??? Tosi kivoja ulkoilu- ja urheilutakkeja monissa väreissä ja myös naisille. Itse olen ostanut jo kaksi, toisen Prismasta ja toisen Intersportista, eikä kumpikaan ole pinkki/räikeä eikä musta.

Vierailija
12/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään täytyy varoa metsästäjiä. Kai ne sen verran tajuaa, että hirvi ei ole pinkki. 

Saa olla silti tarkkana värisävyissä, koska on niitä albiinohirviä. Esim vaaleat hiukset ovat iso riski lenkkipolulla.

Vierailija
13/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyvapaa aloitus.

Vierailija
14/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että enemmän fuksia.

Vierailija
15/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että liikenteessä näkyy. Kakarat taas pukeutuvat tummiin vaatteisiin joita eritoten pimeän aikaan on erittäin vaikea havaita. Asiaa ei auta yhtään että lisäksi he vieläpä näpräävät kännyköitään eivätkä seuraa mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
16/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä. Mietin ihan oikeasti, että onko tuo joku nouseva trendi. Ei värissä mitään vikaa ole.

Vierailija
17/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana väri ja parempi, kuin jokin tylsä musta, harmaa, tummansininen. Suomalaiset naiset muutenkin niin värittömiä! Itsellänikin on ja ikää 43-v. ja lenkkeilen se päällä!

Vierailija
18/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo trendi on ollut jo monta monta vuotta. Mä olen vuosikausia pitkillä fillarilenkeilläni huvikseni laskenut kaikki kohtaamani liikkujat joilla on pinkki yläsosa ja musta tai erittäin tumma alaosa. Harmaita alaosia en laske jos ne onn vähääkään vaaleat. Parhaimmillaan yhdellä fillarilenkillä yli 30 bongausta olen tehnyt. En mä siitä pahasti ihan kiva bongailla ja monelle sopii hyvin toi väriyhistelmä ja pinkki on sinällään hyvä huomioväri tulee jo kaukaa nähtyä niin ei törmäilyjä niin satu. Mutta, joo kyllä itsekin sanoisin että etenkin tosta pinkki yläosa/musta alaosa on muotoutunut naisille sellainen perusliikuntaunivormu :)

Vierailija
19/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut pinkin, mutta siitä oli koot loppu. Jouduin valitsemaan likaantuvasta valkoisesta, synkeän mustasta, viininpunaisesta ja tummansinisestä. Talvitakki on jo viininpunainen, joten päädyin siniseen. Mieluummin käyttäisin vähän kirkkaampia värejä, niin näkyisin paremmin liikenteessä, vaikka pinkki nyt ei ehkä ihan omin väri olekaan. Pitää lisätä edes heijastimia, kun niitäkään ei juuri ollut.

Vierailija
20/28 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käynyt naisten ulkoiluvaateosastolla kaupassa tai etsinyt netistä naisten ulkoiluvaatteita, olet huomannut, että tarjolla on 1) mustia 2) pinkkejä 3) turkoosin sävyisiä ulkoilutakkeja. 

Viiden mustan takin jälkeen minäkin ostin pinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi