Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten e-pillereiden lopetus tai vaihto vaikutti sinuun?

Vierailija
16.08.2006 |

Mulla on kaikki pasmat sekaisin vieläkin vaikka kohta on kulunu vuosi, ennen tätä olo oli hyvä ja kaikki kunnossa, nykyään olen aivan hermoraunio... kaikki muuttui todella kahden viikon jälkeen kun vaihdoin pilleri merkkiä ja sitten lopetin lopulta kokonaan....olen toivonut et olo palasi normaaliksi mutta näin ei taida itsellään käydä. Miten teillä muilla? Mulla on jo kaksi kertaa käynyt näin, viimeksi raskaus tasasi olotilani nyt ei ole sellaista suunnitteilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutuin normaaliksi itsekseni vasta kun lopetin hormonit tyystin.

Vierailija
2/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa elämäni aikana laukaisseet paniikki ja ahdistus oireet? =( Muuten en ole niistä koskaan kärsinyt, tietääkö kukaan mistä tämä voi johtua? Lääkärin olen kyllä jo tilannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tekisi mieli jatkuvasti, siis niin että keskittyminen töissä välillä herpaantuu. Iho meni ihan pizzan näköiseksi. Menkat muuttui sairaan kivulaiksi. Eli olo oli pillereiden kanssa huomattavasti parempi.

Mutta minkäs teet, kun ei voi oikeen syödä e-pillereitä jos haluaa tulla raskaaksi.

Vierailija
4/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloni muuttui todella kaameaksi, sitten lopetin koko pillerit, enkä ole sen jälkeen ollut oma itseni. 7 vuotta sitten kun lopetin diane novat kävi samalla tavalla. Olenko todella ainut jolle on käynyt näin? Yasmineiden piti olla todella hyvä merkki lääkärin mielestä, eipä ollut mulle ainakaan...vaihdoin merkkiä koska kärsin kuukautisten aikana kovista päänsäryistä. ap

Vierailija
5/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden lopettaminen toi kaikki menkka kivut, päänsäryt, ärtyisyyden menkkojen aikaan takaisin. Eli elämä palasi " normaaliin" , aikaan ennen pillereitä. Mutta toisealta se paransi ahdistuneisuuden ja paniikki kohtaukset joita oli pillereiden aikaan. Joten mielummin näin! Ja kun tulin raskaaksi, elämä ei voisi paremmin mennä! :D

Vierailija
6/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin " normaaliksi" ! Nyt sitte ihmettelen että mikä tähän oikeen auttaa?! En kyllä " suostu" koko elämääni viettämään tässä olotilassa!=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän