Onko kellään oikeasti miestä, joka
... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä
... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti
... tuo kukkasia vaimolleen
... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella
... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa
... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana
... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin
... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti
Keksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?
Kommentit (55)
Vierailija:
- KYLLÄ... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti
- KYLLÄ (miehen mielestä mun kotiäitiys on monta kertaa rankempaa kun hänen duuninsa)... tuo kukkasia vaimolleen
- KYLLÄ, joka päivä... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella
- KYLLÄ... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa
- EI, koska tämä vaimo kyllä jaksaa seksiä vaikka ihan väsyneenäkin :)... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana
- KYLLÄ... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin
- KYLLÄ, tosin kotiäitinähän mä olen, mutta kyllä mies tekee kotitöitä hurjasti... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan
- KYLLÄ... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti
- TOTTAKAIKeksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?
Vierailija:
... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä -KYLLÄ
... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti -KYLLÄ
... tuo kukkasia vaimolleen -PARI KERTAA VUODESSA
... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella -KYLLÄ
... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa -KYLLÄ
... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana -KYLLÄ
... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin -KYLLÄ
... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan -KYLLÄ
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti -KYLLÄTuttavien miehet ovat myös tällaisia, en oikeasti voi ymmärtää miten joku voi katsella miestä joka ei kunnioita puolisoaan, odottaa täys-ylläpitoa eikä ole kiinnostunut puolisonsa hyvinvoinnista.
Jos harvoin ottaa alkoholia niin sillon kylllä tilanne muuttuu aivan muuksi..
Vierailija:
... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä-ei aina
... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti-ehkä
... tuo kukkasia vaimolleen EI :(
... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella-Vähän
... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa-ymmärtää koska ei se itsekään aina jaksa
... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana-ei
... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin-kyllä, mutta voisi enemmänkin
... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan-ei
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti-ei :(Keksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?
Vierailija:
... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti
... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisestiKeksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?
Tosin, kotitöihin pitää joskus patistaa, mutta kyllä tekee niitäkin :) Aivan ihana mies, enkä muuhun vaihtaisi :)
Ja ammatiltaan, noh, duunari, en viitsi paljastaa :)
Huh huh, mahtaa teillä olla kivaa yhdessä. Miksi viettää elämä sellaisen kanssa josta on vain taakkaa?
Mutta jo oli aikakin, ennen häntä kävin läpi kyllä kaikki mahdolliset luuserit ja naisten hakkaajat... Olen kiitollinen tästä suhteesta joka päivä.
Miten rakkautta voi sellaisessa suhteessa riittää? Mulla rakkaus on ainakin tekoja, pieniä joka päiväisiä juttuja.
Päätin jo tosi nuorena, että aikuisena mulla on joko hyvä mies tai ei miestä ollenkaan. Ja loistavan miehen sainkin.
Vaikea tajuta mikä itsekunnioituksen puute vaivaa näitä naisia, jotka on tunnevammaisten juoppojen ja naista kotiorjana kohtelevien miesten kanssa vuodesta toiseen, jopa loppuelämänsä.
Vierailija:
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisestiKeksittekö muita " ihanuuksia" ja löytyykö tällaista miestä?
Raskaus- ja vauva-ajan olin kaikkea muuta kuin positiivinen ja tasa-painoinen, joten mies kyllä yritti kohdella kuin kukkaa kämmenellä, joka ärsytti minua suunnattomasti. En minä halua olla mikään ansarikukka, jota pitää varovasti kohdella, vaan tasavertainen kumppani, joka kantaa oman osuutensa taakoista.
Lasten kanssa kotonaoloa ei pidä yhtä raskaana tai raskaampana kuin työssäkäyntiä. Tämänkin mielipiteen jaan aika pitkälle, vaikka itselleni kotonaolo olikin raskaampaa, mutta ainoastaan henkisesti ja siksi, että en pitänyt siitä. Miehelleni kotona olo lasten kanssa on helppoa kuin heinänteko, pelkkää lomaa verrattuna työssäkäyntiin.
Onhan tuo joskus kukkasia tuonut, mutta harvoin ja ilahdun kyllä enemmän muista asioista ja lahjoista. Kukkasista en suuremmin perusta.
Harrastamaan kannustaa ja ymmärtää, että aina ei seksi huvita.
Tekee meillä aina valtaosan kotitöistä. Minä olen niissä käsi, hän kätevä ja lisäksi hän on sen verran pikkutarkka, että harvoin pystyisinkään tekemään kotitöitä hänen vaatimuksensa täyttäen. Tietää sen ja tekee mieluummin itse kuin kiusaa muita niuhottamisella.
On kiinnostunut tekemisistäni jossain määrin, mutta antaa minun pitää asioita myös itselläni. En kestäisi liiallista kyttäystä, vaikka se sinänsä olisi ihan vain positiivista kiinnostusta.
Emme kumpikaan ole erityisen demonstratiivisia rakkauden osoittamisessa. Satunnainen halaus, vierekkäin istuminen, kädestä pitäminen tai kosketus riittää varsin hyvin seksin ulkopuoliseksi läheisyydeksi molemmille.
Mutta niinhän se, on jokaisella on kumppanista erilaiset toiveet ja hyvä olisi, jos samaa haluavat ihmiset löytäisivät toisensa. Itse en jaksaisi kauan katsella uudenaikaista pehmomiestä, ehkä siksi olenkin etsinyt ihan toisentyyppisen ihmisen rinnalleni. Ei muuten pehmomieskään todennäköisesti kauan katselisi minua...
