Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään oikeasti miestä, joka

Vierailija
16.08.2006 |

... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä

... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti

... tuo kukkasia vaimolleen

... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella

... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa

... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana

... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin

... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan

... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti

Keksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä

... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti

... tuo kukkasia vaimolleen

... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa

... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana

... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin

... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan

... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti

Keksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?

Ton lisäks muistaa mua merkkipäivinä, salaa sopii mun äidin kanssa että lapset menee hoitoon, kun hän vie mut ulos syömään jne.

Ihana rakas mulla! Ens kesänä mennään naimisiin!

Vierailija
42/55 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä EI

... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti KYLLÄ

... tuo kukkasia vaimolleen EI

... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella EI

... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa KYLLÄ

... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana KYLLÄ

... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin KYLLÄ

... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan KYLLÄ

... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti EI

5/9 " kyllää" - riittää mulle. En ole itsekään ihan täydellinen... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä. KYLLÄ. Mies hoiti kodin, passasi ja paapoi. Jos olisin halunnut, olisin voinut lokoilla soffalla koko raksuasajan ja silti koti ja elämä olisi ollut kunnossa.

... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti. Ymmärtää, täysin.

... tuo kukkasia vaimolleen. Kyllä, aina sillon tällöin.

... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa. Ymmärtää, joskin joskus asia häntä harmittaa (ei sano mitään, mutta huomaan sen)

... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana. Tekee kyllä osansa, mitä työpäivän jälkeen ja viikonloppuisin ehtii.

... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin. Absolutely.

... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan. Kyllä, joskus liiankin kiinnostunut:-)

... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti. Päivittäin!

Vierailija
44/55 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kahden lapsen kanssa. Mies soittaa joka päivä töistä ainakin kerran, että miten meillä jaksellaan. On mukava odottaa toisen soittoa. Joka päivä hän sanoo, että olen hänelle rakas .

Kukkia tulee vähän harvemmin, mutta tulee kuitenkin.

Mies pesee meillä oma-aloitteisesti matot ja ikkunat. Minä olen lasten ja koiran kanssa sen ajan " alta pois" .

Ei siis valittamista.

Vierailija
45/55 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lasten kanssa kotona, ja se on huomattavasti kevyempää hommaa kuin oma työni.

Vierailija
46/55 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ jää kotiin hoitamaan lasta kun lähden töihin parin kk päästä. Lapsi nyt 10kk. Tavallinen duunari on mun mies. Ihana mies!

Vierailija
47/55 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
48/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollainen oli ja luulin hyväksi mieheksi, suorastaan aarteena pidin, mutta sitten paljastui suureksi järkytykseksi, että työmatkojen/ruokakauppareissujen yhteydessä kävikin maksullisissa naisissa. Myöhemmin olen lukenut maksullisesta seksistä tehdyistä lehtijutuista, että suurin osa asiakkaista on nykyään ihan tavallisia aviossa olevia perheenisiä. Lastenistuimet takapenkillä kun käyvät naisissa. Elämä siis opettanut, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä niin kaikki ei ole vielä paljastunut. Harvinaisia ovat miehet, joissa kaikki olisi täydellistä.

Vierailija
49/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla! Huono halailemaan kyllä mutta muuten allekirjoitan kaikki kohdat vielä lasten aikuistuttuakin.

Tosin en ymmärrä tuota seksikohtaa, kyllä meillä oli koko ajan seksiä lapsista huolimatta. Ehkä 6 vkon tauko synnytyksen aikaan. Ja minun toiveestani palattu aktiiviseen puuhasteluun niin pian kuin mahdollista!

Kukkia saan edelleenkin joka lauantai talvella.

Lisäksi tunnen olevani arvostettu ja rakastettu kaikessa mitä teen. Mieheni on ylpeä siitä miten olen (olemme) saanut yhdistettyä vaativan työn ja perheen mutta tietenkään ei olisi onnistunut ilman hänen panostaan! Molemminpuolista

Vierailija
50/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kaikki muut paitsi tuo kukat, tietää etten halua leikkokukkia. Yhdessä 27v ja lapset kasvatettu nuoriksi aikuisiksi. Rakastan häntä yhtä paljon kun teinivuosina kun aloitimme seurustella.

Vierailija
51/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se mies saa vastineeksi muuta kuin naisen elätettäväksi, nalkutusta, kiukuttelua, mielialavaihteluita

Vierailija
52/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Enkä ymmärrä miksi kukaan nainen suostuu vähempään. No kukkia nyt ei ehkä pakko tuoda, mutta nuo kaikki muut kohdat ovat aivan ehdottomia.

Vierailija
53/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin en ole palannut vielä töihin, mutta kaikki muut kohdat pitää paikkansa.

Tuollaisella miehellä on vielä yksi iso plussa: kaikki kateelliset akat karsiutuu pois kaveripiiristä. ;)

Tuon listan lisäksi miehen pitää olla komea ja varakas...

Vierailija
54/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on useita asioita joita en odota eivätkä edes sopisi mitenkään perhe-elämäämme, mutta esim. vielä 20v yhdessäolon jälkeen sanoo ihan oma-aloitteisesti rakastavansa, kehuu joka päivä ulkonäköäni, ruoanlaittotaitojani, lapsillekin sanoo että kiittäkää äitiänne että nykyään osaatte syödä terveellisesti koska äiti on teille pienestä pitäen esim. kokannut kalaa ja totuttanut kaikenlaisiin marjoihin.

Olemme vielä nuorehkoja mutta esim. miehellä on ollut aika paljon terveysongelmia.

Aina kiittelee että mä olen paras ja on kiitollinen siitä että kun hän ei pysty, mä hoidan asioita, myös hänen terveyteen liittyviä, kun hän ei kykene.

Vierailija
55/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osallistuu kotitöihin"?

"Kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella"?

Muistathan ap erikseen kehua miestäsi kun on "osallistunut kotitöihin" ja päästänyt sinut ulos yksin pari kertaa viikossa?