Suihkutatko kasvoille kosteuttavaa suihketta ennen nassurasvan laittoa?
Itse olen huomannut, että siten iho todella kosteutuu ja pysyy rypyttömänä. Ziaja -tuotteet halpoja ja ihania.
Kommentit (15)
Voin laskea kunnon nassurasvat naamallesi :)
En, mun nassulle riittää vesi ja saippua.
Todella vastenmielinen sana: nassurasva, sama kuin masuasukki tai muu lässytyspaska.
Kasvovesi onkin melkeinpä tärkein ihonhoitotuote. Mulla ei ole suihkutettavaa, mutta taputtelen kasvoveden iholle käsin. Ei mitään pumpulien kanssa pyyhkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielinen sana: nassurasva, sama kuin masuasukki tai muu lässytyspaska.
Mikä mökönassu!! 😣
En ole edes kuullut kosteuttavista suihkeista, joten vastaukseni on 'ei, en suihkuta'.
Laitan lähdevettä kasvoveden jälkeen ja ennen seerumia, öljyä tai voidetta. Aina en laita kasvovettä.
Käytän pesuun oliivisaippuaa, ei tarvitse erikseen kosteutussuihkeita eikä rasvaa. Ihanan helppoa.
N49
Vierailija kirjoitti:
Saippua on pahinta mitä kasvojen iholle voi laittaa. olet varmaan mies tai lapsi?
Itse käytta aikojen aamu-suihku. Sen jälkeenn alkaa rasvaaminen.Päästä varpaisiin. Isosta sinestä Nivea-muovipullosta: Rasvat naamaan kehoon varpaisiin asti.Ilman mitään muuta. Ilta suihku ja Liv saipua .siis pala saippua ja sillä Illalla naamani,kehon pesen.Annan ihon levätä yö-yli kaikista rasvoista ymm.Sama koskee kesät kun helle ja hikoamme.Vesi paras voitehista silloin.
Laitan pesujen ja pisujen jälkeen pelkän nassurasvan jos ei masu ole niin pipi tai muuten vaan väsy että pitää mennä pötköttelemään pikku unosille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saippua on pahinta mitä kasvojen iholle voi laittaa. olet varmaan mies tai lapsi?
Enpä ole huomannut mitään ongelmia. 46v nainen olen.
Laitan useampaakin seerumia ja hoitovettä