Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia yliopisto-opiskelusta päivätyön ohessa (itse harkitsen englantilaista filologiaa)
Kommentit (4)
Komppaan edellisiä. Itse luin kieliä ja valtsikassa ja kaksi, kolme vuotta oli kielten pakollisia luentoja. Valtsikassa tentin kirjatenttejä ja tenttipäiväkin oli yleensä lauantai.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
opiskelu pääosin pakollisia luentoja ja harjoitus ym istuntoja, joilla läsnäolo pakollinen.
No, pitää nyt katsella, miten kannattaa toimia. Kun on jo tottunut työelämän tuomaan elintasoon, niin ei enää opiskelijaelämä kiinnostaisi. Lisäopiskelu kyllä kiinnostaisi.
Ehkä huolehdin turhaan, sillä eihän sinne yliopistolle todellakaan tosta vaan mennä..
Ap
Alue: Aihe vapaa
..voi onnistua hyvinkin. Esimerkiksi valtsikassa on paljon kirjatenttejä (filosofia, valtio-oppi ainakin)
Itse olin kokopäivätöissä ja tentin 2xkk kirjatentit (tein sisään puuttuvat tunnit)
Ihan hyvin onnistui, mut mulla ei kyllä ole ikinä ollut mitään kovin korkeita arvosanallisia tavoitteita. Nyt oon gradua vailla valmis (ja edelleen päivätöissä), tää tuntuu tosi hankalalta johonkin tenttikirjan lueskeluun verrattuna.
Ja helposti sit tietty käy niin et opinnot jää kokonaan taka-alalle, kun on työstressiä jne.