Mikä on kallein asia, millä/miten olet panostanut itseesi nyt tämän vuoden aikana?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Oikomishoito yksityisellä. Rahaa säästynyt mukavasti koronan takia.
Uteliaana kysyn, oliko invisalign, kauanko kesti ja paljonko tuli maksamaan? Itse maksoin juuri viimeisen erän (ylläpitokalvot) tyttären hoidosta. Hoito kesti 10 kk ja hintaa tuli 4000 euroa. Mutta kyllä kannatti 😁 Paras sijoitus, minkä olen tehnyt.
Koulutus uuteen ammattiin reilu 3300 € että pääsen töihin ja toteuttamaan itseäni sekä intohimoani. Elämässäni on ollut vain kaksi intohimoa, joista ensimmäinen kuoli jo kauan sitten.
Oon ostanut pari korua, käytettynä. Olen saanut halvalla ja voin myydä ne eteenpäin joskus.
Yht 310 euroa.
Volvo XC 60 neliveto kulkee kelissä kuin kelissä eikä tarvitse matkustaa enää julkisilla tai taksilla.
Hammasvalkaisu 400e
Uudet vastamelukuulokkeet 250e
Hieroja 2x45min. En muista mitä maksoi.
Silkkipaita 180€. Kampaamoon seuraavaksi, jos ne raidat laittais (150€)...
Ostin itselleni todella hyvän untuvamakuupussin nollakeleihin ja eilen dremmelin. En ole muutamaan vuoteen oikein saanut panostaa itseeni kun on ollut rahat tiukoilla ja lasten tarpeet ovat menneet edelle. Nyt on kivaa kun kun voi panostaa hyviin välineisiin!
N46
360€, 2 ulkoiluhousut ja 1 takki.
Nyt on ollut mallistoissa mitoitus kohdallaan joten uusi kaikki uusimisen tarpeessa olevat jos vaan mieluinen tulee vastaan. Toppatakki hakusesessa, toppahousut ostin viime vuonna.
Ostin pihalle aitaelementit ja lisää perennoja ym. Siihen meni melkein tonni. Hups. :D Mutta viihtyypä ainakin sitten omassa pihassa, kun on viihtyisämpi.
Ostin itselleni 40 tonnin kalaveneen ja siihen veturiksi 50 tonnin maasturin.