Niin ihana etten ikinä vaihtaisi. Kaikki mainitut kohdat täyttyvät ja vielä paljon muuta hyvää. Yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta.
ONneksi mun mies ei ole mikään törppö ääliö, joka antaisi vamon kantaa kauppakassit raskausaikana...tai no oikeastaan muutenkaan.
En mäkään ole mitenkään erityisen sairas ollut raskausaikana, mutta kyllä musta on ollut ihanaa ja se on syventänyt rakkauttamme ja tehnyt vauvan odotuksesta entistä ihanampaa, kun mieskin on ottanut sen ajan spesiaalina, ja pitänyt kuin kukkaa kämmenellä.
Kultuintopii:
Vierailija:
Miksi pitäisi? Ei raskaus ole mikään " sairaus"... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti
Sekään ei pidä paikkaansa... tuo kukkasia vaimolleen
Meillä ollaan allergisia... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella
Kyllä... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa
Kyllä... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana
Ei tarvitse, koska haluan itse tehdä kotityöt... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan
Kyllä... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti
Kyllä
ei nyt kukaan täydellinen ole, mutta enimmäkseen mieheni on tuollainen.
Tosin kukkia ei tuo, eikä tarvitsekkaan. En tajua miksi vähiä rahoja pitäisi tunkea kasveihin jotka pian lakastuu....
Seksiä meillä on vauva-aikaankin piisannut, tämä myöhempi haluttomuus " ilman kunnollista syytä" aiheuttaa enempi kitkaa.
Vielä en ole palannut töihin, mutta tekeehän mies joitakin kotitöitä jo nytkin...
Mulla on semmoinen kanssa, kukkia myöten.
Hoiti lapset öisin, vaikka kävi töissä (välitti olevansa vähäunisempi) Osaa hoitaa pieniäkin lapsia ja kotia oma-aloitteisesti. Osaa KAIKKEA hyvin, mm. ommella, rakentaa talon, maalata/piirtää, tehdä minulle manikyyrin, tehdä puusta huonekaluja, loihtia gourmet-aterian (tai kotiruokaa) ja korjata/ratkaista kaiken. Rakastaa, hellii sanoin ja teoin. Pitää minua kauniina, parhaana äitinä ja seksikkäänä ja sanoo sen usein. Kotiäitiaikana vaati jäädä kotiin jos olin kipeä.Antaa upeita lahjoja (lue merkityksellisiä) Arvosti minua suunnattomasti koti-äitinä ja tunnusti ettei olisi pystynyt samaan. Töiden puolesta korkeastikoulutettu ja alansa tunnettu asiantuntija ja yrityksensä vetäjä. Mutta täydellinen ei ole, kuten en minäkään. Ja minä myös hellin, kehun ja palvelen häntä mielelläni ja usein. Tuntuu hyvältä olla yhdessä vieläkin, ihan kuin oltasiin nuoripari vieläkin hassutellaan ja pussaillaan missä vain. Yhdessä 9 vuotta. (valittiin myös leikkipuiston äitien kesken vuoden mieheksi : ))) Nyt on kolmas vauva tilauksessa. Kiva ketjun aihe: osaa taas arvostaa mitä on!!
Vierailija:
... raskausaikana kohteli kuin kukkaa kämmenellä ... ei kohdellut kuin lasi-esinettä ja hyvä niin, paapovaa ja seksitöntä elämää en olisi jaksanut...
... ymmärtää, että lasten kanssa kotona olo on vähintään yhtä rankkaa kuin työssäkäynti....ymmärtää se, ollut kaksi kertaa hoitovapaalla
... tuo kukkasia vaimolleen ....ei se kyllä niitä älyä, mutta osti se minulle omenapuut äitienpäivälahjaksi
... kannustaa kotiäitiä harrastamaan kodin ulkopuolella....kyllä, ensi syksyksi se ehdotti että ottaisin töistä vuorotteluvapaata ja keskittyisin harrastukseeni maalaamiseen, kun esikoinen on ekaluokalla. Ollessani kotona se komensi aina päätä tuulettamaan lenkille ja välillä menin shoppaamaan
... ymmärtää, että vaimo ei jaksa harrastaa seksiä valvoessaan yöt vastasyntyneen kanssa...no minusta olisi kerta kaikkiaan väärin pantata kuukausitolkulla, kun on näin hyvä mieskin, enkä sitä paitsi ollut väsynyt kun se auttoi niin paljon kotitöissä ja lastenhoidossa.....
... osallistuu kotitöihin yhtä paljon äitiysloman aikana.... osallistuu
... osallistuu kotitöihin vaimon palattua töihin....osallistuu
... on kiinnostunut, mitä vaimo on tehnyt vapaa-ajallaan....on
... sanoo rakastavansa, pussailee ja halailee oma-aloitteisesti.....kyllä, viimeksi eilenMutta ei tämäkään mies ole täydellinen. Paljon siinä on Viivin ja Wagnerin possu-ominaisuuksia. Kuten venähtäneet verkkarit, munanrapsuttelua, kaasua sohvalla, röyhtäilyä ja machoilua. Pukua se ei pidä ja masuakin löytyy. Mutta eipähän se muuten olisi mies...
Minulla paras mies mitä voi saada. Välillä kyllä uppoutuu tietonone maailmaan mutta jokaisella on harrastuksensa.
Yhteiseloa 17v ja neljä lasta.
humpuukia. kirjoja saataa tosin ostaa...