Mitä ajattelet 22-vuotiaasta, joka ei ole koskaan seurustellut?
Ajatteletko heti, että on lesbo/homo, jos ei ole ollut tyttö/poikaystävää?
Kommentit (18)
tai on ollut rakastunut johonkin varattuun ihmiseen, eikä ole halunnut aloittaa jonkun muun kanssa tyhjänpäivästä suhdetta.
mun mielestä ehdottomasti parempi juttu kun olla jonkun juopon hakkaajan kanssa.
Kyllähän nyt kai lähes kaikilla parikymppisillä nyt jonkunlainen suhde on ollut (edes joku viikon kestävä).
Kyllä minä seurustelin jo 16-vuotiaana, mutta en kyllä sänkyyn mennyt.
siis kun asuttiin eri maissa. Myöhemmin mentiin naimisiin ja muutettiin samaan maahan, mutta siis varmaan monet luuli aina 24-vuotiaaksi asti etten ole koskaan seurustellut, vaikka olin siis seurustellut jo useamman vuoden.
Ollaan vähän tuumattu että näinköhän on homo vai eikö vaan ymmärrä vielä naisten päälle mitään ;)
mutta kyllä miesten kanssa turhankin liikaa huseerasin. enpä usko et kukaan mua lesboks luuli, heh.
Minä oli n 24v aloittaessani ekan seurustelun. Enkä ole lesbo tai muutakaan. Saman miéhen kanssa edelleen. Onko seurusteluunkin olemassa jokn av-mittari?
Kaikilla ei vaan ole tullut sopivaa tyyppiä vastaan. Tai on ujo, ettei uskalla tehdä aloitteita.
Tilastollisella todennäköisyydellä 50 % ihmisistä on normaalia vähemmän kauniita, monet meistä hyvinkin lähellä sitä janan rumempaa päätä, niin että ei niitä tarjokkaitakaan jonoksi asti ole.
kerran 21-vuotiaana. Mummo ehti minua jo 19-vuotiaana kutsua vanhaksi piiaksi :) Nyt 31v. ja onnellisesti naimisissa.
Kai sillä silloin ois joku samaa sukupuolta oleva kumppani?
Itse ainakin olin ja olen yhä... nimim. eka suhde 25-v, sen saman kanssa naimisissa jo 11 vuotta...
Ehtiihän tuota.
Bestiksestäni olen hiukan huolissani, on jo 33v eikä ole koskaan seurustellut. Nuorempana yritti iskeä minun exiä ja sittemmin on sitten harrastanut ukkomiehiä.
Itse ainakin olin ja seurustelin vasta 19 vuotiaana ekan kerran.
no miten ne ylläpitää parisuhteita? paukauttaa suoraan rekisteröityyn parisuhteeseen vai?
Tämä suhde kesti parisen vuotta. Menin naimisiin 29-v. vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Tuntuu vaan, ettei oikein löytynyt sopivaa kumppania aikaisemmin. Kävin sinkkuvuosinani todella paljon ravintoloissa ja tapailin kyllä muutamia miehiä, oli myös yhdenillanjuttuja.
Aikoinaan mulla oli kyllä kompleksi tuosta " seurustelemattomuudesta" , mutta tuskin kukaan minua lesboksi luuli.
vastakkaisesta sukupuolesta tai sitten ei jostain syystä kelpaa vastakkaisen sukupuolen edustajille.
Eli joku näistä se on, jos ei ole 22-vuotiaana edes seurustellut
1 Mammanpoika (vapautuu elämään vasta äidin kuoleman jälkeen, silloin on tosin jo myöhäistä kasvattaa siitä ihmistä, on jo liian itsenäinen)
2 Henkisesti tasapainoton (Sosiaalisia ongelmia, ei vakavaa, mutta vaatii puolisolta kovaa tahtoa kouluttaa mieleinen. Nämä eivät viihdy väkijoukossa, ovat ns. hiljaisia nyhveröitä)
3 Uskonnollinen vakaumus (on näitäkin. Ihan kivoja ihmisiä, mutta eivät kättele, eivät käy ravintoloissa tms. Yleensä löytävät kolmikymppisenä kumppanin saman lahkon piiristä)
4 Seksuaalisesti poikkeava (liittyy osittain kakkoskohtaan. Yleensä Näillä on myös seksuaalisia vinoutumia, kun normaalit ihmissuhteet eivät toimi, ovat löytäneet jotain muuta)
Ei tuo ole kamalaa jos ei ole seurustellut vielä 22 vuotiaana, jos kolmikymppisenä on sama tilanne ja ihmisestä on tullut henkisestikin aikuinen, ei kannata itseään edes tyrkyttää näille omien teiden kulkijoille.
Jotkut eivät vain ole sillätavalla kiinnostuneita ajoissa.
Esim miespuolinen ystäväni on 24 eikä koskaan seurustellut, vaikka saisi ulkonäkönsä puolesta naisen kuin naisen!