Onko naisia, joilla ei ole ollut koskaan virtsatieinfektiota?
Kommentit (35)
40v, minulla ei ole ollut enkä edes tunne ketään alle 8-kymppistä, jolla olisi ollut.
Ikinä ei ole ollut virtsistä eikä bakteerivaginoosia eikä hiivatulehdusta. Päivittäinen hygienia ja alakerran lämpimänä pitäminen talvella ovat toimineet aika hyvin
N30
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole ollut virtsistä eikä bakteerivaginoosia eikä hiivatulehdusta. Päivittäinen hygienia ja alakerran lämpimänä pitäminen talvella ovat toimineet aika hyvin
N30
Sama täällä, N33
Olen 34v eikä ole ollut koskaan VTI:tä. Ei muuten hiivatulehdustakaan.
En ole koskaan käyttänyt villahousuja (noh taaperona on saattanut olla) ja istun surutta vaikka kylmillä kivillä ulkona.
Ei ole koskaan ollut vi, ikää 47 v.
Ei koskaan, 47 v. Ja mitä kaveripiiristäni tiedän, niin ei mikään yleinen vaiva ole.
48 vuotias, eikä ole ikinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
N30
Sama täällä. Ikää 43, eikä ikinä mitään alapään vaivoja ole ollut, vaikka oon aika suurpiirteinen itsestäni huolehtimisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
N30
Minä kyllä pesen joka päivä useita kertoja alapään ja silti on tullut kaikki nuo.
Itsellä oli ensimmäistä kertaa 26-vuotiaana, mutta sen jälkeen valitettavan säännöllisesti...
Ei ole ollut, 39. Tai jos on ollut on ollut superlievä eikä ole tarvinnut lääkärissä käydä.
Pikkulapsena on ollut. Ei koskaan aikuisiällä. Ikä nyt 70 vuotta.
Ei oo ei ole koskaan ollut. Nainen 33v
Ei ole koskaan ollut, ikää 33 v.